Kuinka iso maha on rv20?
Näkyykö kuinka selvästi? Mietin vain, kun syksymmällä osallistutaan häihin ja mulla on silloin raskausviikkoja 20. Ei taida enää vanhat mekot mahtua silloin päälle? Joutuuko ihan ostamaan jo jonkun äitiysmekon?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:32"] Ei näkynyt mulla yhtään noilla viikoilla yhdessäkään raskaudessa. Ihan viimeisillänikään en tarvinnut äitiysvaatteita, kun oli vain se pienen pieni kumpare. [/quote] Olisi mälsää jos minulle osuisi tuollainen nainen sitten aikanaan... t. raskausfetissimies [/quote] Sitten kun se sun naises on synnyttäny, nii voin sanoa että mietit että oispa ollu toisin..
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:32"]
Ei näkynyt mulla yhtään noilla viikoilla yhdessäkään raskaudessa. Ihan viimeisillänikään en tarvinnut äitiysvaatteita, kun oli vain se pienen pieni kumpare.
[/quote]
Olisi mälsää jos minulle osuisi tuollainen nainen sitten aikanaan...
t. raskausfetissimies
[/quote]
Sitten kun se sun naises on synnyttäny, nii voin sanoa että mietit että oispa ollu toisin..