Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut mies uusperheessä ja juhannuksen vietto...

Vierailija
19.06.2015 |

Mitä hittoa tässä pitäisi tehdä kun oma rakas on masentunut, lapset villejä kuin apinat ja itsellä mieli maassa ja olo ahdistunut? Ei näytetä pääsevän liikkeelle vaikka eväät on pakattu ja kohdekin selvillä, ihan tuossa lähellä. Yksin en jaksa villikoiden kanssa enää lähteä ja mies meni nukkumaan kun on niin paha mieli :(

Mä niin vihaan kaikkia tälläsiä juhlapyhiä!!! Ja uusperhekuviota!!! Ja sitä tyhmää iloista odotusta joka itsessä ja lapsissa viriää ja sitten kaikki taas menee perseelleen!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle että nyt nousee sieltä sängyn pohjalta. Vaikka olen itsekkin masentunut niin en pilaa juhannusta mun mieheltä.

Vierailija
2/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa sitä miestä ennemmin, joka pilaa lapsilta juhlan olemalla itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) Yritin äsken kahvikupin kanssa mutta ei ainakaan silloin halunnut juoda kahvia eikä nousta ylös. Hänelläkään ei siis ole mikään helppo tilanne mun kanssa todellakaan mutta näinä juhlapyhinä kärjistyy se molempien uupumus kun on kuitenki jotain odotuksia tavallaan.

Vierailija
4/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuota miestä tai lapsiani halua vihata, itseäni kohtaan säästän ne tunteet.

Vierailija
5/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:08"]

En mä tuota miestä tai lapsiani halua vihata, itseäni kohtaan säästän ne tunteet.

[/quote]

Älä lähde tuolle tielle! Viha sinne minne se kuuluu! Mies on vässykkä kun laistaa isän velvollisuuksistaan. Sä voit päättää hoitaa juhannuksen itse, mutta sitten vaadit mieheltä hyvitykseksi jotain yhtä suurta! Muuten katkeroidut.

Vierailija
6/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet yksin lasten kanssa ulos. Minäkin menen usein yksin tytön kanssa (10 kk) kun mies ei halua tulla mukaan. Lapsi ei saa kärsiä vanhemien ongelmista. Ihan kivaa meillä on tytön kanssa kahdestaankin.

Vierailija
7/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on sairaus! Vihaisitko halvaantunutta, että hitto kun ei lähde mukaan (jos siis ei pystyisi)! Masennus on vähän kuin mielenhalvaus, ei saamattomuutta, piittaamattomuutta tai velvollisuuksista laistamista! Huhhuh mammat mitä typeryyttä! Ja ymmärrän ap, tosi kurjaa, mutta niin on miehenkin tilanne. Ja fiksu olet kun et häntä syytä vaikka harmittaa.

Vierailija
8/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni suuttui minulle. Sanoin suoraan asiasta mikä minua tympinyt jo vuodet ja ei auta vaikka keskustellaan. Taas sen toisti. Mököttänyt koko päivän ja äsken lähti pois ja olen nyt sitten lasten kanssa kotona kun ei ole autoa millä minnekkään mennä.

Vierailija
9/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:03"]Sano sille miehelle että nyt nousee sieltä sängyn pohjalta. Vaikka olen itsekkin masentunut niin en pilaa juhannusta mun mieheltä.
[/quote]

Masennusta on eri asteista. Ei se ole mitenkään verrannollinen sinun kokemukseesi tai tilanteesesi!

Terv. Eräs joka lähes vaan nukkui melkein vuoden eli olin erittäin vakavasti masentunut ja uupunut

Vierailija
10/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihasin alkoholistia! Ja alkoholismikin on sairaus...

Vierailija
11/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:08"]En mä tuota miestä tai lapsiani halua vihata, itseäni kohtaan säästän ne tunteet.
[/quote]

Sori, vahinko yläpeukku. Älä itseäsi vihaa, tuskin siihenkään on syytä!

Vierailija
12/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:17"]

Masennus on sairaus! Vihaisitko halvaantunutta, että hitto kun ei lähde mukaan (jos siis ei pystyisi)! Masennus on vähän kuin mielenhalvaus, ei saamattomuutta, piittaamattomuutta tai velvollisuuksista laistamista! Huhhuh mammat mitä typeryyttä! Ja ymmärrän ap, tosi kurjaa, mutta niin on miehenkin tilanne. Ja fiksu olet kun et häntä syytä vaikka harmittaa.

[/quote]

Ei tuo silloin mikään avioliitto ole vaan hoitojärjestely. Ap joustaa ja mies luistaa. Ei kestä kuin muutama kuukausi ja ap on valmis nostamaan kytkintä.

