Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tällaisen hiustyylin, mitä sanon kampaajalle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita kuva puhelimeen ja näytä sille.

Vierailija
2/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytät kuvan ja sanot haluavasi samanlaisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva mukaan.

Vierailija
4/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tyhmä minä :) Näytän kuvan, kiitos! ap

Vierailija
5/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani kertoi hyvin yleisestä ongelmasta minulle taannoin. 

Hyvin usein asiakkaat tulevat kuvan kanssa ja ilmoittavat haluavansa kuvan kaltaiset hiukset. Asia ei todellakaan ole noin yksinkertainen. Kuvan mallilla saattaa olla hyvinkin paksu hiuslaatu, kun taas meillä suomalaisilla useimmiten hiuslaatu on ohut tai ohuehko ja hento.

Ts. on mahdotonta saada asiakkaalle kuvan kaltaiset hiukset, koska lähtökohta on jo erilainen.

Suosittelen, että menet hyväksi mainitulle kampaajalle kuvan kanssa ja kysyt häneltä, onko mahdollista sinun hiuslaatuusi leikata kuvan mukaiset hiukset ja että ne sitten näyttäisivät samanlaisilta kuin kuvassa.

Rehellinen ja taitava kampaaja kertoo kyllä sinulle, onko mahdollista saada haluamasi kaltainen lopputulos. Valitettavasti kuulemma asiakkaat usein suuttuvat, jos kampaaja tätä heille yrittää selvittää. 

Kampaajat eivät siis ole mitään taikureita, vaikka taitavia ovatkin.

Vierailija
6/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lisäys, ettet luule muuttuvasi kuvan naiseksi vaikka samantyylisesti hiuksesi leikattaisiin :D ahahah.

Vierailija
7/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että av-mamman monivärinen kananperse

Vierailija
8/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota hiuskuontaloa ei nyt voi sanoa minkään tyyliseksi. 

Vierailija
9/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kampaajalle että kelpuutat vain sellaisen kampauksen jolla muutut Rosien näköiseksi.

Vierailija
10/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuinen/huoleton monisävyinen kullavaalea pitkä polkka, joka on helppo kuivata pöyheäksi.
Mutta joo, näytä kuva.

Vierailija
11/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:10"]Sotkuinen/huoleton monisävyinen kullavaalea pitkä polkka, joka on helppo kuivata pöyheäksi.
Mutta joo, näytä kuva.
[/quote]
Niin siis sotkuinen/huoleton monisävyinen kullavaalea pitkä polkka sivujakauksella ja ilman otsatukkaa, joka on helppo kuivata pöyheäksi.
Mutta joo, näytä kuva.

Vierailija
12/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että haluat keltaisia kuivia heiniä pään täydeltä.

Vierailija
13/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän myös että pelkkä leikkaus ei saa tukkaa näyttämään tuolta. On tehty työtä että saatu kampaus joka näyttää tuolta.

Vierailija
14/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuolla naisella on miehen hiustyyli.

Vierailija
15/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:37"]Kampaajani kertoi hyvin yleisestä ongelmasta minulle taannoin. 

Hyvin usein asiakkaat tulevat kuvan kanssa ja ilmoittavat haluavansa kuvan kaltaiset hiukset. Asia ei todellakaan ole noin yksinkertainen. Kuvan mallilla saattaa olla hyvinkin paksu hiuslaatu, kun taas meillä suomalaisilla useimmiten hiuslaatu on ohut tai ohuehko ja hento.

Ts. on mahdotonta saada asiakkaalle kuvan kaltaiset hiukset, koska lähtökohta on jo erilainen.

Suosittelen, että menet hyväksi mainitulle kampaajalle kuvan kanssa ja kysyt häneltä, onko mahdollista sinun hiuslaatuusi leikata kuvan mukaiset hiukset ja että ne sitten näyttäisivät samanlaisilta kuin kuvassa.

Rehellinen ja taitava kampaaja kertoo kyllä sinulle, onko mahdollista saada haluamasi kaltainen lopputulos. Valitettavasti kuulemma asiakkaat usein suuttuvat, jos kampaaja tätä heille yrittää selvittää. 

Kampaajat eivät siis ole mitään taikureita, vaikka taitavia ovatkin.

[/quote]

No mitä vittuu nyt taas alapeukutetaan? Ihan faktan kerto. Ihmiset kun todella usein tulevat jonkun ulkomaalaisen julkkiksen kuvan kanssa ja tällä julkkiksella on melkoisen suurella todennäköisyydellä reippaasti paksummat hiukset kuin suomalaisella liuhuletti-Liisalla.

Ja vielä suuremmalla todennäköisyydellä julkkiksen hiukset on laittanut ammattilainen ojennukseen.

Kysymys asiakkaalle kuuluukin: kuinka paljon olet valmis laittamaan hiuksiasi? Osaatko föönata, käyttää tyvikohotusrautaa sekä muotoilurautaa?

Kyllä hyvä kampaaja saa ohuemmistakin hiuksista vaikka sellaisen toivotunlaisen Hollywood-tukan, mitä toivottiin, mutta eri asia on, osaako/jaksaako/ehtiikö asiakas kotona nähdä niin paljon vaivaa kampauksen eteen.

Olen huomannut, että usein toivotaan vaikka ja mitä, mutta kun alan kyselemään hiustenlaittotottumuksia, niin vastaus on, että "mä oon vähän tämmönen pese ja pidä-tukasta tykkäävä! Helppo pitää olla, en ainakaan ala föönaamaan!" -.-'

Ja siinä kun koitan selittää, että rankasti kerrostettu, tyvestä kuohkea ja upeiksi laineiksi muotoiltu malli ei vaan näytä kuvankaltaiselta lauantaisaunasta ulos astuessa, niin joillekin se on vaan niin käsittämättömän vaikea ymmärtää. Onneks oon äitiyslomalla.

Vierailija
16/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:37"]Kampaajani kertoi hyvin yleisestä ongelmasta minulle taannoin.  Hyvin usein asiakkaat tulevat kuvan kanssa ja ilmoittavat haluavansa kuvan kaltaiset hiukset. Asia ei todellakaan ole noin yksinkertainen. Kuvan mallilla saattaa olla hyvinkin paksu hiuslaatu, kun taas meillä suomalaisilla useimmiten hiuslaatu on ohut tai ohuehko ja hento. Ts. on mahdotonta saada asiakkaalle kuvan kaltaiset hiukset, koska lähtökohta on jo erilainen. Suosittelen, että menet hyväksi mainitulle kampaajalle kuvan kanssa ja kysyt häneltä, onko mahdollista sinun hiuslaatuusi leikata kuvan mukaiset hiukset ja että ne sitten näyttäisivät samanlaisilta kuin kuvassa. Rehellinen ja taitava kampaaja kertoo kyllä sinulle, onko mahdollista saada haluamasi kaltainen lopputulos. Valitettavasti kuulemma asiakkaat usein suuttuvat, jos kampaaja tätä heille yrittää selvittää.  Kampaajat eivät siis ole mitään taikureita, vaikka taitavia ovatkin.   [/quote] No mitä vittuu nyt taas alapeukutetaan? Ihan faktan kerto. Ihmiset kun todella usein tulevat jonkun ulkomaalaisen julkkiksen kuvan kanssa ja tällä julkkiksella on melkoisen suurella todennäköisyydellä reippaasti paksummat hiukset kuin suomalaisella liuhuletti-Liisalla. Ja vielä suuremmalla todennäköisyydellä julkkiksen hiukset on laittanut ammattilainen ojennukseen. Kysymys asiakkaalle kuuluukin: kuinka paljon olet valmis laittamaan hiuksiasi? Osaatko föönata, käyttää tyvikohotusrautaa sekä muotoilurautaa? Kyllä hyvä kampaaja saa ohuemmistakin hiuksista vaikka sellaisen toivotunlaisen Hollywood-tukan, mitä toivottiin, mutta eri asia on, osaako/jaksaako/ehtiikö asiakas kotona nähdä niin paljon vaivaa kampauksen eteen. Olen huomannut, että usein toivotaan vaikka ja mitä, mutta kun alan kyselemään hiustenlaittotottumuksia, niin vastaus on, että "mä oon vähän tämmönen pese ja pidä-tukasta tykkäävä! Helppo pitää olla, en ainakaan ala föönaamaan!" -.-' Ja siinä kun koitan selittää, että rankasti kerrostettu, tyvestä kuohkea ja upeiksi laineiksi muotoiltu malli ei vaan näytä kuvankaltaiselta lauantaisaunasta ulos astuessa, niin joillekin se on vaan niin käsittämättömän vaikea ymmärtää. Onneks oon äitiyslomalla.

[/quote]

Varmasti siksi alapeukutettiin, että jokainen kyllä tajuaa, että hiuslaaduissa on eroja. Esitit siis itsestäänselvyyden.

