Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat ihmiset lähettävät aina puhelimessa ja nähdessä terveisiä perheelle. Tekeekö kukaan nuori niin?

Vierailija
09.02.2022 |

Puhelimessa tulee aina nolo olo, kun unohtaa itse lähettää terveisiä ja sitten lähettää takaisin vasta kun vanhus on lähettänyt terveisiä perheelle.

Onko tuttu ilmiö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minusta vähän samanlainen ilmiö kuin joulukortit. Nuoremmalle polvelle täysin merkityksettömiä, vanhuksille tärkeitä. ap

Vierailija
2/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisiko siihen että ennen yhteydenpitomahdollisuudet oli huonommat, niin yhden ihmisen kautta välitettiin viestit ja kaipaukset muillekin. Jäänyt sitten tavaksi, vaikka nyt voikin soitella ja viestitellä helposti kaikille. En tiedä, tuli vaan mieleen tämmöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaita tapoja, joita nykyihmiset eivät hallitse. Mielestäni elämä on paljon mukavampaa, kun ollaan huomaavaisia muita ihmisiä ja heidän läheisiään kohtaan, mutta nykyään ihmisiä taitaa kiinnostaa eniten se oma minä.

Vierailija
4/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaita tapoja, joita nykyihmiset eivät hallitse. Mielestäni elämä on paljon mukavampaa, kun ollaan huomaavaisia muita ihmisiä ja heidän läheisiään kohtaan, mutta nykyään ihmisiä taitaa kiinnostaa eniten se oma minä.

Niinpä. Olen huomannut kaupungilla että ihmiset eivät käytä enää tyylikästä hattua eikä herroilla ole kävelykeppejä. Tuijotan heitä arvokkaan paheksuvasti. Kohteliaat tavat ovat samat tästä iäisyyteen. Kunnioitetaan niitä.

Vierailija
5/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olen vanha.

N45

Vierailija
6/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mä taidan olla vanha :D!  Oon 40 v ja lähetän aina puhelun lopuksi kaikkien kotiväelle terkut.