Olen 174 cm nainen, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (89)
Urakehitys, palkka? Koetko että pituudesta on ollut sinulle hyötyä työelämässä?
Mustat alusvaatteet, painan 62 kg. Aloituksen tein ajan kuluksi. :) t. Ap
Olet niin vitun uniikki<223333333 myötähäpeä:D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:00"]Urakehitys, palkka? Koetko että pituudesta on ollut sinulle hyötyä työelämässä?
[/quote] yliopistokoulutus, asiantuntijatyö (ei esimiesvastuuta), palkka 4700 euroa. En ole urasuuntautunut enkä koe että pituudesta olisi ollut hyötyä työelämässä. T. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:59"]
Olen mielestäni pitkä. Viimeksi minut on mitattu kymmenisen vuotta sitten. :) t. Ap
[/quote]
oletpa lapsellinen. taidat olla joku parikymppinen bimbo...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:59"]
Olen mielestäni pitkä. Viimeksi minut on mitattu kymmenisen vuotta sitten. :) t. Ap
[/quote]
oletpa lapsellinen. taidat olla joku parikymppinen bimbo...
[/quote] lapsenmielinen ainakin. T. Ap
Huoh. Oon saman pituinen enkä todellakaan pidä itteäni mitenkään erityisen pitkänä, ihan normaali pituus vielä.
Usko jo ettet oo pitkä vaan tosi perus.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:57"]Onko kiva olla pätkä?
- 185cm nainen
[/quote]
Hyi vit
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:08"]Sä oot lyhyt ap.
T. 180 cm
[/quote] yök
Miksi luulet, että joku olisi kiinnostunut kysymään sinulta jotain?
Rauhoittukaa harakat. Ei ap edes sanonut pitävänsä itseään minään superjättiläisenä.
Mä taputtelen sun mittasia päälaelle. :)
T. 183 cm nainen
Itse olen 181cm pitkä mies. Olen kuvitellut että kaltaiseni miehet ovat liian lyhyitä esim. 175 cm pituisille naisille, vaan miten on?
Olen 175 cm, miksi sinulta puuttuu yksi sentti?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:59"]
[/quote]Missä yhteydessä sinut mitattiin?