Nainen muutti asuntooni
Näin pääsi käymään. Rakastuin ja nyt muutimme yhteen.
Tavaraa oli aluksi valtavasti.
Nyt kun lähes kaikki mun tavarat on perattu ja hävitetty, asunto täytetty naisen esineillä joihin kuuluvat mm lukuisat aaltomaljat sekä kynttilänjalat sekä perintökalleuksina kulkeutuneet tuikitärkeät muistoesineet olen miettinyt omaa merkitystäni tässä parisuhteessa. Olenko pelkkä viihdyttäjä ja koriste?
Miehisyyteni viimeinen linnake on autotallin nurkassa. Tässä on jotain tuttua. Samaa kuin entisessä liitossani..
Kommentit (33)
Miksette muuttaneet yhdessä isompaan asuntoon, jossa olisi ollut tilaa sinunkin varastoimillesi tavaroille (vuoden 92-98 tekniikan maailmoille, kolmelle vanhalle tietokoneenraadolle, parille telkkarille, muulle SER-jätteelle, joita et ole vienyt kierrätykseen vaikka eivät toimi enää, parille likaiselle sohvalle, mitä-missä-milloin-kirjasarjalle vuosilta 72-86 ja osiin puretulle kattolampulle?)
Mikset muuta pois ei nainen sua tarvi mihinkään
Naisia vaan vituttaa koska niiden koti näyttää hotellihuoneelta ja miesten koti näyttää kodilta jossa asutaankin.
Totahan se on todella monessa suhteessa, ilmeisesti. Siis että nainen sisustaa kaiken. Olisit pistänyt vastaan jos asia noin vaivaa.
Otsikko kertoo kaiken. Nainen asuu siis sinun asunnossasi. Hänellä ei ole kotia?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:11"]
Naisia vaan vituttaa koska niiden koti näyttää hotellihuoneelta ja miesten koti näyttää kodilta jossa asutaankin.
[/quote]Ulosteita ympäri kämppää?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:18"]
[/quote]
Harrastusvälineitä ja muuta semmosta mitä normaali ihminen tarvitsee.
Oletko nähnyt sen miespakolainen mainoksen?
Sama täällä tosin pitkässä parisuhteessa tuohon on jo tottunut ts. mun kamat on siellä verstaan puolella ja työpaikalla. Mulle sopii, kun en ole niin kiinnostunut tuosta sisustamisesta.
M42
Miksi annoit naisen hävittää sinun tavarasi? Etkö sanonut, että sinun tavaroidesi hävittäminen ilman lupaasi on rikos ja siksi niihin ei ole lupa koskea? Miksi valitat jälkeenpäin täällä, jos et ole saanut suutasi auki kotona, sinun kodissasi? Etkö ole vielä tajunnut, että nainen - siis yleensä lähes kaikki naiset! - haluaa sisustaa kotia, laittaa kauniita esineitä ympärilleen, tehdä kodista viehättävän ja (useimmiten itselleen, kun ei ymmärrä aina ajatella miestään!!!) viihtyisän. Jotkut miehet tykkäävät "naisen käden jäljestä" kodissaan, toiset tykkäisivät, että olisi myös miehellä "tilaa" olla omanlaisessaan ympäristössä, eikä vain autotallissa, mikä perinteisesti on miesten valtakuntaa. Sanohan sille naisellesi, että katsoo tarkkaan ja kahdesti, koskeeko mihinkään sinun tavaroihisi!
Jokin aika sitten mietin vähän samaa, 16 vuoden yhteisasumisen jälkeen. Kämpän ainoa esine "minun nuoruudestani" on ysärin lopussa hankkimani rokkikone (en välitä AV/viihdeSERistä). Sen sijaan rouvan "kivoja esineitä" on joka puolella, joskus myös lattialla niin että niihin joskus epähuomiossa kolauttaa varpaansa.
Loput minun omaisuudestani on dumpattu kaatopaikalle tai laitettu autotallin varastoon - jossa ne ovat hyvässä järjestyksessä mutta se ei vaan riitä. Koska "niistä pitäisi pästä eroon kun ne vie tilaa, jotta voidaan tuoda talosta tarpeettomia (minun rojujani) tänne" sanoo tuo.
