Miehen kuuluu maksaa naiselle mm. treffit ja ostokset
Olen nuori nainen ja kyllä, olen sitä mieltä, että minusta miehen kuuluu maksaa lasku (ravintolassa, kahvilassa) esimerkiksi treffeillä. Mielestäni herrasmies maksaa myös naiselle ostokset, kun nainen haluaa shoppaillessa ostaa jotakin.
Minusta se kertoo joko äärimmäisestä junttimaisuudesta tai sitten siitä, että mies on köyhä, jos mies ei maksa. En voi kun ihmetellä sitä, miksi osa naisista on yhdessä niiden sivistymättömien moukkien ja junttien miesten kanssa, joiden mielestä on ok olla maksamatta naisen osuutta, jättämällä naisen tyhjän päälle maksamalla vain oman osuutensa. Herrasmies ymmärtää ja kunnioittaa naista tarjomalla naiselleen parasta kohtelua.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:11"]Olen nuori nainen ja kyllä, olen sitä mieltä, että minusta miehen kuuluu maksaa lasku (ravintolassa, kahvilassa) esimerkiksi treffeillä. Mielestäni herrasmies maksaa myös naiselle ostokset, kun nainen haluaa shoppaillessa ostaa jotakin.
Minusta se kertoo joko äärimmäisestä junttimaisuudesta tai sitten siitä, että mies on köyhä, jos mies ei maksa. En voi kun ihmetellä sitä, miksi osa naisista on yhdessä niiden sivistymättömien moukkien ja junttien miesten kanssa, joiden mielestä on ok olla maksamatta naisen osuutta, jättämällä naisen tyhjän päälle maksamalla vain oman osuutensa. Herrasmies ymmärtää ja kunnioittaa naista tarjomalla naiselleen parasta kohtelua.
[/quote]
Ja naisen kuuluu antaa pillua aina kun mies haluaa. On junttia pihdata.
Naiset eivät taas ymmärrä miesten mieltymyksiä.
Joillain miehillä on "financial domination" fetissi. Joku haluaa nuolla naisen kenkiä, joku ostaa sille kaikkea.
Jos mies maksaa kaiken niin hänen kanssaan voi sitten pitää hauskaa. Mutta mitään aviomiesmateriaalia sellainen mies ei ole.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:11"]Olen nuori nainen ja kyllä, olen sitä mieltä, että minusta miehen kuuluu maksaa lasku (ravintolassa, kahvilassa) esimerkiksi treffeillä. Mielestäni herrasmies maksaa myös naiselle ostokset, kun nainen haluaa shoppaillessa ostaa jotakin.
[/quote]
Löysä ote. Treenaa, niin kyllä susta vielä jonkinlainen trolli kehkeytyy. 1+/5
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:56"]Naiset eivät taas ymmärrä miesten mieltymyksiä.
Joillain miehillä on "financial domination" fetissi. Joku haluaa nuolla naisen kenkiä, joku ostaa sille kaikkea.
[/quote]
Yhtälailla tuota esiintyy naisella. Jos halutaan pitää oma toyboy mamin kultana, niin ei se ole rahasta kiinni.
Ja pöh, surkee nainen, joka ei vastavuoroisesti tarjoa miehelle. No, jos on sitten valmis antamaan pillua vastineeksi ja mies haluaa sitä puolihuoralta ostaa, eikä tasaveroista parisuhdetta niin mikäs siinä. Varmaan se lompakkoloinenkin on joidenkin ihannenaistyyppi?
Huokaus. Ei ollakaan puhuttu tästä ikuisuus aiheesta pitkään aikaan. Mutta ilmeisesti tasa-arvoon on vielä tovi matkaa, jos -siis keskuudessamme on vielä paljonkin naisia, jotka olettavat, että mies maksaa joka välissä naisen mieli halut, tai mitä naine kehtaa kulloinkin pyytää. Ja ellei mies tee, niin naisella olisi oikeus pitää miestä -tiivistäen- moukkana idioottina.. No tätä keskustelua lukiessanin olen laittanut merkille, että vielä ei ole löytynyt (montaa) kirjoitusta, jossa ilm. kanssa sisar(ia), jo(t)ka olisi(vat) ehdottomasti samaa mieltä. Enemmänki päinvastoin. - Huraa tasa-arvo sukupuolten välillä. Se on yleensä sekä naisten hväksi että miesten parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oonko jotenkin kieroon kasvanut, mutta mua hävettää, jos mies ostaa mulle jotain. Tai no en tiiä onko häpeä oikea sana mutta siis tuntuu että olen vaivaksi tai jään velkaa.
