Työkaveri ei jätä väkivaltaista juoppomiestään
Sanoi että on luvannut rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä eikä voi jättää miestä koska rakastaa. Kuulema selvinpäin niin ihana mutta nyt kesälomalla on putki päällä.
Kommentit (11)
so? naiset on typeriä, tälläset tilanteet todistaa.
Ne väkivaltaiset ja häiriintyneet mesoajat vaan on niin ihania. Kunnolliset jää yksin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:11"]Ne väkivaltaiset ja häiriintyneet mesoajat vaan on niin ihania. Kunnolliset jää yksin.
[/quote]
Älä nyt jaksa. Jos jäät yksin et ole kunnollinen, joku asia mättää.
Hän aikoo rakastaa kuolemaan asti. Toki sä voit siirtyä pois kahvihuoneesta kun alkaa valittamaan taas ukostaan.
Minulla samanlainen työkaveri. Mies hakannut häntä liki 15v. Vähän väliä silmä mustana ja joku paikka paketissa. Töissä esittää että kqikki kunnossa Ja että on vain kömpelö... Tiedän totuuden koska asun samassa talossa Ja olen usein soittanut poliisit paikalle.
Marttyyrinaisen pitää saada paijata ja elämässä pitää olla jännittävää vipinää. Mitäs siitä, että välillä tulee turpaan kun selvänä on kuitenkin ihana ja rakastaa. Marttyyrinaisen elämältä putoaisi pohja, jos pitäisi miettiä uudelleen, mihin minuutensa rakentaa, esimerkiksi itsensä arvostaminen on näille ihan vieras käsite. Jos lapsia on samassa taloudessa niin ovat vielä helvetin itsekkäitäkin, kun alistavat viattomat tuon jatkumiselle. Mutta kun se rakastaa.
T. Tuollaisen paskapariskunnan jälkeläinen
Tuo on niin turhauttavaa. Varsinkaan, kun kyseessä on läheisriippuvaisuus, ei rakkaus. Sinulla on täysi oikeus kieltää työkaveriasi itkemästä ja valittamasta suhteestaan, koska hän ei halua itse tilannettansa parantaa.
Kysy siltä, että eikö se mieskin luvannut rakastaa häntä siinä samassa tilaisuudessa.
Miten hän selittää sen, että miehen ei tarvitse rakastaa muuta kuin juomista?
Työkaverini uskoo että mies lopettaa juomisen kun hän oikein paljon rakastaa. En oikeasti enää jaksa kuunnella sitä. Ensin valittaa miehestään ja itkee ja sitten heti kääntyykin puolustuskannalle kun kerromme miten väärin mies tekee. En tiedä mitä oikein hakee valituksillaan. -ap