Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka iso maha on rv20?

Vierailija
20.06.2015 |

Näkyykö kuinka selvästi? Mietin vain, kun syksymmällä osallistutaan häihin ja mulla on silloin raskausviikkoja 20. Ei taida enää vanhat mekot mahtua silloin päälle? Joutuuko ihan ostamaan jo jonkun äitiysmekon?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ul

Vierailija
2/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:15"]Ul
[/quote]
Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy. Kyllä se aika iso jo on. Ainakin minulla on.

Vierailija
4/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, joillakin on jo iso maha, ja joillakin on viimeisilläänkin pieni kumpare.

Vierailija
5/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ollu mitään. Pahat kielet kuiskutteli mun tehneen abortin.

Vierailija
6/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy selkeesti päällepäin, nyt rv 18&6

Vierailija
7/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä yllättäen.

Vierailija
8/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi, muttei ollut iso. Normi vaatteet meni. Tietty saattaa olla mukavampi joku äitiyskolttu, etenkin jos yhtään turvottaa...

Vierailija
9/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi selvästi näkyä esikosesta vasta joskus rv 25+. Nyt toista odottaessa rv 17 maha on jo todella iso. Joten ei sitä oikein voi etukäteen tietää.

Vierailija
10/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt mulla yhtään noilla viikoilla yhdessäkään raskaudessa. Ihan viimeisillänikään en tarvinnut äitiysvaatteita, kun oli vain se pienen pieni kumpare.

Vierailija
11/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa varmaan odotat kun tällaisia kyselet? Itselläni ekassa raskaudessa noilla viikoilla alkoi vähän näkymään, olin hoikka. Joillakin tuhdeimmilla ei välttämättä kukaan huomaa vielä mitään. Eli kovin yksilöllistä on, kannattaisi varmaan katsoa sitten lähempänä.

Vierailija
12/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, riippuu niin ruumiinrakenteesta. Pitkäselkäisillä näkyy myöhemmin. Myös kohdun suunta ja kohdun koko vaikuttavat. Ja kohdun kokoon vaikuttaa sikiön koko ja lapsiveden määrä. Onneksi niitä mekkoja saa kuitenkin kaupasta, jos ei kaapista löytyvät sovi. Mutta onko sun kaikki mekot niin kireää mallia, ettei niihin pömppö sopisi?

Itselläni on rv 24 kun mennään kesällä häihin. Ajattelin testailla viikkoa-paria aiemmin miten mekot istuvat. Todennäköisesti jonkun uuden hommaan. Nyt jo tuollainen puolikas jalkapallo mahassa, rv 18. :)

Vierailija
13/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä instasta etsimässä tagejä (asiasanoja) #rv20, saa aika hyvän otannan eri kokoisista mahoista.

Vierailija
14/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vielä siinä kohtaa näkynyt mitään, mutta minä olenkin leveälanteinen. Jollain pajunvitsalla varmaan näkyy jo silloin selvästi.

Vierailija
15/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli noilla viikoilla sennäköinen maha kuin olisi ollut kovat ilmavaivat : D Maha ei ollut todellakaan näkyvä mutta todella kimpeä. Tuntemattomat eivät huomanneet raskautta.

Vierailija
16/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:01"]Minulla oli noilla viikoilla sennäköinen maha kuin olisi ollut kovat ilmavaivat : D Maha ei ollut todellakaan näkyvä mutta todella kimpeä. Tuntemattomat eivät huomanneet raskautta.
[/quote]

Minua taasen puolitutut jo onnittelevat, kun on niin selkeä vauvamaha. :) Nyt rv 18.

Vierailija
17/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt rv 21 ja tommonen jalkapallomaha. Näkyy, mutta on vielä siro. Pari viikkoa sitten mahduin koon 36 mekkoon oikein hyvin.

Normaalisti olen kokoa 32, tuo isompi koko piti ostaa lähinnä rintojen takia. Mulla A-kuppi on nyt jo C-kuppi, jee! :) Eli varaudu tuohon että yläosasta saattaa vaatteet kirrata, vaikka maha ei olisikaan iso.

Vierailija
18/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskaudet näkyy aikaisin, vaikka olen pitkä. Rv 20 on jo ihan selkeä pallo, ei mitenkään piiloteltavissa. Raskausvaatteet olen ottanut n. viikolla 10 käyttöön.

Vierailija
19/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:32"]

Ei näkynyt mulla yhtään noilla viikoilla yhdessäkään raskaudessa. Ihan viimeisillänikään en tarvinnut äitiysvaatteita, kun oli vain se pienen pieni kumpare.

[/quote]

Olisi mälsää jos minulle osuisi tuollainen nainen sitten aikanaan...

t. raskausfetissimies

Vierailija
20/22 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta saa sen kirjan, jossa on kerrottu mitä masussa tapahtuu milläkin viikolla. Niistä kuvista voi ottaa vähän osviittaa jos olet normaalipainoinen ja muutenkin keskiverron kokoinen. Myös toi insta-vinkki oli hyvä!