Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ei vieläkään osaa käyttää oikein kirurgimaskeja?

Vierailija
09.02.2022 |

Olen oppinut jo näkemään, kuka ei ole montaa kertaa tai montaa tuntia maskia käyttänyt, kun ei osaa sitä oikein laittaa päähänsä. Itse osaan vaikka pimeässä ja vaikka 5 sekunnissa, kun työssä on ollut maskipakko. En luettele tässä niitä virheitä, mistä tunnistan maskihuijarin, koska nautin suunnattomasti näiden pettureiden kiinnijäämisestä. Heissä on yllättävän paljon maskipakkoa vaatineita poliitikkoja...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet kasvot, ja maskit ovat aina liian isoja. Jos laitan tuplakiepille korvantaakse, jää silti käden mentävä rako poskille! Ei voi mitään. Kai tämä on sinun läskinaaman mielestä väärä tapa!

Avaudu toki näistä ihmisten vääristä tavoista kun kerta aloituksen teit!

Saisi jo heittää helevettiin nuo maskit. Rasittavia vaippoja naamalla

Vierailija
2/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pienet kasvot, ja maskit ovat aina liian isoja. Jos laitan tuplakiepille korvantaakse, jää silti käden mentävä rako poskille! Ei voi mitään. Kai tämä on sinun läskinaaman mielestä väärä tapa!

Osta vaikka lasten maskeja, kääpiöaivo :)

Väärä tapa on esim. roikottaa sitä maskia jossain leualla, tai ottaa se pois kun alkaa puhumaan.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot vammanen aivokääpiö kun kyttäät toisia ihmisiä!

Hanki aivokapasiteettiisi jotain mielenkiintoista pohdittavaa ja pidä huolta omasta turpavärkistäsi!

Vierailija
4/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja ei kannata käyttää,maskeista on löydetty etyleenioksidia, se on kaasu joka aiheuttaa syöpää!

Vierailija
5/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi aikuisella olla niin pieni pää että normi maski on liian iso. Et vaan isaa käyttää niitä. Se oli zika flunssa joka aiheutti pienipäisyyttä, mutta he eivöt ole vielä kuin 10v.

Vierailija
6/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskeja ei kannata käyttää,maskeista on löydetty etyleenioksidia, se on kaasu joka aiheuttaa syöpää!

Totta!

Vierailija
7/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en paina sitä rautalankaa nenää vasten, koska en saa tarpeeksi happea, jos maski liian tiivis. Kroonisesti tukkoinen nenä ja maski ei oo kiva asia.

Vierailija
8/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku vieläkin viitsii käyttää noita turhia rättejä?

Vierailija
9/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhen laatikkoleukakirurgin joka ei osaa käyttää maskia.

Teatteriahan tämä vain on

Vierailija
10/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännän maskin aina niin, että voi hengittää helposti eli kunnon raot poskien kohdalla.

Vierailija
11/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen suojausteho on 2 ja jotta on mitään vaikutusta pitää olla 98 suojausteho. Voit pitää sitä vaikka pyllyssäsi ja se suojaa yhtä tehokkaasti kuin oikein aseteltuna.

Vierailija
12/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kaikki käyttävät niitä väärin koska eivät tiedä? Minä käytän ihan tarkoituksella koska maskien käyttäminen on typerää teatteria. Lähes kaikki niitä käyttää väärin, syyt vaan on eri, eikä ne meitä miltään pelasta.

Vierailija
13/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tykkää vetää leuan alle.

Vierailija
14/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin maskit liian isoja, mutta teen kuminauhoihin pienet solmut korvan taakse, niin istuu paremmin.

Vierailija
15/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan maskin naamalleni ihan miten sattuu. Olen hyvin hajamielinen , joten yleensä joku työpaikalla sanookin siitä. 

En ole ajatellut maskin käytön olevan ihan niin vakavaa kuin ap antaa ymmärtää, mutta korona-aika tuo meistä kaikista uusia piirteitä esille. Maskikyylät.

Vierailija
16/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oot vammanen aivokääpiö kun kyttäät toisia ihmisiä!

Hanki aivokapasiteettiisi jotain mielenkiintoista pohdittavaa ja pidä huolta omasta turpavärkistäsi!

Oho, sinä olet tosiaan noussut "väärällä jalalla"!

Vierailija
17/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole käyttänyt maskia vain, että koronahysteerikot eivät pahastu.

Tiedän että maskit ovat lähinnä bakteerikokoluokan patogeenejä varten ja viruksia ne eivät juuri pidättele.

Vierailija
18/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisen ohjeistuksen mukaan juuri maskin huolellisella käyttämisellä voi suojautua omikronilta.

Netti on pullollaan opastusvideoita, joissa näytetään se oikea käyttötapa.

Opastetaan myös, miten pieninaamainen voi tehdä maskistaan tiiviin myös sivuilta.

Vierailija
19/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit on niin lääst siison.

Vierailija
20/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko korona-aikana käyttänyt maskia ehkä n.5krt (alle 10 varmasti) ja kaikki olleet työtilanteita. Meillä töissä ehdoton maskipakko, kukaan ei sitä naamaria päällään töissä pidä, koska ymmärrämme, että ne on pelkkää teatteria.

Mulla on yksi ja sama maski taskussa, joka putoaa milloin minnekin ja jota lähmin likaisilla käsillä. Naurettavaa teatteria koko maskipelleily ja aivottomat tolvanat käyttää niitä vapaaehtoisesti, maski kun on SUOSITUS!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi