Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistövälittäjät aina rehentelevät asiakkaalle, että myynti-ilmoitusta ollaan käyty katsomassa niin ja niin monta kertaa

Vierailija
09.02.2022 |

Tosiasiassa todella moni käy huvikseen katsomassa ilmoituksia. Katsojien määrästä ei voi sanoa yhtään mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää  paikkansa. Vasta kävin katsomassa Kuopion ilmoituksia. Poika ehkä harkitsee sinne muuttamisen miettimisen aloittamista ja uteliaisuuttani katselin mitä maksaa, kun voi pyytää takaajaksi. 

Vierailija
2/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan etsitty asuntoa jo jonkin aikaa, eikä yksikään välittäjä ole maininnut noita myynti-ilmoituksen katselukertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon aina oman asuinalueen ilmoituksia, vaikkei ole aikomustakaan ostaa mitään. Lähinnä katson millaisia asuntoja on tarjolla ja mihin hintaan. Hauskinta on katsella lääviä ja miettiä mistä hintapyyntö repäisty. Ne voi saada multa montakin katselukertaa.

Vierailija
4/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan etsitty asuntoa jo jonkin aikaa, eikä yksikään välittäjä ole maininnut noita myynti-ilmoituksen katselukertoja.

Olette etsineet? Siis välittäjä rehentelee asunnon myyjälle katselukerroista. Loogista, eikö totta?

Vierailija
5/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson kaikki kotikaupunkini ilmoitukset. Pienehkö kaupunki, mukava katsoa miten muilla on kalustukset jne., useat tuntee tai ainakin tietää.

Aikoinaan kun myin itse taloni, 98 % näytössä kävijöistä kävi vain katsomassa minkälainen sisustus meillä on. Moni oli sitten puhunut, että miten voi yksinhuoltaja elää niin leveästi. 🤗 Tutut minulle juorusivat. Tuo oli aikaa ennen näitä nettipalveluita joista kuvat näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä