Pian työpaikoilla aloitetaan kaikkien aikojen ryhmäytymis- ja tutustumisleikit! Koskee myös introverttejä!
Kommentit (60)
Mikäs siinä, kunhan palkka juoksee.
Nyt HR-osasto saa käyttää mielikuvitusta, mitä hullunkurisempi leikki, sitä kivempaa!
Jee. Tosin ei kerkiä leikkiä kun pitää painaa töitä
Onko siitä tehty joku lakiesitys, häh.
No minä en osallistu pelleilyihin. "tee liike kun sanot nimesi" joo en tee. Ette voi pakottaa.
Luojan kiitos meillä jatkuu etätyöt. Ei ole rajattu määrää, yhteiset palaverit hoituu teamsilla.
Työt sivuun, nyt tutustutaan työkavereihin livenä.
Jotkut noista on pliisuja, mutta esim. naurujoogaan haluaisin uudestaan. En ole koskaan nauranut yhtä paljoa.
Vierailija kirjoitti:
No minä en osallistu pelleilyihin. "tee liike kun sanot nimesi" joo en tee. Ette voi pakottaa.
Oksettaa
Niin? Mikä tuossa on introvertille ongelma? Sosiaalisen päivän jälkeen lepoa yksinäisyydessä, ei siinä sen kummempaa. Olen introvertti ja olen itse järjestänyt lukuisia virkistyspäiviä ja muita sosiaalisia tapahtumia, ja osallistunut tietysti niihin itsekin.
”Valitse itsellesi pari ja tulkaa vuorotellen tänne eteen kuvailemaan, millaisia tavoitteita haluat parillesi antaa osastomme strategisista toimintalinjoista!”
Ei ne leikit ole pahimpia, vaan ne ylipirteät hr-konsultit jotka ovat kuin piripäisiä hyeenoita.
Joo. Pomo 62, pomon siskonpoika, 33 ja minä, nainen 54 alamme porukalla mennä tuolileikkejä ja tutustua toisimme näin mun 11 vuoden työssäolon jälkeen. Pomon siskonpoika on uusin tuli meille 2016.
Ei taas ryhmäytymisiä kuin koulussa. Tulee aina tunne, että millä perusteella minun pitäisi tuppautua johonkin tiettyyn ryhmään mukaan, en keksi yhtään sellaista perustetta. Niinpä sitten lopuksi jouduin johonkin sattumanvaraiseen ryhmään liitetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mikä tuossa on introvertille ongelma? Sosiaalisen päivän jälkeen lepoa yksinäisyydessä, ei siinä sen kummempaa. Olen introvertti ja olen itse järjestänyt lukuisia virkistyspäiviä ja muita sosiaalisia tapahtumia, ja osallistunut tietysti niihin itsekin.
Olet varmaan näitä oikeasti ekstroverttejä wannabe-introvertteja, jotka kuvittelevat, että introverttiyden ainoa merkki on levon tarve sosiaalisen tilanteen jälkeen.
Onko pakko osallistua, jos ei halua?