Riidan jälkeen muut lähti mökille..
ja minä jäin yksin kotiin. Tämä siis eilen aamulla. No, minä siivosin talon, käytin koiran 2h lenkillä ja uimassa, luin kirjaa ja tein itselleni ison jäätelöannoksen. Illalla sauna ja ihon perusteellinen kuorinta ja rasvaus. Paras juhannus vuosiin :) miten muilla?
Kommentit (8)
Mun kummitytön vanhemmat on jo päättäneet erota lomien jälkeen ja silti täytyy pitää kulisseja pystyssä ja viettää sekä perhejuhannus että perheloma. Kummityttö viestitteli eilen, että parempi kun eroaisivat nyt heti kuin että leikitään perhettä ja tunnelma on jäätävä
Mikäs fiilis lapsilla nyt, kun äiti ja isä viettää juhannuksen erillään riitelyn takia? Ootko soitellut sinne mökille?
Minä en siis uinut vaan koira. Koiran halusin pitää täällä kun mies ei jaksa "vaivoikseen enää toisten elukoita" katsella. Mökille en ole soitellut, eiköhän ihan hyvin pärjää. Facebookkiin oli ilmestynyt pari grillauskuvaakin miehen tilille ja serkutkin ilmeisesti käynyt saunomassa :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 08:50"]
Mikäs fiilis lapsilla nyt, kun äiti ja isä viettää juhannuksen erillään riitelyn takia? Ootko soitellut sinne mökille?
[/quote]
varmasti mukavampi kuin jos vanhemmat riitelis siellä mökillä.
Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin joku mökkiviikonloppu jolloin vanhemmat riitelee koko helvetin ajan aivan kaikesta. Ehkä hetken nuo malttaa olla ääneen huutamatta jos mökillä käväisee joku sukulainen. Senkin ajan ne vittuilee kuitenkin toisilleen kun ne kuvittelee että ne sukulaiset ei tajua missä mennään.
Jos et osaa olla riitelemättä niin mitä jos eroaisit, ihan vaan lastesi kannalta.
Meillä minä suutuin kun lapset ei istuneetkaan ruokapöydässä nätisti. Mutta ei se sen hauskempaa olisi ollut, vaikka mä en olis pahoittanut mieltäni, joten normipäivä.