Olen sanonut että portaiden alle tulee hukkatilaan asekaappi, joka ulkovuorataan puusepän tekemällä kaapilla. Tästä tullut hirveä huutoparku, kun ei sellainen sovi tyyliin. Mutta se epämääräinen hänen romujensa koostelma sinne sopii?
Olisit sanonut jotain! Sehän on teidän yhteinen koti. Pian se alkaa puhumaan susta vähättelevään sävyyn ystävilleen. Näytä, että sulla on munaa!
Tästä syystä akka saa syyskuussa kenkää. Muutan omilleni.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:28"]
[/quote]
Mikset laita harrastusvälineitä kaappiin? Jos sinulla on kuusi sählymailaa ja rullaluistimet, niin ei niitten tarvi lojua lattioilla. Laita ne tavarat kaappiin, niin saat pitää kokoelmasi. Mikä ihmeen tarve on säilöä neljää kitaraa, jos et osaa soittaa yhtäkään?
Ainoastaan typerys toistaa virheensä.
Meillä miehen kamoja on iso televisio sekä pelikonsoli... Tähän vaikuttaa olevan tyytyväinen ja minä saan ostella rauhassa Iittalan maljakoita, finnmarin kynttilöitä ja pentikin kippoja sekä kuppeja. :)
No, meillä ei ainakaan ole noin. Olemme yhdessä hankkineet suurimman osan kalusteista, ja kaikki sisustuselementit on molempien mielestä ok. Emme osta mitään sisustusjuttuja ilman toisen mielipidettä. Tosin kyllä munkin mielestä kaikki kynttiläjutut ym turhat maljat on paskaa. Käytetään rahamme mielummin johonkin tärkeämpään. Miehen tavaroita on myös esillä yhtä paljon kuin minunkin, joten älkää yleistäkö! (Toki ymmärrän, että kukaan ei tahdo pitää esillä liikaa mitään elektroniikkahärveleitä, tai 90-luvulla hankittuja huonekaluja)
N23
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:18"]
[/quote]
[/quote]=d
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:51"]
[/quote]
Mikset laita harrastusvälineitä kaappiin? Jos sinulla on kuusi sählymailaa ja rullaluistimet, niin ei niitten tarvi lojua lattioilla. Laita ne tavarat kaappiin, niin saat pitää kokoelmasi. Mikä ihmeen tarve on säilöä neljää kitaraa, jos et osaa soittaa yhtäkään?
[/quote]
Useimmilla miehillä on kotonaan keskimäärin 5 sellaisen urheilulajin välineistöä, jota on kokeillut vain kerran. Välineitä ei voi hävittää, koska koskaan ei tiedä, lähtisikö sittenkin golfaamaan (vaikkei saanut vihreää korttia ekalla yrityksellä, eikä kehtaa uudestaan yrittää) vai jaksaisiko sittenkin juosta niillä 150 euron lenkkareilla sen kympin, jota varten ne osti vuonna 2001.
Minä en ikinä kohtelisi miestäni noin. Miten nainen voi olla noin tyhmä ja tyly, tahallaan kutistaa miehen elintilan. Kohta kai hävitetään miehen valokuvat jos niissä on vanhoja tyttöystäviä. Ja ajetaan mies autotalliin kamoineen, onko tuo muka reilua?
Jos ollaan yhdessä niin sitten ollaan, hyväksytään toinen vikoineen r o m u i n e e n päivineen. Onneksi mieheni on niin itsepäinen etten voi häntä jyrätä edes vahingossa. Kamala tilanne, että joku nainen laittaa härskusti asunnon täyteen omia tavaroitaan ja käskee miehen hävittää omansa. Ylimielinen naikkonen, luulee omaavansa niin hyvän maun, että voi käyttäytyä kuin diktaattori. Nainen ulos kuin leppäkeihäs jos ei puhe auta.
Jos jotain tuttua on entisestä liitosta niin se, että olet edelleen marttyyri, joka puhisee passiivisaggressiivisena muttei uskalla puhua.