Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies on suudellut toista naista

Vierailija
19.06.2015 |

Saunassa juteltiin jostain, kunnes kävi ilmi, että mies on joskus suhteemme aikana suudellut baarissa toista naista. Kuulemma "siitä on aikaa" ja meillä oli jotain ongelmia suhteessa. Ei ole tähän päivään mennessä kertonut, kunnes nyt sain sattumalta selville. Olen todella pettynyt. En ole itse koskaan pettänyt häntä, eikä hänkään kuulemma ole muuta tehnyt. Kaikkein eniten harmittaa se ettei ole kertonut vaan valehdellut koko tämän ajan. Puhisi hohhoijaa vaan ja yritti halata ja jopa väitti että minä olisin tehnyt samoin entisen ihastuksen kassa vaikka se oli pelkkä poskipusu tältä mieheltä. Ja senkin kerroin heti miehelleni! Vituttaa. On kuulemma ottanut opiksi ja katuu. Silti. Miksi ei ole voinut aikaisemmin kertoa siitä!? Tällainen avautuminen.. Luottamus koki nyt kolauksen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ಠ_ಠ

Vierailija
2/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä suhteessani saatuani kakistettua ulos suudelleeni toista miestä olin todellisuudessa mennyt paljon pidemmälle. Asia vaivasi ja halusin lievittää huonoa omaatuntoani. Tein paljastuksen ja olo helpottui ja poikaystäväkin antoi anteeksi.

Niin että mieti nyt tarkkaa uskotko pelkkään suudelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi soita äidille. Se kertoo sulle mitä ei oo koskaan kertonu isällesi.

Vierailija
4/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää kommentoida jotain vammaista jos ei aihe kiinnosta ja pitää sitä tyhmänä. Itseäni tämä haittaa etenkin kun olemme molemmat olleet erittäin tietoisia missä menee pettämisen raja ja mitään sellaista ei hyväksytä. Menkää vaikka lukemaan alibia tms.

Vierailija
5/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita isälle sitten

Vierailija
6/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tähän nyt vois sanoa. Keskustelkaa asiat halki... Kyllä se luottamus ehkä pikkuhiljaa palaa. Eihän noin todellakaan saa tehdä, eikä se ole missään tapauksessa oikeutettua. Olen kerran suudellut tooodellla humalassa toista miestä ja heti seuraavana päivänä kerroin... ehkä nyt jos saisin päättää, en kertoisi... varsinkin kun olin niin humalassa, että olin näiden suudelmien jälkeen tippunut 3 rappusellista portaita, pilkkonut kännykkäni enkä löytänyt sen osia koska en vain nähnyt mitään enää ymsyms. Eli olinko tosiaan tietoinen tekemästäni... nyt saan aina välillä mieheltä kommenttia kun olen pettänyt häntä suutelemalla toista ja tosiaan... peruisin tekoni jos voisin. Enkä ikinä halua mieheni tekevän samaa minulle. Kaikki teot on kuitenkin mielestäni anteeksiannettavissa, kun toista rakastaa tarpeeksi.

Vierailija
7/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juttu tosiaan sen arvoinen, että pilaat sen takia iltasi? Oikeasti? Jotain merkityksetöntä, joka tapahtunut vuosia sitten.

Vierailija
8/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elämäsi pilata ja mielesi myrkyttää noin vähäpätöisellä jutulla, niin anna mennä vaan. On ilmeisesti sulle iso juttu, mutta kannattaa miettiä miksi on. Veikkaisin, että olet aika nuori. Itse olin nuorempana tosi mustasukkainen. Turhaan! Mustasukkaisuus tuhoaa takuuvarmasti tehokkaammin suhteen, kuin joku suutelu kauan sitten. Itse luottaisin puolisooni enemmän, koska on uskaltanut kertoa. Reaktiosi varmistaa vain sen, ettei todellakaan kerro jos vielä joskus sattuu vastaavaa.

Vierailija
9/9 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mukavista sanoista. Eniten tässä harmittaa se, ettei ole kertonut asiasta aiemmin. Ei niinkään se suutelu. Olettaa minulta rehellisyyttä ja luulin että hänkin toimisi samoin. Annan anteeksi kyllä mutta kyllähän tällainen Loukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme