Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on todella paha bulimia

Vierailija
20.06.2015 |

Oksennan kaiken pihalle mitä syön ja en pysty olla syömättäkään. Olen laihduttanut tosi tiukalla ruokavaliolla ja kun aloin sallia itselleni enemmän vaihtoehtoja ruokavalioon ja välillä herkkuja niin oksentaminen tuli kuvioon morkkiksen takia. Nyt en pysty syömään edes tavallista ruokaa oksentamatta sitä tilaisuuden tullessa pois. Juon vettä koko ajan, ainakin 3-4litraa päivässä jotta tuntisin olevani täynnä mutta syön silti vähän jotain ja ensin lupaan itselleni että tätä ei tarvitse oksentaa mutta kohta syön lisää ja sitten vessaan. Salassa oksentaminen on välillä vaikeaa, pitää aina keksiä syy miksi on huono olo. Olen 31v äiti :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama ongelma. Ei kuitenkaan noin paha, oksentelin 2-3x viikossa. Joskus useammin. Pääsin siitä omin avuin yli. Kenellekään en koskaan kertonut. Tsemppiä sulle, hanki apua. Pelkään koko ajan että se alka taas. Syöminen aiheuttaa päivittäin ahdistusta, herkkuja en syö ja jos syön pidän huolen että juoksen pitkiä lenkkejä ja syön vähemmän muutaman päivän. Punnitsen itseni päivittäin etten vaan liho.

Vierailija
2/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea rahapussille ku kurkkaat jossain välissä hampaitas.t:30wee kaunis nainen jolla on turhapuron suu..vuoden sisällä tekarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua soittelemaan maanantaina.

Vierailija
4/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita paikalliseen mielenterveystoimistoon.Sieltä minäkin avun sain aikoinani syömishäiriöön.

Vierailija
5/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa mitä haittoja on bulimialla. Tuhoat sisuskalusi, hampaasi ym. ja sinulla on lapsi!!! Ajattele lastasi, jos et osaa itsestäsi pitää huolta. Hae apua heti ensi viikolla. 

Vierailija
6/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus.

Vierailija
7/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo ongelman tunnistaminen on iso askel, hienoa! Seuraava iso askel on heti maanantaina soittaa paikalliseen terveyskeskukseen ja kertoa tuo kaikki, jonka anonyymisti tänne jo kirjoitit. Lupaan sinulle omien kokemusteni pohjalta, että tuo soitto kannattaa ja on yksi elämäsi parhaimmista päätöksistä! Tie terveyteen on pitkä ja kivinen, mutta olet jo avautumisellasi astunut ison askeleen. Paljon tsemppiä, rakkautta ja halauksia sinulle! :) T: toinen ennen samanmoinen

Vierailija
8/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kuin minun näppäimistöstäni!! :O Mulla tilanne siinä mielessä pahempi että olen rv 33 ja ennestään jo yksi lapsi.

Aamut menee yleensä hyvin, syön terveellisesti puuron ja hedelmiä. Lounaskin menee yleensä hyvin, syön terveellisesti salaatin. Päivällisruokaa venytän tahallani koska se on sitten yleensä jotain raskaampaa ja kun ruoka on syöty niin mies lähtee harrastuksiin ja minä imuroin ruokakaappeja tyhjäksi ja sitten oksennan ruokailun päätteeksi. Syön sitten vielä terveellisen iltapalan kun mies tulee harrastuksista ja leikin tervettä. KAMALA KIERRE josta en meinaa päästä pois. Paino on kuitenkin onneksi noussut nyt raskauden aikana 4kg mikä on ihan hyvä saavutus tälläisellä touhulla. Olen kuitenkin ylipainoinen.

:/

Vierailija
9/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oksensin eilen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi