Lyhyille naisille!
Teette maailmasta miellyttävän paikan pelkällä olemassaolollanne. Kiitos! T: Pitkä mies
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:39"]
Hih. Te pitkät miehet ootte elämän suola ;) N25
[/quote]
Oletko varattu? M32
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3
[/quote]
Suomalaisen naisen keskimitta tais olla 163, et oo siis mitenkään erityisen lyhyt. Alle 150senttiset on virallisesti pienikasvuisia, itse oon tällänen 152senttinen taskuraketti. Onnea teille kuitenkin, pitkät miehet (varsinkin hoikat) on kuumia
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3
[/quote]
Suomalaisen naisen keskimitta tais olla 163, et oo siis mitenkään erityisen lyhyt. Alle 150senttiset on virallisesti pienikasvuisia, itse oon tällänen 152senttinen taskuraketti. Onnea teille kuitenkin, pitkät miehet (varsinkin hoikat) on kuumia
[/quote]
168cm
T. 180cm nainen
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3
[/quote]
[/quote]
Ai, mä oon käsittänyt että 165 cm ois keskipituus? Ja koko ajan kasvussa sekin. Ei kai tässä erikseen pienikasvuisista puhuttukaan vaan lyhyistä. Lyhyt mä mielestäni olen, kun moniin ympärilläni oleviini vertaan. Kaikki perheenjäseneni ja kaverini ovat pidempiä.
Lähinnä ehkä pointtini olikin, että olen mieheni rinnalla hyvin pienikokoinen, ja musta se on mukavaa. Samoin miehestäni :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3
[/quote]
[/quote]
168cm
T. 180cm nainen
[/quote]
Vuonna 2013 Kansallisen (Finriski 2012) tutkimuksen yhteydessä tehtyjen mittausten mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 cm ja naisten 164 cm. 25–34-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179 cm ja naisten 166 cm
T.wikipedia
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:20"]
Mitä lyhyempi, sen parempi. 186/85 mies
[/quote]
Word.
Unelmani on joku 140-jotain senttinen pienen pieni nainen.
M190cm
[/quote]
Hothothot, tällaisen tahtoisin:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/2b/12/c4/2b12c4b9c94d8b87a4037010fafe4d7d.jpg
En vaan tiedä, mitä nainen itse ajattelisi kun en malttaisi olla räpläämättä sitä koko ajan :D
[/quote]
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4f/52/cd/4f52cd8aa2b19d1a45999163cd43f73f.jpg
http://static2.bustaflash.com/funnystuff/images/shortpeopleproblems/short-people-problems-6.jpg
http://outfithaven.com/wp-content/uploads/2014/11/PoppyBarley-StyleTips-ShortGirl-Blog.jpg
http://crazyladder.com/wp-content/uploads/2014/09/short-girls-can-relate.jpg
http://www.pausecafein.fr/images/cafein/2015/03/14-raisons-filles-petites/filles-petites9.jpg
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3 [/quote] Suomalaisen naisen keskimitta tais olla 163, et oo siis mitenkään erityisen lyhyt. Alle 150senttiset on virallisesti pienikasvuisia, itse oon tällänen 152senttinen taskuraketti. Onnea teille kuitenkin, pitkät miehet (varsinkin hoikat) on kuumia [/quote] Ai, mä oon käsittänyt että 165 cm ois keskipituus? Ja koko ajan kasvussa sekin. Ei kai tässä erikseen pienikasvuisista puhuttukaan vaan lyhyistä. Lyhyt mä mielestäni olen, kun moniin ympärilläni oleviini vertaan. Kaikki perheenjäseneni ja kaverini ovat pidempiä. Lähinnä ehkä pointtini olikin, että olen mieheni rinnalla hyvin pienikokoinen, ja musta se on mukavaa. Samoin miehestäni :)
[/quote]
Pervo! Yok! :(
Mäki haluan lyhyen ja siron neitokaisen kainaloon pidettäväksi! :) M188
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:20"]
Mitä lyhyempi, sen parempi. 186/85 mies
[/quote]
Word.
Unelmani on joku 140-jotain senttinen pienen pieni nainen.
M190cm
[/quote]
Hothothot, tällaisen tahtoisin:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/2b/12/c4/2b12c4b9c94d8b87a4037010fafe4d7d.jpg
En vaan tiedä, mitä nainen itse ajattelisi kun en malttaisi olla räpläämättä sitä koko ajan :D
[/quote]
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4f/52/cd/4f52cd8aa2b19d1a45999163cd43f73f.jpg
http://static2.bustaflash.com/funnystuff/images/shortpeopleproblems/short-people-problems-6.jpg
http://outfithaven.com/wp-content/uploads/2014/11/PoppyBarley-StyleTips-ShortGirl-Blog.jpg
http://crazyladder.com/wp-content/uploads/2014/09/short-girls-can-relate.jpg
http://www.pausecafein.fr/images/cafein/2015/03/14-raisons-filles-petites/filles-petites9.jpg
[/quote]
kiihottavia :O
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3 [/quote] Suomalaisen naisen keskimitta tais olla 163, et oo siis mitenkään erityisen lyhyt. Alle 150senttiset on virallisesti pienikasvuisia, itse oon tällänen 152senttinen taskuraketti. Onnea teille kuitenkin, pitkät miehet (varsinkin hoikat) on kuumia [/quote] Ai, mä oon käsittänyt että 165 cm ois keskipituus? Ja koko ajan kasvussa sekin. Ei kai tässä erikseen pienikasvuisista puhuttukaan vaan lyhyistä. Lyhyt mä mielestäni olen, kun moniin ympärilläni oleviini vertaan. Kaikki perheenjäseneni ja kaverini ovat pidempiä. Lähinnä ehkä pointtini olikin, että olen mieheni rinnalla hyvin pienikokoinen, ja musta se on mukavaa. Samoin miehestäni :)
[/quote]
Pervo! Yok! :(
[/quote]
Täh? Miten mä nyt olen pervo, siksi että musta meidän pituusero on hauska? Kyllä, tykkään siitä että mahdun mieheni syliin käppyrälle. Onko siinä jotain pervoa, musta se on vain romanttista nukahtaa isoon ja turvalliseen syliin.
Onko muutkin tässä ketjussa pervoja, ne jotka tykkäävät lyhyistä naisista? Vai onko vain pitkistä miehistä pitäminen pervoa :(
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:12"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3 [/quote] Suomalaisen naisen keskimitta tais olla 163, et oo siis mitenkään erityisen lyhyt. Alle 150senttiset on virallisesti pienikasvuisia, itse oon tällänen 152senttinen taskuraketti. Onnea teille kuitenkin, pitkät miehet (varsinkin hoikat) on kuumia [/quote] Ai, mä oon käsittänyt että 165 cm ois keskipituus? Ja koko ajan kasvussa sekin. Ei kai tässä erikseen pienikasvuisista puhuttukaan vaan lyhyistä. Lyhyt mä mielestäni olen, kun moniin ympärilläni oleviini vertaan. Kaikki perheenjäseneni ja kaverini ovat pidempiä. Lähinnä ehkä pointtini olikin, että olen mieheni rinnalla hyvin pienikokoinen, ja musta se on mukavaa. Samoin miehestäni :) [/quote] Pervo! Yok! :( [/quote] Täh? Miten mä nyt olen pervo, siksi että musta meidän pituusero on hauska? Kyllä, tykkään siitä että mahdun mieheni syliin käppyrälle. Onko siinä jotain pervoa, musta se on vain romanttista nukahtaa isoon ja turvalliseen syliin. Onko muutkin tässä ketjussa pervoja, ne jotka tykkäävät lyhyistä naisista? Vai onko vain pitkistä miehistä pitäminen pervoa :(
[/quote]
Todella epäluonnollista ja pedofilialta haiskahtavaa! :(
Lyhyet naiset jotka pukeutuvat koulutytöiksi ja antavat nuolla pyllyreikiään ovat mieleeni.
