Ei hitto, joku otti meidän syreeniaidasta
kuvan! Sellainen parikymppinen hupakko pyöri vähän aikaa aidan vieressä ja räpsi kuvia. Oliko vaikka joku bloggaaja joka tekee kuvilla rahaa. Voinko vaatia korvauksia?
Kommentit (13)
Laita heippa-kyltti "Kuvaaminen kielletty"!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:06"]Laita heippa-kyltti "Kuvaaminen kielletty"!
[/quote]
Kävisin pyyhkimässä perseeni moisella kyltillä.
Mä olisin mielissäni, jos joku pitäisi mun rehupuskaa kuvaamisen arvoisena
Meillä taas ihmiset napsii syreeniaidasta kukkia mukaansa ku kävelevät pihan ohi. Kukat on hienoja tummanvioletteja. Ei ne kai tajua että niitä ei sais tosta noin vaan ottaa
Kyllä kai pihaa ja taloja saa kuvata, kunhan ihmisiä ei näy. Muutenhan Google olisi todella lirissä, kun streetviewssä näkyy taloa ja aitaa läpi Suomen.
Luulin, että joku riipi siitä kimpun kotinsa koristeeks. Se olis ollut törkeetä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:06"]Laita heippa-kyltti "Kuvaaminen kielletty"! [/quote] Kävisin pyyhkimässä perseeni moisella kyltillä.
[/quote]
Kukin sivistystasonsa mukaan :D Mä heitin huumoriläppää, sä et ihan tainnut?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:06"]Laita heippa-kyltti "Kuvaaminen kielletty"! [/quote] Kävisin pyyhkimässä perseeni moisella kyltillä.
[/quote]
Kukin sivistystasonsa mukaan :D Mä heitin huumoriläppää, sä et ihan tainnut?
[/quote]
En. Pyyhkisin perseeni kahdesti ja miettisin vielä senkin jälkeen onko olemassa muunlaisiakin läppiä kuin huumoriläppä
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:07"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:06"]Laita heippa-kyltti "Kuvaaminen kielletty"! [/quote] Kävisin pyyhkimässä perseeni moisella kyltillä. [/quote] Kukin sivistystasonsa mukaan :D Mä heitin huumoriläppää, sä et ihan tainnut? [/quote] En. Pyyhkisin perseeni kahdesti ja miettisin vielä senkin jälkeen onko olemassa muunlaisiakin läppiä kuin huumoriläppä
[/quote]
Roiskeläppiä?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:07"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:06"]Laita heippa-kyltti "Kuvaaminen kielletty"! [/quote] Kävisin pyyhkimässä perseeni moisella kyltillä. [/quote] Kukin sivistystasonsa mukaan :D Mä heitin huumoriläppää, sä et ihan tainnut? [/quote] En. Pyyhkisin perseeni kahdesti ja miettisin vielä senkin jälkeen onko olemassa muunlaisiakin läppiä kuin huumoriläppä
[/quote]
Roiskeläppiä?
[/quote]
Totta. Onneksi sentään heitti huumoriläppää eikä roiskeläpällä
Jos kuvaaja ei ollut tontillanne vaan yleisellä alueella, saa kuvata pensaita tai puita minkä haluaa. Ammattikuvaajan toimesta ja mainostarkoitukseen otetut kuvat jopa rakennuksista ovat olleet sallittuja, tästä on olemassa päätökset. Rakennusten omistaja olisi halunnut korvauksen kuvien käytöstä, mutta ei saanut, koska kuvat otettu julkiselta paikalta.
Oli varmaan hoitamaton ja ruma aita. Otti kuvia todisteeksi julkisivulautakunnalle.