Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffailu henkilön kans jolla monta lasta

Nainen 85
09.02.2022 |

Onko kokemuksia? Tavannut miehen tinderissä ja vaikuttaa mukavalta mutta 5 lasta ja tais olla vielä 3 eri äitiä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 eri äitiä miehellä! Oho!

Vierailija
2/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä heti sänkyyn vaan ainakin tutustua rauhassa ennen ja käydä mole pien testeissä. Miehellä ilmeisesti kumiallergia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset viihdyttämään viikonloppuisin 5 lasta. Helpottaa miehen taakkaa.

Vierailija
4/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon osallistuu lasten elämään, ei suhteessa ole mitään järkeä jos saa aina olla ilmainen lastenhoitaja.

Vierailija
5/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteellista. Vaatii paljon kypsyyttä, joustavuutta ja hyviä hermoja molemmilta.

Vierailija
6/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mäkihyppääjä

Vierailija
7/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso riski ottaa talouteensa 5 lasta joita ei välttämättä edes saa komentaa koska on "vain äitipuoli".

Vierailija
8/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. En koskaan huolisi miestä jolla on alaikäisiä lapsia.

Vierailija
9/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on alfa mies, joka pannut naisia YHoiksi.

Alemman tason mies taas saanut jäädä nuolemaan näppejään.

Vierailija
10/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi miestä jolla on paljon lapsia useamman naisen kanssa. 

Vierailija
11/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut, että mitä useampi lapsi, niin sitä haastavampi tapailu kumppani. Omia lapsia minulla ei ole. - En ole ikinä ymmärtänyt kun jotkut haluavat ylläpitää mielikuvaa, että sinkkuvanhempi olisi jotenkin yksinkertaisempi ja mutkattomampi saada parisuhteeseen.

Tai ainkin jos itselläni olisi lapsi(a) olisin luultavasti entsitäkin tarkempi kenen kanssa olisin valmis tapailemaan ja/ tai uuteen parisuhteeseen, jos syystä tai toisesta suhteeni laps(i)en äitiin olisi päättynyt. Lisää haatetta tulisi, jos äitejäki olisi useampi.

Ehkä tai todennäköisesti tilanne saattaa helpottaa siinä vaiheessa kun lapset pärjääväät omillaa ilman erityistä huolenpitoa ja järjestelyjä mutta niin kauan kuin ovat vanhemmastaan (tai vanhemmistaan) riipuvaisia niin tiedostaisin enemmän kuin hyvin, että minä olen korkeintaan toisella sijalla tärkeysjärjestyksessä silloin kun nainen (kumppanini/ tapailukumppanini) viimekädessä päättää kenen kanssa hän tulee jakamaan aikaansa. 

Sellaista naista kohtaan, joka kertoo, että hänellä on kyllä lapsi(a) mutta ei ole, eikä halua olla hänen / heidän kanssaan missäämn tekemisissä suhtautusin luultavasti hyvin ennakkoluuloisesti. - Koska haaveksin ja toivosin kumppanin olevan suunnilleen oman ikäiseni, niin nahd, kumppanini lapset olisivat vääjäämättä verraten nuoria, joten se, että hän ei haluaisi olla lapsensa kanssa tekemisissä koska lapsi olisi jollain tavoin onnistunut loukkaamaan tapailukumppaniani tai jotain toista hänen hyvin läheistä (, kuten 2 lasta, joka on myös lapsen oma sisarus) ja tai ylipäätään ketään tuntuu (lähes) mahdottomalta jo ajatuksena.  

Sinkkumies

Vierailija
12/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En innostuisi...todellakaan. Vaikka olisi kuinka hyvä sängyssä.

Vierailija
13/31 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panen kaikkea mitä liikkuu, mutta sen syvällisempään suhteeseen en alkaisi naisen kanssa joka on tehnyt lapsia kolmen miehen kanssa. Sama käy toisinpäin myös.

Vierailija
14/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muuta kuin haarat levälleen! Kyllä tänne maailmaan vielä pari mukulaa mahtuu.

Vierailija
15/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on miehessä vikaa kun suhteet ei kestä.

Tosin miehen mielipide on varmaankin se että naiset oli kamalia eivätkä ymmärtäneet. 

Vierailija
16/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasta yhdelle tai kahdelle äidille menisi, mutta 3 eri äitiä ja viisi lasta on jo aika paljon ihan käytännön järjestelyjen kannalta... Kuka on missäkin mikä viikonpäivä, harrastukset, elatusmaksut jne... Ja kuinka vastuullinen ja hyvä kumppani on kyseessä, miksi suhteet ei toimi ja onko tosiaan vastuullinen isä kaikille viidelle lapselle? Itse en ainakaan haluaisi miestä joka ei ole hyvä isä lapsilleen. Ja luulisi että kierroksella 3 osaisi jo valita oikeanlaisen kumppanin ja olisi oppinut miten rakennetaan kestävä suhde...

Liikaa rad flageja, en lähtisi suhteeseen. Eri asia jos lapsia ja exiä olisi vähemmän. Yhtä lailla on mielestäni epäilyttävää jos naisella on monia lapsia eri miehille (enemmän kuin 2 eri isää).

Vierailija
17/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustumisvaiheeseen käyttäisin aikaa kyllä paljon. Miten puhuu lapsistaan ja heidän äideistään. Miten suhtautuu siihen, milloin lapset tutustuvat uuteen kumppaniin. Miettisin myös lasten ikäeroja ja nuorimman lapsen ikää. Siitäkin voi vähän laskeskella parisuhteiden pituutta ja sitä kuinka kiirettä on pitänyt.

Vierailija
18/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon tapaillut miestä jolla on 7 lasta, tosin kaikki saman naisen kanssa. Itselläni on neljä lasta yhden miehen kanssa. Molemmilla lapset 50:50, tapailtiin lapsettomilla viikoilla ja nautittiin toisistamme. Ei meillä mitään uusioperhettä ollut tarkoituskaan perustaa.

Vierailija
19/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nää on jotain täysin epävakaita (sekä mies että exät.) Kannattaa kiertää kaukaa tällaiset

Vierailija
20/31 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up