Oon ihan samanlainen! Tulee tosi vaivaantunut fiilis jo jos kaveri tarjoutuu maksamaan mun juoman, kun mennään käymään kahvilla. :D tulee yleensä kieltäydyttyä, tai sitten tarjoudun ostamaan hänelle vastineeksi jotain pientä kivaa muualta.
Toivottavasti ulkonäkösi riittää kymmeniksi vuosiksi. Voi tull kolmissa kymmenissä ikävä nuoruutta kun rivissä tusina parikymppistä paremman näköistä jotka halvemmalla lähtee mukaan.
"Miehen kuuluu maksaa naiselle mm. treffit ja ostokset"
- Ja naisen kuuluu levittää reitensä siitä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori nainen ja kyllä, olen sitä mieltä, että minusta miehen kuuluu maksaa lasku (ravintolassa, kahvilassa) esimerkiksi treffeillä. Mielestäni herrasmies maksaa myös naiselle ostokset, kun nainen haluaa shoppaillessa ostaa jotakin.
Ei kuulu. Mielestäni ajattelet kuin lokki- jätä se jenkkisarjojen katsominen vähemmälle koska ne eivät ole tosielämää.Itse en halua antaa miehelle vaikutelmaa että olen ostettavissa, joten en ota vastaan tarjoilua.
Terveisin nainen
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kaltaisten naisten takia osa miehistä pitää kaikkia naisia loisina ja me kunnon naiset kärsimme sen takia. Kiitti vaan.
Tässä on kuule tasan kaksi vaihtoehtoa. 1) Aloittaja ei ole nainen. 2) Aloittaja on nainen, joka ei ankean vapun kunniaksi keksinyt kummempaa provoa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:14"]
No yleensä sinunkaltaisiasi ajattelijoita löytyy esimerkiksi Arabimaista, Venäjältä ja aika paljon myös Suomesta. Länsi-Euroopassa se on huomattavasti harvinaisempaa.
Ja näitähän miehet himoitsevat.
Ei miestä haittaa tarjota jos nainen on ihana. Siksi keräämme rahaa, että saisimme naisia. Miehet ovat huonoja käyttämään rahaa itseensä (mikä taas onnistuu naisilta hyvin).
Stereotyyppisesti miesten "tavarat" ovat kalliimpia esim. autot, moottoripyörät, tietotekniikka jne. Naisen kalliit lahjat ovat useimmiten koruja. Sitä timanttisormusta naikkonen eniten odottaa.
No ainakin tietää ettei tarvitse jatkossa mitään suomalaisnaisia katsella. Ap:n kaltaisia ovat kyllä melkein kaikki täällä. Ulkomailla ei oikein kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja naisen kuuluu antaa pillua aina kun mies haluaa. On junttia pihdata.
Minä himoitsen uutta tapailumiestäni niin että polvet menevät veteläksi kun hän tulee lähellekään, joten hän kyllä "saa" minulta aina halutessaan. Todellakin! Ja seksin antamisen lisäksi annan hänen kyllä myös tarjota minulle ravintolassa. Ostoksilla emme ole vielä käyneet, koska en ole kovasti shoppailun perään, mutta jos hän haluaisi minulle vaikka mieleisensä alusvaatteet ostaa niin en vastustelisi. ;)
Musta on noloa, jos nainen olettaa miehen maksavan omat ostoksensa. Enkä ymmärrä kuka mies tällaiseen tossutukseen suostuu. Jos mies haluaa tarjota illallisen, olen todella otettu, mutta en kyllä anna sen tarjota joka kerta, vaan pyrin siihen, että kulut menee tasan. En ole rahalla ostettavissa. T. Nuori työssäkäyvä nainen