Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Listatkaa tähän miksi ei kannata mennä päiväkotiin töihin?
Kommentit (5)
Tällä tilillä kaikki tarvittavat syyt:
https://www.picuki.com/profile/varhaiskasvatuksenkertomuksia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapst voivat olla ihan kivoja, mutta ne vanhemmat.
Melu, tartuntataudit (muutkin kuin korona).
Ettekö voi tehdä asialle jotain. Kuinka kauan meinastte vain valittaa.
Alue: Aihe vapaa
Räkä, täit, kihomadot, vanhemmat, maailmannapa-nicojannicat, yrjötaudit, kakkapissapierut...
Sit nää perusnormit eli kiire ja sijaistenpuute, ärsyttävät työkaverit jne