Vierailija
17/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sillähän oli hattu, ostat vaa samanlaisen hatun

Vierailija
18/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaystäväni kertomaa:

Joka kerran, kun tv:stä tuli Meg Ryanin tähdittämä leffa (joskus ammoin), jengi virtasi kampaamoon Megin kuva kädessää: tällaiset hiukset.

Ryanilla on todella vahvat ja paksu hiukset. Sellaista kuontaloa ei saa loihdittua hyvälläkään leikkauksella, jollei hiusaines ole samankaltainen. Mutta, ap, voit aina viedä kuvan ja toivoa samankaltaist.a

Itselläni hiusmateriaali on sellainen, että kannattaa vain ottaa Katri-Helenan kuva mukaan ja sanoa: tällainen :(

Vierailija
19/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:37"]Kampaajani kertoi hyvin yleisestä ongelmasta minulle taannoin.  Hyvin usein asiakkaat tulevat kuvan kanssa ja ilmoittavat haluavansa kuvan kaltaiset hiukset. Asia ei todellakaan ole noin yksinkertainen. Kuvan mallilla saattaa olla hyvinkin paksu hiuslaatu, kun taas meillä suomalaisilla useimmiten hiuslaatu on ohut tai ohuehko ja hento. Ts. on mahdotonta saada asiakkaalle kuvan kaltaiset hiukset, koska lähtökohta on jo erilainen. Suosittelen, että menet hyväksi mainitulle kampaajalle kuvan kanssa ja kysyt häneltä, onko mahdollista sinun hiuslaatuusi leikata kuvan mukaiset hiukset ja että ne sitten näyttäisivät samanlaisilta kuin kuvassa. Rehellinen ja taitava kampaaja kertoo kyllä sinulle, onko mahdollista saada haluamasi kaltainen lopputulos. Valitettavasti kuulemma asiakkaat usein suuttuvat, jos kampaaja tätä heille yrittää selvittää.  Kampaajat eivät siis ole mitään taikureita, vaikka taitavia ovatkin.   [/quote] No mitä vittuu nyt taas alapeukutetaan? Ihan faktan kerto. Ihmiset kun todella usein tulevat jonkun ulkomaalaisen julkkiksen kuvan kanssa ja tällä julkkiksella on melkoisen suurella todennäköisyydellä reippaasti paksummat hiukset kuin suomalaisella liuhuletti-Liisalla. Ja vielä suuremmalla todennäköisyydellä julkkiksen hiukset on laittanut ammattilainen ojennukseen. Kysymys asiakkaalle kuuluukin: kuinka paljon olet valmis laittamaan hiuksiasi? Osaatko föönata, käyttää tyvikohotusrautaa sekä muotoilurautaa? Kyllä hyvä kampaaja saa ohuemmistakin hiuksista vaikka sellaisen toivotunlaisen Hollywood-tukan, mitä toivottiin, mutta eri asia on, osaako/jaksaako/ehtiikö asiakas kotona nähdä niin paljon vaivaa kampauksen eteen. Olen huomannut, että usein toivotaan vaikka ja mitä, mutta kun alan kyselemään hiustenlaittotottumuksia, niin vastaus on, että "mä oon vähän tämmönen pese ja pidä-tukasta tykkäävä! Helppo pitää olla, en ainakaan ala föönaamaan!" -.-' Ja siinä kun koitan selittää, että rankasti kerrostettu, tyvestä kuohkea ja upeiksi laineiksi muotoiltu malli ei vaan näytä kuvankaltaiselta lauantaisaunasta ulos astuessa, niin joillekin se on vaan niin käsittämättömän vaikea ymmärtää. Onneks oon äitiyslomalla.

[/quote]

Varmasti siksi alapeukutettiin, että jokainen kyllä tajuaa, että hiuslaaduissa on eroja. Esitit siis itsestäänselvyyden.

[/quote]

Olen tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja.  Sinä puolestasi olet väärässä. Ongelma on juuri siinä, että ihmiset eivät tajua. Jos ymmärtäisivät, ei tämä olisikaan ongelma, vaan kuten sanoit, itsestäänselvyys. 

Vierailija
20/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:57"]

[/quote]

[/quote]

Olen tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja.  Sinä puolestasi olet väärässä. Ongelma on juuri siinä, että ihmiset eivät tajua. Jos ymmärtäisivät, ei tämä olisikaan ongelma, vaan kuten sanoit, itsestäänselvyys. 

[/quote]

Tarkoitinkin alapeukuttajia, joita ihmettelit. Itse ainakin alapeukutin juuri tuon takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi