Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sammas

Vierailija
19.06.2015 |

Kolme viikkoisella vauvalla on suussa sammasta ja mulla rinnoissa, oon hoitanut puokukalla ja vichyllä. Netistä ei tunnu saavan tarkkoja hoito-ohjeita tähän. Miten usein puolukkaa ja vichyä tulisi laittaa vauvan kielelle ja mun rinnoille? Haittaako, jos ei saakoko kieltä käytyä sillä läpi? Pitääkö tosiaan kaikki rintsikat, vaatteet ja lakanat jotka olleet kosketuksissa rintoihin pestä 90asteessa vai riittääkö 60? Sieni viihtyy kosteassa ja pimeässä, mutta kaalinlehdet auttaisivat kipuun ja lansinoh, mutta jos pudän kaalinlehtiä, niin siellähän on silloin juurikin pimeää ja kosteaa ja se lanoliili on kosteaa, niin kannattaako niitä käyttää? Pitääkö rintakumit ja tutit keittää joka käytön jälkeen vai pitääkö heittää roskiin? Tää on aika pahana ja rinnat kipeät kokoajan. Apua tarvis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se tarttua lakanoista mieheen?

Vierailija
2/8 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:50"]Voiko se tarttua lakanoista mieheen?
[/quote]

Siis sammasko?? Ei ole totta. Ei kai kukaan tosissaan moista kysy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite hieroin puolukkamehua pakastepuolukoista tuttiin ja sitä vähän aikaa pyöritin vauvan suussa. Aina sillin, ku muistin, mutta lähti niinkin pois.

Vierailija
4/8 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin tutit kerran päivässä, en tod. heittäny pois.

Vierailija
5/8 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon käyttänyt kaks päivää mycostatinia, kuin nopee sen pitäis auttaa?

Vierailija
6/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:50"]Voiko se tarttua lakanoista mieheen?
[/quote]

Siis sammasko?? Ei ole totta. Ei kai kukaan tosissaan moista kysy
[/quote]

No voiko, kun näytät tietävän??

Vierailija
7/8 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kirjoitusvirheet, kun pienet näppäimet luurissa.

Vierailija
8/8 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi