Isäni pääsee vankilasta ensi viikolla
Enkä tiedä haluanko tavata häntä.
En tiedä olenko valmis tapaamaan häntä vielä, mutta tiedän että hän on liki kuudenkymmenen jo ja että vankilassa ollessaan hänellä on ollut sydänongelmia. Pelkään että olen valmis tapaamaan hänet vasta kun on jo liian myöhäistä.
Kun olin pieni, hän oli paljon poissa kotoa, siksi hän ja äiti erosivatkin. Kun olin teini-iässä häntä kiinnostikin taas olla isä minulle ka kahdelle veljelleni. Hän ja äiti yrittivät yhteiseloa taas. Kun täysi-ikäistyin, hän katosi elämästäni taas kunnes ollessani vähän oli parikymppinen, hän otti yhteyttä.
Parin vuoden sisään hän kuitenkin sotki asiat totaalisesti ja nyt olen 29-vuotias ja nähnyt hänet viimeksi kuusi vuotta sitten. Minulla on lapsi, jota hän ei ole ikinä tavannut.
Mummoni, isäni äiti, kertoi että isä haluaisi kovasti tavata
Kommentit (27)
Mitäs hemmettiä nyt? Tosisssaan pelkäät että isäsi saattaa satuttaa LASTASI ja siitäkin huolimatta harkitset tapaamista. Voi Luoja.
Tuo ap on feikki! Itse olen kirjoittanut vain aloitusviestin. Isäni ei todellakaan saanut tuomiota raiskauksesta
Se oikea ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:59"]Pelkäätkö että hän raiskaa sinut vai lapsesi? Vakavasti ottaen, jos oikeasti pelkäät että isäsi voisi raiskata pienen taaperosi(?) niin miksi edes harkitset tapaamista? [/quote] En usko, mutta ei kai sekään mahdotonta ole, jos on jo yhden naisen raiskannut.Käsittääkseni oli vielä aika väkivaltainen raiskaus... Itkettää... Ap [/quote] Lopeta provoilu, täällä voi olla joku oikeasti raiskauksen uhri lukemassa tätä avaustasi. [/quote] Raiskauksella ei ole uhreja on vaan pihejä naisia.
[/quote]
Ryömi takasin luolaas
Jos taustalla olisi väkivaltaa, en todellakaan harkitsisi isän tapaamista.
Edelleen se oikea ap
Muista että se on sinun isäsi silti ja kaikki olemme syntiäsi. Rukoile jeesusta että hän löytää uskon Jeesukseen.
ilman muuta tapaa häänet - voisin jopa tullla tukihenkilöksi
martsu
Menkää yhtäaikaa isäsi kassa mummosi luo kylään, jätä lapsi oman isänsä seuraan siksi aikaa.