Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sietää mun ulkonäköä

Vierailija
20.06.2015 |

Ennen pidin itseäni kauniina, nykyään en pysty katsomaan itseäni peiliin. En tiedä mitä tapahtui, pidän itseäni aivan älyttömän rumana. Haluan kauneusleikkaukseen, mutta en tiedä mistä aloittaisin. Vihaan kaikkea kasvoissani ja kropassani. Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? En voi olla edes normaalisti tekemisissä miesten kanssa, koska musta tuntuu että kaikki valehtelevat mulle ja oikeasti pitävät mua rumana. Tää on elämää haittaavaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte arvokkaita ihania ihmisiä<3 jos nuo asiat tulee liian vaikeiksi, kannattaa hakeutua keskusteluapuun. Ulkonäkö on loppujen lopuksi tosi pieni asia ihmisestä, siitä on vaan tehty niin iso juttu. Tsemppiä!

Vierailija
2/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan tosi nuoria te ulkonäköönne tyytymättömät ? Itse olen 40+ ja väsynyt olemaan itseeni ja ulkonäkööni tyytymätön. Harva meistä vuosien mittaan ulkonäöltään paremmaksi muuttuu, vaan ikääntymisen myötä kay päinvastoin. Tilastollisesti tiedetään, että paino iän myötä nousee. Rypyt lisii, ryhti muuttuu, hiukset ohenee.  Miksi taistella vääjäämätöntä vastaan ?  Olisiko meissä ihmisissä muitakin tärkeitä ominaisuuksia kuin ulkonäkö ? Länsimaisen naisen ulkonäkövaatimukset ovat mahdottamat. Ei meidän tarvitse suostua sellaiseen.  Mitä jos kokeilisti olla tuijottelematta peiliin muutaman viikon ajan ja kieltäytyä ajattelemasta ulkonäköäsi ja keskittyisit muihin kuin ulkoisiin omnaisuuksiin itsessäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:55"] Jos sun exätkin ovat olleet hyvännäköisiä, niin tuskin itsekään ruma olet.

[/quote]

No miksi sitten useampi hyvännäköinen mies on ryhtynyt suhteeseen ruman naisen kanssa?

:D Eksien ulkonäkö ei kerro mistään!

[/quote]

[/quote]

Nehän on nimenomaan exiä, ei nyxiä. Siinäkin on suuri ero onko ne exiä pitkistä, tai no, edes oikeista seurustelusuhteista vai onko ne yhden yön ex-panoja..

Vierailija
4/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:55"] Jos sun exätkin ovat olleet hyvännäköisiä, niin tuskin itsekään ruma olet.

[/quote]

No miksi sitten useampi hyvännäköinen mies on ryhtynyt suhteeseen ruman naisen kanssa?

:D Eksien ulkonäkö ei kerro mistään!

[/quote]

[/quote]

Ei oo saaneet parempaa.

Mä näen joka ikeareisullakin näitä ruma (+usein vielä lihava nainen) & hyvännäköinen mies -pariskuntia. Yleistä se on. Ei miehen komeus kerro että nainen olisi kaunis.

Vierailija
5/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:56"]Muistakaa että niiden kauneusleikkausten lopputulos on aina erilainen kun luvataan, voi olla ett
[/quote]
Lopputulos olisi joka tapauksessa parannus nykyiseen tilanteeseen.
[/quote]
Ei epäonnistuneena, voi olla huononnus...
[/quote]
Kun on jo nyt epäonnistunut naama ja hampaat, niin mikä tahansa on parannus. Te ette tiedä lähtökohtia.

Vierailija
6/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:42"]Ootte arvokkaita ihania ihmisiä<3 jos nuo asiat tulee liian vaikeiksi, kannattaa hakeutua keskusteluapuun. Ulkonäkö on loppujen lopuksi tosi pieni asia ihmisestä, siitä on vaan tehty niin iso juttu. Tsemppiä!
[/quote]
Nämä on omalta osaltani myös terveyshaittoja. Sellainen ihminen joka ei joka päivä kärsi kivuista tai siitä että peilikuva ei näytä edes NORMAALILTA, ei tiedä millaista tämä on.

Vierailija
7/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:42"]Ootte arvokkaita ihania ihmisiä<3 jos nuo asiat tulee liian vaikeiksi, kannattaa hakeutua keskusteluapuun. Ulkonäkö on loppujen lopuksi tosi pieni asia ihmisestä, siitä on vaan tehty niin iso juttu. Tsemppiä! [/quote] Nämä on omalta osaltani myös terveyshaittoja. Sellainen ihminen joka ei joka päivä kärsi kivuista tai siitä että peilikuva ei näytä edes NORMAALILTA, ei tiedä millaista tämä on.

[/quote]

Ruumiinkuvanhäiriö?

Vierailija
8/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:51"]Olette varmaan tosi nuoria te ulkonäköönne tyytymättömät ? Itse olen 40+ ja väsynyt olemaan itseeni ja ulkonäkööni tyytymätön. Harva meistä vuosien mittaan ulkonäöltään paremmaksi muuttuu, vaan ikääntymisen myötä kay päinvastoin. Tilastollisesti tiedetään, että paino iän myötä nousee. Rypyt lisii, ryhti muuttuu, hiukset ohenee.  Miksi taistella vääjäämätöntä vastaan ?  Olisiko meissä ihmisissä muitakin tärkeitä ominaisuuksia kuin ulkonäkö ? Länsimaisen naisen ulkonäkövaatimukset ovat mahdottamat. Ei meidän tarvitse suostua sellaiseen.  Mitä jos kokeilisti olla tuijottelematta peiliin muutaman viikon ajan ja kieltäytyä ajattelemasta ulkonäköäsi ja keskittyisit muihin kuin ulkoisiin omnaisuuksiin itsessäsi.
[/quote]
Olen 38 ja niin kauan kun omasta peilistäsi näkyy edes normaali naama, niin et tiedä mistä me kärsitään. Nyt ei todellakaan ole kyse mistään rypyistä, ne ei haittaa minua pätkän vertaa.