Kiitos kiitos! Olen 148-senttinen, miehelläni on mittaa 202 cm. Olemme aika pari!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:12"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3 [/quote] Suomalaisen naisen keskimitta tais olla 163, et oo siis mitenkään erityisen lyhyt. Alle 150senttiset on virallisesti pienikasvuisia, itse oon tällänen 152senttinen taskuraketti. Onnea teille kuitenkin, pitkät miehet (varsinkin hoikat) on kuumia [/quote] Ai, mä oon käsittänyt että 165 cm ois keskipituus? Ja koko ajan kasvussa sekin. Ei kai tässä erikseen pienikasvuisista puhuttukaan vaan lyhyistä. Lyhyt mä mielestäni olen, kun moniin ympärilläni oleviini vertaan. Kaikki perheenjäseneni ja kaverini ovat pidempiä. Lähinnä ehkä pointtini olikin, että olen mieheni rinnalla hyvin pienikokoinen, ja musta se on mukavaa. Samoin miehestäni :) [/quote] Pervo! Yok! :( [/quote] Täh? Miten mä nyt olen pervo, siksi että musta meidän pituusero on hauska? Kyllä, tykkään siitä että mahdun mieheni syliin käppyrälle. Onko siinä jotain pervoa, musta se on vain romanttista nukahtaa isoon ja turvalliseen syliin. Onko muutkin tässä ketjussa pervoja, ne jotka tykkäävät lyhyistä naisista? Vai onko vain pitkistä miehistä pitäminen pervoa :(
[/quote]
[/quote]
Joku "muodokas" räväkkä punapäinen maitovalas se täällä taas kitisee.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:36"]
[/quote]
[/quote]
:D okei! Anteeksi, että aiheutin sinulle kuvotuksen tunteen kertomalla pituuserostamme.
Pedofilia on aikuisen ihmisen lapseen kohdistuvaa himoa. Me olemme molemmat yli 20-vuotiaita, ikäeroa vuosi. Mieheni ei ole kiinnostunut lapsista seksuaalisessa mielessä, enkä minä haaveile olevani pedofilian uhri.
On vaan kiva kun ei itse tarvitse pelätä öykkäreitä illalla Helsingissä, kun mieheni kävelee vieressäni. Miehestäni on mukava olla tukeni ja turvani, myös fyysisesti ajateltuna.
Luultavasti provoilet, mutta väänsinpä nyt rautalangasta.
En myöskään tajau noita pedojuttuja. On todella kummallista että joku muutaman sentin keskimittaa lyhyempi nainen rinnatetaan palstalla lapseksi, siitä huolimatta että on fyysisesti nainen ja pituus on naiselle erittäin yleinen, koska pituusjakauma noudattaa Gaussin käyrää. Onko rinnattomat ja muodottomat pitkät naiset sitten miehiä ja niistä pitävät homoja?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:12"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3 [/quote] Suomalaisen naisen keskimitta tais olla 163, et oo siis mitenkään erityisen lyhyt. Alle 150senttiset on virallisesti pienikasvuisia, itse oon tällänen 152senttinen taskuraketti. Onnea teille kuitenkin, pitkät miehet (varsinkin hoikat) on kuumia [/quote] Ai, mä oon käsittänyt että 165 cm ois keskipituus? Ja koko ajan kasvussa sekin. Ei kai tässä erikseen pienikasvuisista puhuttukaan vaan lyhyistä. Lyhyt mä mielestäni olen, kun moniin ympärilläni oleviini vertaan. Kaikki perheenjäseneni ja kaverini ovat pidempiä. Lähinnä ehkä pointtini olikin, että olen mieheni rinnalla hyvin pienikokoinen, ja musta se on mukavaa. Samoin miehestäni :) [/quote] Pervo! Yok! :( [/quote] Täh? Miten mä nyt olen pervo, siksi että musta meidän pituusero on hauska? Kyllä, tykkään siitä että mahdun mieheni syliin käppyrälle. Onko siinä jotain pervoa, musta se on vain romanttista nukahtaa isoon ja turvalliseen syliin. Onko muutkin tässä ketjussa pervoja, ne jotka tykkäävät lyhyistä naisista? Vai onko vain pitkistä miehistä pitäminen pervoa :( [/quote] Todella epäluonnollista ja pedofilialta haiskahtavaa! :( [/quote] :D okei! Anteeksi, että aiheutin sinulle kuvotuksen tunteen kertomalla pituuserostamme. Pedofilia on aikuisen ihmisen lapseen kohdistuvaa himoa. Me olemme molemmat yli 20-vuotiaita, ikäeroa vuosi. Mieheni ei ole kiinnostunut lapsista seksuaalisessa mielessä, enkä minä haaveile olevani pedofilian uhri. On vaan kiva kun ei itse tarvitse pelätä öykkäreitä illalla Helsingissä, kun mieheni kävelee vieressäni. Miehestäni on mukava olla tukeni ja turvani, myös fyysisesti ajateltuna. Luultavasti provoilet, mutta väänsinpä nyt rautalangasta.
