Lastenhoitaja peru
Kommentit (30)
Noo joulun pyhiä odotellessa! Ja aina on ens viikonloppu ;)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:44"]No valivali nyt ei pääsekään äiti ja isi bilettämään koko juhannukseksi
[/quote]
Ihan minä vaan olisin päässyt iltaa istumaan pariksi tunniksi. Mies on kuollut. Terve vaan jos joku nyt tunnistaa! Ap
[/quote]
Ja lapsiahan ei voi ottaa mukaan! Nehän menee rikki, jos näkee jonkun juovan alkoholia juhannuksena siis ALKOHOLIA!!!
[/quote]
Olisin siis poissa alkuillasta eteenpäin, lapsien nukkumaanmenoaika tulee ennen kuin ehdin kotiin. Eli en ala heitä mukaan raahaamaan. Ap
[/quote]
Eikö tälläisten pyhien tarkoitus ole vähän rikkoa niitä lastenkin rutiineja?! Relaa vähän. Nyt vietetään yötöntä yötä, myös lasten tulisi saada siitä nauttia ilman sääntöjä!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:53"]Ja ikä oli?!
[/quote]
28 v. Ihan teini vielä. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:44"]No valivali nyt ei pääsekään äiti ja isi bilettämään koko juhannukseksi
[/quote]
Ihan minä vaan olisin päässyt iltaa istumaan pariksi tunniksi. Mies on kuollut. Terve vaan jos joku nyt tunnistaa! Ap
[/quote]
Ja lapsiahan ei voi ottaa mukaan! Nehän menee rikki, jos näkee jonkun juovan alkoholia juhannuksena siis ALKOHOLIA!!!
[/quote]
Olisin siis poissa alkuillasta eteenpäin, lapsien nukkumaanmenoaika tulee ennen kuin ehdin kotiin. Eli en ala heitä mukaan raahaamaan. Ap
[/quote]
Eikö tälläisten pyhien tarkoitus ole vähän rikkoa niitä lastenkin rutiineja?! Relaa vähän. Nyt vietetään yötöntä yötä, myös lasten tulisi saada siitä nauttia ilman sääntöjä!
[/quote]
Kyllä juhlavieraatki siellä ilahtus kun raahaisin pari muksua mukanani :D Ap
Siis mitä ihmeen jeesustelijoita täällä on? Eikö vanhempi saisi koskaan omaa aikaa ilman lapsia?
Ite oon absolutisti enkä käy iltariennoissa muutenkaan, mutta kyllä nyt helvetti on joskus päästävä ulos ilman lapsia, vaikka sitten kirjastoon tai elokuviin. Ei oo mitään väliä onko se oma aika juhannuksena vai tiistai-iltapäivänä, samalla lailla sen peruuntuminen harmittaa jos ajankohta on jo sovittu.
Ootteko tosissaan sitä mieltä jos lapsia on tehty, niiden kanssa on istuttava 24/7?
Mistäpäin olette? Me vietetään juhannus kotona. Alkoholia ei käytetä, ja täällä on omat lapset kotosalla. Eli meille voisi tulla lapsi hoitoon. Huomenna ollaan itse lähdössä reissuun.
Niin ja mä olen pääkaupunkiseudulta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:10"]Mistäpäin olette? Me vietetään juhannus kotona. Alkoholia ei käytetä, ja täällä on omat lapset kotosalla. Eli meille voisi tulla lapsi hoitoon. Huomenna ollaan itse lähdössä reissuun.
[/quote]
Oi että, kiitos ihanasta tarjouksesta! (En saata uskoa että joku edes tosissaan ehdottais jotaki näin kivaa) Mutta ei taida onnistua samasta syystä kun en voi uutta lastenhoitajaakaan hommata, en millään raaski jättää erityisesti nuorinta "tuntemattomalle". Mutta oikeasti, kiitos! Ap
Nyt sinulla on tilaisuus antaa jollekin äidille vapaata ja pyytää lapsille kavreita juhannukseksi vaikka yökylään!
Ja ikä oli?!