Vierailija
9/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:42"]Ootte arvokkaita ihania ihmisiä<3 jos nuo asiat tulee liian vaikeiksi, kannattaa hakeutua keskusteluapuun. Ulkonäkö on loppujen lopuksi tosi pieni asia ihmisestä, siitä on vaan tehty niin iso juttu. Tsemppiä! [/quote] Nämä on omalta osaltani myös terveyshaittoja. Sellainen ihminen joka ei joka päivä kärsi kivuista tai siitä että peilikuva ei näytä edes NORMAALILTA, ei tiedä millaista tämä on.

[/quote]

Ruumiinkuvanhäiriö?
[/quote]
Voi jumalauta... Mun nenä on lyyhistynyt kasaan, toista sierainta ei oo lähes ollenkaan ja ilma ei ole kulkenut ikinä kunnolla. Hampaat onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
10/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:42"]Ootte arvokkaita ihania ihmisiä<3 jos nuo asiat tulee liian vaikeiksi, kannattaa hakeutua keskusteluapuun. Ulkonäkö on loppujen lopuksi tosi pieni asia ihmisestä, siitä on vaan tehty niin iso juttu. Tsemppiä! [/quote] Nämä on omalta osaltani myös terveyshaittoja. Sellainen ihminen joka ei joka päivä kärsi kivuista tai siitä että peilikuva ei näytä edes NORMAALILTA, ei tiedä millaista tämä on. [/quote] Ruumiinkuvanhäiriö? [/quote] Voi jumalauta... Mun nenä on lyyhistynyt kasaan, toista sierainta ei oo lähes ollenkaan ja ilma ei ole kulkenut ikinä kunnolla. Hampaat onkin sitten toinen juttu.

[/quote]

Ai anteeksi, tulkitsin, että kirjoitit alkuperäisen aiheen mukaan.

33

Vierailija
11/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:31"]Itsemurha poistaa ongelman kuin ongelma.
[/quote]
Joo älä edes vitsillä sano ihmisille tällaista. Mun ongelma on että inhoan itseäni ja nyt tarvitaan korjausliikettä ennen kuin ongelma menee noin pahaksi.
Ap

Vierailija
12/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ahdistaa.

Vierailija
13/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Mä kyllä tiedän tasan tarkkaan mitä pitäisi tehdä, mutta multa puuttuu n. 50 000 € että saisin kaikki tehtyä. Olen linnoittautunut kotiini ja katkaissut välit kaikkiin, koska en pysty enää olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
14/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn katsomaan peiliin, mutta se kuva , jonka näen peilissä on aivan erilainen kuin kuva, joka näkyy valokuvassa tai videofilmillä. Näen itseni siis jotenkin väärin peilistä.

Kuvani valokuvassa ja videolla ovat jotain kauheaa nähtävää. Kuin kauhufilmi. Sisäisesti ajattelen itseäni vielä kolmekymppisenä, mutta näytän vanhalta mummolta.

Minäkin olen miettinyt kauneusleikkausta, mutta perhe vastustaa. Ulkonäkösyistä en kuitenkaan tekisi itsaria.

Vierailija
15/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että niiden kauneusleikkausten lopputulos on aina erilainen kun luvataan, voi olla ett

Vierailija
16/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:56"]Muistakaa että niiden kauneusleikkausten lopputulos on aina erilainen kun luvataan, voi olla ett
[/quote]ä huonosti käy.

Vierailija
17/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:50"]Minä pystyn katsomaan peiliin, mutta se kuva , jonka näen peilissä on aivan erilainen kuin kuva, joka näkyy valokuvassa tai videofilmillä. Näen itseni siis jotenkin väärin peilistä.

Kuvani valokuvassa ja videolla ovat jotain kauheaa nähtävää. Kuin kauhufilmi. Sisäisesti ajattelen itseäni vielä kolmekymppisenä, mutta näytän vanhalta mummolta.

Minäkin olen miettinyt kauneusleikkausta, mutta perhe vastustaa. Ulkonäkösyistä en kuitenkaan tekisi itsaria.
[/quote]
Mä en pystyisi edes katsomaan itseäni videolta. Kuvissa näytän suurimmaksi osaksi kamalalta, koska olen maailman epäkuvauksellisin ihminen. Mulla on aina joku outo ilme. En oikeasti tiedä edes miltä näytän. Miten muut muka näkevät mut kauniina kun itse näen itseni susirumana? Miehiä mulla riittää, onko ne sokeita vai olenko itse?
Ap

Vierailija
18/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa konsultti aika muutamaan eri plastiikkakirurgialle, siellä jutella vaihtoehdoista ja saat hinta-arvion. sitten vain rahaa säästämään!

Vierailija
19/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:56"]Muistakaa että niiden kauneusleikkausten lopputulos on aina erilainen kun luvataan, voi olla ett
[/quote]
Lopputulos olisi joka tapauksessa parannus nykyiseen tilanteeseen.

Vierailija
20/34 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt kiinnostuu susta vaikka olisit ruma, koska seksi ja rimojen olemattomuus.

Mut ei ulkonäöllä ole väliä, mitä sitten vaikka oletkin ruma? Olet hengissä ja voit tehdä silti asioita mistä pidät.