Olen kiinnostunut kuumasta naisesta. Hänellä on paljon luomia.
Kuitenkin olen miettinyt lähestymistä. Kannattaako vai ei? Nainen on kuuma ja jotenkin erityisesti vetää puoleensa. Mutta voiko luomet alkaa ajan kuluessa oksettaa?
Kommentit (24)
Pakko myöntää että mullakin on joku pienimuotoinen luomikammo. En pidä yhtään muutamasta omasta luomestanikaan, tarkkailen niitä enkä ainakaan halua että ne hankaantuu mihinkään (tai että kukaan koskee niihin)! Kerran tapailin miestä jolla oli valtava määrä luomia selässä ja oli sängyssä kyllä vaikeuksia että mihin hittoon voin koskea kun en olisi halunnut niitä luomia kosketella :D voi kuulostaa pinnalliselta tai pöllöltä mutta minkäs tälle voi, en kuitenkaan ketään lemppaisi pelkkien luomien takia vaan toivonmukaan niihinkin tottuisi.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:04"]
Minä ainakin loukkaantuisin jos mies tarjoaisi jotain luomien poistoleikkausta. Minulla siis on satoja luomia ympäri kroppaa, naamassakin 3, joista 2 ulkoneviä ja karvaa kasvavia. Minä en aio poistattaa yhtään luomea ikinä ellei tule pahanlaatuisuuteen viittaavia muutoksia, eikä ne minua haittaa. Miehet joita haittaa, pysykööt kaukana. Ei ole kyllä ketään mun kanssa seurustellutta ikinä haitanneet.
[/quote]
2 ulkonevaa luomee naamassa karvoilla, yhhh
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:20"]Anteeksi. Ajattelin asiallisesti kysyä. En ole koskaan tavannut seksikkäämpää naista. Toisaalta en ole aikaisemmin ollut luomisen naisen kanssa intiimisti.
[/quote]
Niin. Minä kysyisin nyt että minkälaista on olla intiimisti idiootin kanssa, miespuolisen? Naisten kanssa olen ollut, miesten ja myös luomisten ihmisten kanssa. Asiallisesti tässä kyselen.
Alkaakohan kuvottamaan tämä idiootti sitten 5minuutin jälkeen? Onko ok tarjota uudet aivot, minä tietysti maksajana?
Minä ainakin loukkaantuisin jos mies tarjoaisi jotain luomien poistoleikkausta. Minulla siis on satoja luomia ympäri kroppaa, naamassakin 3, joista 2 ulkoneviä ja karvaa kasvavia. Minä en aio poistattaa yhtään luomea ikinä ellei tule pahanlaatuisuuteen viittaavia muutoksia, eikä ne minua haittaa. Miehet joita haittaa, pysykööt kaukana. Ei ole kyllä ketään mun kanssa seurustellutta ikinä haitanneet.