[/quote]
Miehesi ei pysty sinua suojelemaan tosi paikan tullen..
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:36"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:12"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:52"]Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3 [/quote] Suomalaisen naisen keskimitta tais olla 163, et oo siis mitenkään erityisen lyhyt. Alle 150senttiset on virallisesti pienikasvuisia, itse oon tällänen 152senttinen taskuraketti. Onnea teille kuitenkin, pitkät miehet (varsinkin hoikat) on kuumia [/quote] Ai, mä oon käsittänyt että 165 cm ois keskipituus? Ja koko ajan kasvussa sekin. Ei kai tässä erikseen pienikasvuisista puhuttukaan vaan lyhyistä. Lyhyt mä mielestäni olen, kun moniin ympärilläni oleviini vertaan. Kaikki perheenjäseneni ja kaverini ovat pidempiä. Lähinnä ehkä pointtini olikin, että olen mieheni rinnalla hyvin pienikokoinen, ja musta se on mukavaa. Samoin miehestäni :) [/quote] Pervo! Yok! :( [/quote] Täh? Miten mä nyt olen pervo, siksi että musta meidän pituusero on hauska? Kyllä, tykkään siitä että mahdun mieheni syliin käppyrälle. Onko siinä jotain pervoa, musta se on vain romanttista nukahtaa isoon ja turvalliseen syliin. Onko muutkin tässä ketjussa pervoja, ne jotka tykkäävät lyhyistä naisista? Vai onko vain pitkistä miehistä pitäminen pervoa :( [/quote] Todella epäluonnollista ja pedofilialta haiskahtavaa! :( [/quote] :D okei! Anteeksi, että aiheutin sinulle kuvotuksen tunteen kertomalla pituuserostamme. Pedofilia on aikuisen ihmisen lapseen kohdistuvaa himoa. Me olemme molemmat yli 20-vuotiaita, ikäeroa vuosi. Mieheni ei ole kiinnostunut lapsista seksuaalisessa mielessä, enkä minä haaveile olevani pedofilian uhri. On vaan kiva kun ei itse tarvitse pelätä öykkäreitä illalla Helsingissä, kun mieheni kävelee vieressäni. Miehestäni on mukava olla tukeni ja turvani, myös fyysisesti ajateltuna. Luultavasti provoilet, mutta väänsinpä nyt rautalangasta.
[/quote]
Miehesi ei pysty sinua suojelemaan tosi paikan tullen..
[/quote]
Ei varmasti, jos joku puukolla iskee selkään. Mutta ne "Moi muija mitä kuuluu kuis panee lähetkö mukaan" -ääliöt pitää kyllä poissa. Tai ainakin kauempana :)
En mä miestäni valinnut miksikään henkivartijaksi, mutta tämäKIN on vain mukava etu miehen pituudessa, kun oma BMI on 17, jolloin kuka tahansa voi heittää olalle ja kantaa pakettiautoon. Pitkä mies vierellä tuo ainakin hitusen turvallisuuden tunnetta, sen verran että uskaltaa hämärällä ylipäätään ulkona liikkua.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:14"]
Miehesi ei pysty sinua suojelemaan tosi paikan tullen.. [/quote] Ei varmasti, jos joku puukolla iskee selkään. Mutta ne "Moi muija mitä kuuluu kuis panee lähetkö mukaan" -ääliöt pitää kyllä poissa. Tai ainakin kauempana :) En mä miestäni valinnut miksikään henkivartijaksi, mutta tämäKIN on vain mukava etu miehen pituudessa, kun oma BMI on 17, jolloin kuka tahansa voi heittää olalle ja kantaa pakettiautoon. Pitkä mies vierellä tuo ainakin hitusen turvallisuuden tunnetta, sen verran että uskaltaa hämärällä ylipäätään ulkona liikkua.
[/quote]
Kyllä iso mies vaan rauhoittaa kummasti mikkihiiriä.
Tuskin itse olisin enää hengissäkään jos en olisi pitkä ja kookas luonnostaan... sen verran tuli nuorena soitettua suuta :D En ole hyvä tappelemaan, muttei koskaan kukaan oikeastaan edes alkanut haastamaan.
Mieheni on 190 cm ja tumma piirteiltään, minä 162 cm ja hyvin vaalea. Musta oli niin ihana löytää itseni täydellinen vastakohta, ei voitais enää enempää täydentää toisiamme <3