Voisiko joku välittää Putinille terveiseni
Toivon, että joku välittää Vladimir Putinille terveiset minulta, että ei kannata surra sitä, jos ihmiset vihaavat ja puhuvat pahaa. Hän ei ole yksin sen asian kanssa. Minulla sama tilanne. Minusta puhutaan myös ihan samaa kuin hänestäkin ja minuakin inhotaan ja vihataan ihan yhtä paljon. Putinia tietysti sen takia kun hänellä on iso maa ja luonnonvaroja ja ydinaseita ja siksi, kun hän on politiikassa tehnyt asioita mitä muut ei ymmärrä. Minä en ole mukana politiikassa, mutta olen tehnyt netissä asioita mitä muut ei ymmärrä ja olen tehnyt yksilöille asioita mitä Putin on tehnyt valtioille. Samassa veneessä ollaan ja sama taakka on ollut kannettavana, toisella netissä ja toisella politiikassa ja ihan yhtä vihatuksi voi joutua toimipa sitten netissä tai maailmanpolitiikassa. Samoin myös yhtä pelätty voi olla, omistipa sitten ydinaseita tai vain tulitikkuja. Mutta me ihmiset ollaan inhimillisiä ja erehtyväisiä ja hyvä että minullakin on kohtalotoveri ja toivottavasti Putin tietää, että hän ei ole yksin. Voimia paljon kohtalotoverille haluan toivottaa!
Kommentit (19)
Juu, kerron terveiset heti kun Vladimir tulee suihkusta. Pantiin juuri.
Tapaan hänet toimistolla maanantaina, Putin on nyt juhannuksen vietossa ja kalastelee ilman paitaa kolera-altaalla. Saa varmasti isoja vonkaleita ja paistelee niitä sitten toimiston tytöille maanantaina.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:34"]
Tapaan hänet toimistolla maanantaina, Putin on nyt juhannuksen vietossa ja kalastelee ilman paitaa kolera-altaalla. Saa varmasti isoja vonkaleita ja paistelee niitä sitten toimiston tytöille maanantaina.
[/quote]
Maanantaiaamuna krapula ja vapina
Tuijotan vessan seinään
Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina
Suu täynnä kuivaa heinää
Silti toimiston tyttöjen salaisissa unissa
Kaikkien kanssa vehtaan
Tunnen hankaussähköä, kipinöitä munissa
Minä se vasta kehtaan...
Olla mies
T: Putin
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:36"]Tuolta voi lähettää kirjeen ihan itse:
[/quote]
Tuliko tuo trollitehtaalta?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:34"]
[/quote]
Tuijotan vessan seinään
Suu täynnä kuivaa heinää
Kaikkien kanssa vehtaan
Minä se vasta kehtaan...
Olla mies
[/quote]
Kuules, minä Putinin sihteerityttönä kyllä tiedän, ettei hän ole koskaan krapulassa, ja jos olisikin, niin hänellä on lääke joka poistaa krapulan. Putin ei koskaan juo itseään räkäkänniin ja tälläkin hetkellä mukavasti kalastelee kaloja toimiston tytöille lounaaksi.
H, laitahan jo nukkumaan. Kauniita unia! :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:11"]
Juu, kerron terveiset heti kun Vladimir tulee suihkusta. Pantiin juuri.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:34"]
[/quote]
Tuijotan vessan seinään
Suu täynnä kuivaa heinää
Kaikkien kanssa vehtaan
Minä se vasta kehtaan...
Olla mies
[/quote]
Kuules, minä Putinin sihteerityttönä kyllä tiedän, ettei hän ole koskaan krapulassa, ja jos olisikin, niin hänellä on lääke joka poistaa krapulan. Putin ei koskaan juo itseään räkäkänniin ja tälläkin hetkellä mukavasti kalastelee kaloja toimiston tytöille lounaaksi.
[/quote]
Putin ei tule krapulaan koska sekoittaas jaananmaitoa vodkaansa
ÄLKÄÄ LAITTAKO ASIATTOMIA VIESTEJÄ TÄHÄN KETEJUUN!
T. Mies maalta
Typerää, että toiset tulevat pilkkaamaan. Kirjoittaja haluaa vain autaa Putinia ja sekin on sitten pahasta!
Mies maalta, miksi H lopetti bloggaamisen? Mitä arvelet?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:42"]
Mies maalta, miksi H lopetti bloggaamisen? Mitä arvelet?
[/quote]
Koska täällä aina nälvittiin hänen blogejaan.
T. Mies maalta
No, ei siinä kauaa mene kun on uudet blogit pystyssä. Niinhän se on aina mennyt.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:01"]
No, ei siinä kauaa mene kun on uudet blogit pystyssä. Niinhän se on aina mennyt.
[/quote]
Hyvä niin!
Henna on paras!