Voiko tulla tulehdus jos mies räplää?
Mies laittoi käden mun housuihin ja räpläsi. Alkoi sattua ja sen jälkeen pissaaminen sattui ja kirveli. Mietin onkohan mulla nyt joku tulehdus.
Kommentit (7)
Itsellekin kävi joskus nuoruudessa mobesti noin.
Älä huoli, olet vain saanut bakteerin miehen likaisista käsistä ja se kyllä lähtee pesulla pois. Itselläni ainakin lähti. Uskon ettei sinullakaan sen vakavampaa.
Kauanko tää kipu kestää? :( Huuhtelin heti vedellä ja se vähän helpotti mutta vieläkin sattuu. :( -ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:42"]Kauanko tää kipu kestää? :( Huuhtelin heti vedellä ja se vähän helpotti mutta vieläkin sattuu. :( -ap
[/quote]
Ainakin tämän illan kestää. Jos oli lievä nirhauma on aamulla kivuton. Jos on isompi hankauma tai tulehdus, on vielä huomisenkin kipeä.
Nro 2
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:35"]Mies laittoi käden mun housuihin ja räpläsi. Alkoi sattua ja sen jälkeen pissaaminen sattui ja kirveli. Mietin onkohan mulla nyt joku tulehdus.
[/quote]
Sääntö nro: 1
●● mun pipariin ei koske kukaan ennen kuin rapylät on pesty ja senkin jälkeen vain harvat ja valitut ●●
Juo ja pissaa paljin, ettei tule virtsatietulehdusta. Taodat olla aika nuori.
Voi jos sillä on likaiset kädet.
Jos sulla on limakalvot kuivat voi myös tulla hankauma haava joka on aikansa aristava vaikka ei tulehtunut olisikaan.