Hyviä omakustannekirjoja
Tähän ketjuun saa ilmiantaa hyviä omakustannekirjoja.
BoDista löytyy aika paljon, mutta kirjojen esittelyistä on toisinaan vaikeaa tietää, ovatko oikeasti lukemisen arvoisia.
Siis jos siskonmummonkumminkaimasi tai vaikka sinä itse olette saaneet jotain niinkin huimaa aikaan kuin ihka oikean kirjan kansien väliin, niin tervetuloa jakamaan tietoa tänne!
Tietokirjoista proosaan ja sukuselvityksistä satuihin - kaikki käy!
Ois kiva myös saada pieni esittely tai perustelu "miksi juuri tämä omakustanneopus on lukemisen arvoinen".
Omakustannejulkaisut kunniaan!
Kommentit (4)
Lappeenrantalainen novellikokoelma
"Miksi mies ei hae apua"
löytynee ainakin Lappeenrannan kaupunginkirjastosta ja jostain maakunta-arkistosta. Oisiko about vuodelta 2009.
Kirjailijoina paikallisia kynäniekkoja.
Teema vähän synkähköä dystopiaa. Jokainen novelli ihan erityylinen keskenään ja ainakin yksi Lovecraft -pastissi mukana. Mielenkiintoinen kokelma.
Ja kaverini suunnittelema hienon hieno kansi!
Surun kalenterivuosi
runoja isän kuoleman jälkeen
Ilkka Heikkinen - Ihmismielen Pimeyteen
Runokokoelma miehen mielen sisältä. Synkkyyttä, kasvamista, kyynisyyttä, päihteitä ja valoa ja korjaavia ihmissuhteita. Rakkauttakin.
Yleensä noissa kiinnostavuus perustuu siihen, että ne on kirjoitettu sun suvusta tai paikkakunnasta tai kyläkoulusta tms. Silloin ne, joita kirja kiinnostaa, tietävät siitä kyllä.
Olen tehnyt itse yhden omakustannekirjan, mutta en mainosta sitä täällä, koska se oli nimenomaan omasta suvusta omille sukulaisille tehty. Tarkoitus ei ole, e ttä kukaan muu löytää sitä. Suosittelen aapeellekin suoramainontaa suoraan kohderyhmälle.