Ei juma*auta! Mies ehdotti, että ammutaan juhannuksena ilotulitusraketteja
..jotka jäi uutenavuotena käyttämättä. Minkä h*lvatan juntin kanssa oikein olen?????
Kommentit (16)
Pistä tosiaan sen äijän peppuun pari rakettia ja lähetä kuulennolle! :D
Kyllä mä ainakin ampuisin jos uskaltaisin. Järven päälle voisi kyllä ampua. Muuten vähän liian iso metsäpalon vaara.
Mutta siltikin. JSSAP
Hahah! Taa oli hyva! Hyvin varmaan nakyykin ne kaikki kimmeltavat raketin varit valoisalla taivaalla... :D Siella luodaan selvasti uusia perinteita. Miehesi on nero.
Ihana mies, voisi tulla nussimaan mua parin raketin kanssa
Ei kannata. Säästäkää mieluummin loppukesän pimeisiin iltoihin, jolloin ne näyttävätkin joltain.
Ihan tiedoksesi, että kyllä ne näkyy. Et ole ikinä nähnyt ilotulitusta keskikesällä? Etelä-Suomessa varsinkin näkyy todella hyvin.
Meillä ammuttiin juhannuksena raketteja mökillä, saimaalla kun olin pieni.
Ei niitä saa ampua ku 31.12. klo 18 ja 1.1. klo 02 välisenä aikana. Elekää rikkoko lakia juntit!
Eihän niitä joo saa ampua äänen ja metsäpalovaaran takia. Mutta jos joku jossain korvessa uskaltaa/haluaa ampua vaikka järvenpäälle niin eikait siinä mitään. Kyllähän todella monet polttaa laittomia kokkojakin.
On ollut joskus mun lapsuudessa tapana.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:58"]Hahah! Taa oli hyva! Hyvin varmaan nakyykin ne kaikki kimmeltavat raketin varit valoisalla taivaalla... :D Siella luodaan selvasti uusia perinteita. Miehesi on nero.
[/quote]
Rakettien ampuminen juhannuksena on vanha tapa erityisesti saaristossa. Nykyään tosiaan laitonta.
Säästäkää ne venetsialaisiin. Silloin saa ihan luvan kanssa ampua monessa kunnassa. Luvanhan se ampuminen vaatii, jos ei uudenvuodenyönä posauttele..
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:58"]Hahah! Taa oli hyva! Hyvin varmaan nakyykin ne kaikki kimmeltavat raketin varit valoisalla taivaalla... :D Siella luodaan selvasti uusia perinteita. Miehesi on nero. [/quote] Rakettien ampuminen juhannuksena on vanha tapa erityisesti saaristossa. Nykyään tosiaan laitonta.
[/quote]
Ahaa, en ikina tahan Suomessa asuessani tormannyt, mutta vietinkin lapsuuteni sisamaassa. Kuulostaa kivalta perinteelta.
Ja joillekin muille ketjuun vastanneille: hollatkaa sita pipoa vahan, jooko? Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti... Minua ainakin hymyilytti ap:n aloitus, vaikka itseanikin valilla ahdistaa oman mieheni paahanpistot.
Ehdota sille että laukaisualustana on sen perse