Järkyttävää mitä skeidaa meillä on juhannukseksi ruokana
Tulin itse mökille pyörällä ja mies ja siskonsa olivat käyneet kaupassa lasten (7-15 v.) kanssa. Olin aivan järkyttynyt minkälaisilla eväillä täällä pitäisi pärjätä. Hedelmiä ja marjoja ei ole ollenkaan, kasviksia muutama, mutta sipsejä on ainakin viisi pussia. Lisäksi karkkia, keksiä ja muuta naposteltavaa. Olisi taas itse pitänyt mennä kauppaan, mutta ajattelin olevan jotenkin selviö, että ostavat myös kasviksia.
Itse en osaa enää syödä, jos en saa jokaisella aterialla jotain kasvista ja nuo eivät riitä edes minulle ja väkeä on nyt kahdeksan henkeä. Ainoa toivo on, että anoppi tuo riittävästi tuoretta syötävää.
Kommentit (16)
Ei sitä aina jaksa syödä terveellisesti.
Ei jussina tarvi syödä terveellisesti.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:15"]
[/quote]
Entä jos ei PYSTY syömään epäterveellisesti? Ällöttää ja inhottaa ne sipsit ja makkarat.
Oisko kannattanu tehdä vaikka kauppalista?
Voi hyvää päivää sentään.
Jos teitä on siellä 8 henkilöä eikö järki sano että ruoat suunnitellaan etukäteen, tehdään jokaiselle kauppalista mitä on tuotava ja sen lisäksi voi ostella muuta mitä mieli tekee.
Älä syytä muita.
Puhelimet vissiin toimii joten soittakaa anopille mitä pitää tuoda. Kauppa on vielä auki.
Kenen mökki se on? Jos omanne niin kyllä suunnittelu kaatuu sinun niskaasi, olethan emäntä.
Ruoka on kallista ja siksi sen hankintaa on syytä jakaa kaikkien perheiden osalle, jokainen saa mitä haluaa kun kommunikoi ihmisten kanssa. Kaikille hyvä mieli.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:18"]
[/quote]
Entä jos ei PYSTY syömään epäterveellisesti? Ällöttää ja inhottaa ne sipsit ja makkarat.
[/quote]
No sitten pitää itse hoitaa asiat niin, että on mieleistä ruokaa kaapissa.
Jos et tuo mitään, et voi valittaa.
KOMMUNIKOIKAA, SUUNNITELKAA ETUKÄTEEN !!!!!!!!!!!!
"niin mut kun mä tulin pyörällä"
Mä kuljen aina pyörällä ja käyn kaupassakin sillä, reppu selkään ja pyöränsarviin kassit.
Voi tätä uusavuttomuutta.. Tässä ajassa olisit jo kipittänyt kauppaan ja ostanut niitä vitun vihanneksia.. Tällaisesta aiheesta pitää avautua vielä av:llä.. uskomatonta :D
Mitä teillä on ns. ruokana? Nuo luettelemasi ovat naposteltavia, joita sinun ei ole pakko syödä. Mutta toivatko he perunoita, tilliä, lihaa ja/ tai kalaa, kastikeraineksia, leipää ... jos olette parin perheen voimin mökillä juhannuksen, niin täytyyhän teillä myös oikeata ruokaa olla? Kaupat on auki klo 12 asti.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:18"]
[/quote]
[/quote]
No niinpä tietysti ällöttää, koska olethan sinä niin paljon parempi ja terveellisempi kuin muut jotka voi syödä jussina sen grillimakkaran. Kuljithan sinä pyörällä auton sijaan. Ei ole tainnut tuo sun terveellisyys vielä kauaa kestää eikä ole sulle normaalia, kun sun täytyy tehdä siintä noin jumalaton haloo. Lisäksi myös miehet osaa ostaa kaupasta ihan just sitä mitä se rouva normaalisti napaansa ahtaa. Sun tapauksessa näköjään sipsiä ja makkaraa. Aloita kuule toi laihiksesi vasta jussin jälkeen, ens maanantaina.
Jos olette luonnohelmassa niin sieltähän löytyy vaikka mitä villivihanneksia, paljon terveellisempiäkin kuin jotkut kasvihuonesalaatit.
Lopeta ruikuttaminen ja soita anopilles ja käske tuomaan niitä kasviksia tai lähe ite kauppaan. Hohhoijaa ku valitat täällä.