En voi sietää mun ulkonäköä
Ennen pidin itseäni kauniina, nykyään en pysty katsomaan itseäni peiliin. En tiedä mitä tapahtui, pidän itseäni aivan älyttömän rumana. Haluan kauneusleikkaukseen, mutta en tiedä mistä aloittaisin. Vihaan kaikkea kasvoissani ja kropassani. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? En voi olla edes normaalisti tekemisissä miesten kanssa, koska musta tuntuu että kaikki valehtelevat mulle ja oikeasti pitävät mua rumana. Tää on elämää haittaavaa.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:06"]Miehet nyt kiinnostuu susta vaikka olisit ruma, koska seksi ja rimojen olemattomuus.
Mut ei ulkonäöllä ole väliä, mitä sitten vaikka oletkin ruma? Olet hengissä ja voit tehdä silti asioita mistä pidät.
[/quote]
Mulle sillä on väliä, olen äärimmäisen esteettinen ihminen. Mulla on kaunis koti ja kauniita vaatteita. Nautin kauneudesta. Mun exätkin on olleet hyvännäköisiä. Sen takia on elämää häiritsevää että peilistä katsoo rumilus.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:05"]varaa konsultti aika muutamaan eri plastiikkakirurgialle, siellä jutella vaihtoehdoista ja saat hinta-arvion. sitten vain rahaa säästämään!
[/quote]
En tiedä missä sä olet töissä, mutta tavallinen ihminen ei säästämällä sellaista summaa saa kasaa että sais kaiken tarvittavan korjattua. Itsellä mm. nenä ja hampaat.
[/quote]
Niin, mä olen opiskelija, niin sellaiset summat ei oikeastaan tule kyseeseen. Haluaisin tietää millä muulla voisi muuttaa kuvaa itsestään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:06"]Miehet nyt kiinnostuu susta vaikka olisit ruma, koska seksi ja rimojen olemattomuus. Mut ei ulkonäöllä ole väliä, mitä sitten vaikka oletkin ruma? Olet hengissä ja voit tehdä silti asioita mistä pidät. [/quote] Mulle sillä on väliä, olen äärimmäisen esteettinen ihminen. Mulla on kaunis koti ja kauniita vaatteita. Nautin kauneudesta. Mun exätkin on olleet hyvännäköisiä. Sen takia on elämää häiritsevää että peilistä katsoo rumilus. Ap
[/quote]
Mene kauneusleikkauksiin. Et sä muuten pysty muuttumaan rumasta edes tavallisennäköiseksi :)
Miten kuvittelit meidän pystyvän auttamaan sinua tässä asiassa?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:56"]Muistakaa että niiden kauneusleikkausten lopputulos on aina erilainen kun luvataan, voi olla ett
[/quote]
Lopputulos olisi joka tapauksessa parannus nykyiseen tilanteeseen.
[/quote]
Ei epäonnistuneena, voi olla huononnus...
Et varmaan ole ns. ruma. Jostain syystä olet saanut päähäsi että olet. Tässä mun vinkit sullle; sun täytyy opetella hyväksymään ulkonäössäsi ainakin ne seikat, mitä ei mitenkään pysty muuttamaan. Esim. luuston rakenne, kasvojen malli, pituus jne. Sitten teet itsestäsi parhaan version, mitä on mahdollista. Syö terveellisesti, juo vettä, harrasta liikuntaa -> kohottaa mieltä ja parantaa ulkonäköä, iho, ryhti jne...Mietit, millainen kampaus ja väri sulle sopii ja millaiset vaatteet on sulle parhaita. Suosittelen, että hyväksyt, ja jopa tykkäät siitä, mitä sulle on annettu koska niillä eväillä sun on tämä elämä tallattava.
Ap on sinänsä hyvin naiivi kuvitellessaan, että olisi normaalinnäköinen. Oma mielipide on useimmiten se totuus, aiemmin luulit itseäsi kauniiksi ja nykyisin ajatuksesi ovat realistisempia.
Ja miehet nyt kehuvat kaikkia naisia kauniiksi. Olen myös ruma nainen (siis oikeasti todella ruma) ja samat kehut saan kuulla, ihan jatkuvalla syötöllä.
Onkohan sulla ap joku psykologinen ongelma, eli kuvittelet itsesi rumaksi? Jos sun exätkin ovat olleet hyvännäköisiä, niin tuskin itsekään ruma olet.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:55"] Jos sun exätkin ovat olleet hyvännäköisiä, niin tuskin itsekään ruma olet.
[/quote]
:D Eksien ulkonäkö ei kerro mistään!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:55"] Jos sun exätkin ovat olleet hyvännäköisiä, niin tuskin itsekään ruma olet.
[/quote]
No miksi sitten useampi hyvännäköinen mies on ryhtynyt suhteeseen ruman naisen kanssa?
:D Eksien ulkonäkö ei kerro mistään!
[/quote]
Sama täällä. Yksi ratkaisu olisi ehkä vain jatkaa sen kuvittelua, että on kaunis?
Toi on tietenki eri juttu, jos on oikeesti jotain ruumiillasta epämuodostumaa. Vastasin lähinnä ap:lle:) koitin vaan tsempata..
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:05"]varaa konsultti aika muutamaan eri plastiikkakirurgialle, siellä jutella vaihtoehdoista ja saat hinta-arvion. sitten vain rahaa säästämään!
[/quote]
En tiedä missä sä olet töissä, mutta tavallinen ihminen ei säästämällä sellaista summaa saa kasaa että sais kaiken tarvittavan korjattua. Itsellä mm. nenä ja hampaat.