Vierailija
13/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:20"]Minä vihasin alkoholistia! Ja alkoholismikin on sairaus...
[/quote]

Joo mutta jokainen alkoholisti ei ole narsistin riistämä, koulukiusattu, raiskattu tmv.! Masennus syntyy yleensä vaikeista elämäntilanteista ja/tai kaltoinkohtelusta! Niin te sitten vihaisitte päälle...Helvetti miten typeriä ja sivistymättömiä te av-mammat voittekaan olla! Ero on oikea ratkaisu jos ei masentunutta jaksa.

Vierailija
14/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:17"]

[/quote]

Ei tuo silloin mikään avioliitto ole vaan hoitojärjestely. Ap joustaa ja mies luistaa. Ei kestä kuin muutama kuukausi ja ap on valmis nostamaan kytkintä.
[/quote]

En ole muuta väittänytkään, mutta eihän se miehen vika ole. Ero siis vaan jos ei jaksa. Mutta niinhän monet sairaudet aiheuttaa ainakin hetkellisesti sen että toinen on ns. pois kuvioista ainakin välillä tai jonkun aikaa. Kuinka moni kuitenkaan kiroaa että helvetin syöpäsairas kun pilaa meidän elämän. Tai että perkele kun meni infarktin hankkimaan ja jäi lomallelähtö. Harva on aina niin masentunut ettei koskaan mitään jaksa, mutta välillä voi olla niinkin ja silloin on kaikille parempi että vässykkäpuolisot ottaa hatkat. Erityisesti sille masentuneelle!

Vierailija
15/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja voimia ap! En todellakaan väheksy sun harmia vaikka kiivaasti masentunutta miestäsi puolustankin, ymmärrän niin teitä molempia. Kaikkea hyvää teille ja toivottavasti helpottaa pian tai teette jonkun kaikkia tyydyttävän muutoksen elämäänne. Mukavaa juhannusta silti.

Vierailija
16/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai uusperheessä voi kuin masentua. Oksentaisin, jos mieheni laahaisi jostain kotiimme penikan, jonka on väkertänyt jonkun muun kanssa. Ihan sama onko tehtailtu ennen suhdettamme vai sen aikana, muiden nussimiset ovat asioita, joiden tuominen parisuhteeseen on suurinta mahdollista epäkunnioitusta kumppania kohtaan. Menneisyys on kaikilla, mutta sen on syytä pysyäkin menneisyytenä.

Vierailija
17/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:08"]

[/quote]

Älä lähde tuolle tielle! Viha sinne minne se kuuluu! Mies on vässykkä kun laistaa isän velvollisuuksistaan. Sä voit päättää hoitaa juhannuksen itse, mutta sitten vaadit mieheltä hyvitykseksi jotain yhtä suurta! Muuten katkeroidut.
[/quote]
Eiköhän tuossa ole kyse ap:n äpäröistä, ei miehellä ole niitä kohtaan mitään velvollisuuksia. Jos ap kunnioittaisi miestä, olisi lähettänyt pennut edes juhannukseksi tieltä pois tunnelmaa pilaamasta.

Vierailija
18/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheessä masentuu
Siksi sellaista ei tuu...saattaa ehkä toimia, jos molemmilla on lapsia

Vierailija
19/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:04"]Uusperheessä masentuu

[/quote]
Mutta on harvoin tasapuolista sittenkään. Vielä tänäkin päivänä naisen lapset ovat uusperheessä jatkuva riesa, miehen vain muutaman päivän kuukaudessa. En voisi olla itsekään se hyväksikäyttäjäosapuoli uusperheessä, olisi hyvin vaikea laskea, että varmasti maksan kaiken ylimääräisen, mitä lapsistani aiheutuu. Miten edes läsnäolon rasitteen voi muuttaa rahaksi?

Vierailija
20/21 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:04"]Uusperheessä masentuu

[/quote]
Mutta on harvoin tasapuolista sittenkään. Vielä tänäkin päivänä naisen lapset ovat uusperheessä jatkuva riesa, miehen vain muutaman päivän kuukaudessa. En voisi olla itsekään se hyväksikäyttäjäosapuoli uusperheessä, olisi hyvin vaikea laskea, että varmasti maksan kaiken ylimääräisen, mitä lapsistani aiheutuu. Miten edes läsnäolon rasitteen voi muuttaa rahaksi?
[/quote]

Tasapuolinen hoitojärjestely esim vko-vko molemmilla ja uuden puolison samanlainen tulotaso. Lasten läsnäolo joskus limittäin, että jää aikaa olla myös kahdestaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän