oletteko alottanut jo juomaa
Itse en vielä. Mutta kohta vois alkaa tissuttelemaa ja illalla sit alkaa kunnon ryyppääminen vast. Entäs muut?
M-96
Kommentit (18)
En vielä, matkalla mökille. Tunnin päästä perillä, sitten korkki auki! Hyvää juhannusta!
Tämä aloitus teki mut surulliseksi. Kunnon ryyppääminen :-(.
Joo, nyt menee sitruunalimsaa, sit sirryn jaffaan.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Sokeria, hyi olkoon.
Joo just alettiin, lapsille smurffilimuu ja meille kossuu. Kiva juhannus on tulossa <3
Kyllä olen juonut kahvia kaksi kuppia aamulla ja nyt monta lasia vettä, johon olen pilkkonut sitruunan siivuja. Hyvää :)
Ihanaa kun ei tarvi ja ei oo tota viinan piinaa.
Juu, kahvia juuri join ja vettä. Myöhemmin kokista ja päärynämehua. Iltaa kohden hurjistuu, kun aloitan teen juomisen ja rellestäminen päättyy jälleen vesilasilliseen.
Ap, olet aloittelija. Mun -96 syntynyt poika aloitteli jo eilen. Ei tullut edes kotiin yöksi. Kait kohta tulee hakemaan pastillishottinsa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.....
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Sokeria, hyi olkoon.
[/quote]
No mistäs sitä alkoholia saadaa..? Hiivaa, sokeria..?;DDD
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:11"]Juu, kahvia juuri join ja vettä. Myöhemmin kokista ja päärynämehua. Iltaa kohden hurjistuu, kun aloitan teen juomisen ja rellestäminen päättyy jälleen vesilasilliseen.
Ap, olet aloittelija. Mun -96 syntynyt poika aloitteli jo eilen. Ei tullut edes kotiin yöksi. Kait kohta tulee hakemaan pastillishottinsa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.....
[/quote]
Näin on. Naapurin juopotkin jo niin päissään että hyvä jos ilalla hengissä. :D
M-96
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:07"]Joo just alettiin, lapsille smurffilimuu ja meille kossuu. Kiva juhannus on tulossa <3
[/quote]
Sun pitäisi saada jo tästä vuoden paras äiti palkinto. Tähän aikaa vedätte kossuu. Kiva juhannus varmasti lapsillas.
Olen hieman :( Mun mies on niin perseenreikä että korkkasin Saku oluen kun lapsi meni päiväunille. Hermolepo.
Oon kipeenä kotona, lapset ja mies myös. T.5
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Sokeria, hyi olkoon.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:07"]Joo just alettiin, lapsille smurffilimuu ja meille kossuu. Kiva juhannus on tulossa <3
[/quote]
Sun pitäisi saada jo tästä vuoden paras äiti palkinto. Tähän aikaa vedätte kossuu. Kiva juhannus varmasti lapsillas.
[/quote]
Saihan ne limuu, nii <3
Pari kuppia kahvia tässä on jo nautiskeltu pomoa odotellessa. Se tulee varmaan kohta kertomaan, mitä vielä tehdään ja koska päästään kotiin. Sitten siirryn vähän väkevämpään.
Voi herttileijaa, aloitin jo aikaisin aamusella ja meni 100% arabicaa espressona iso kuppi. Ja nyt kahvia on mennyt jo toinenkin kupponen, tällä kertää lantrasin joukkoon kauramaitoakin.
Pelkäänpä että meno todella tästä yltyy iltaa kohden kun minäkin siirryn teehen. Koko paketti on Chocolate Berry Burst -teetä ja jokunen pussi vielä tuota afrikkalaista luomuruohoa, rooibostakin, joten villit bileet tulossa :-)
Huberin putkiolutta vetelen sitten illalla viimeiseksi. Party party!
En vielä.17 maissa korkkaan kun päästään mökille.