Kelpaisinko naiselle
Olen mies, ikää 30, hoikassa kunnossa, siisti ja fiksu. Työssäkäyvä insinööri pk-seutu. Katseenkestävä. Omistan omakotitalon. Tupakoin ja juon pari kaljaa joka päivä(ei näy naamasta). Ajan avomallisella bemarilla. Pitkästä suhteesta eronnut, ei lapsia (haluaisin kyllä).
Kelpaanko? Vaatimuksena kaunis nainen ja omillaan toimeen tuleva.(ruokaa pitää osata laittaa, itse en osaa)
Kommentit (35)
Tämän takia kysynkin että onko edes teoriassa mahdollista. Tiedän että varmaankin kaukoidästä hakemalla onnistuisi, mutta haluan suomalaisen naisen. Lapset ei haittaa. Seksit jne. on sivuseikka ne tehdään naisen ehdoilla.
Et ilmeisesti juuri liikuntaa harrasta, jos alkoa kuluu päivittäin?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:16"]Tämän takia kysynkin että onko edes teoriassa mahdollista. Tiedän että varmaankin kaukoidästä hakemalla onnistuisi, mutta haluan suomalaisen naisen. Lapset ei haittaa. Seksit jne. on sivuseikka ne tehdään naisen ehdoilla.
[/quote]
Kaukoidän naiset ei yleensä tuu omillaan toimeen tai se toimeentulon hankkiminen ei ehkä miellytä omaa miestä. Vaikea yhtälö sulla kyllä. Mites jos alkasit styylaan sitä kodinhoitajaas? Sillä on työ ja se hoitaa sun kotia, enää puuttuu se parisuhde ja homma on kasassa.
Sulla on aika kovat vaatimukset, jos pitää tulla omillaan toimeen, hoitaa kotityöt ja olla kaunis.
Veikkaan, että voipi olla aika hankalaa löytää tuollaista naista. Ensiksi pitäisi käydä ansiotöissä ja sitten huoltaa koti ja lapset. Missä vaiheessa naisella on ns. omaa aikaa kun sinä olet joko töissä tai rentoutumassa?
Tuli vähän sellainen tunne, että haluat vaimon (ja lapset) vain siksi, että kotona on aina joku pitämässä sinusta huolta ja lapset menevät siinä egon jatkeena.
No mitä pitäisi muuttaa itsessä jotta edea jotenkin onnistuisi? Ruumiinrakenne on mikä on. Liikuntaharrastukset on aika vähissä, kaljamahaa ei kyllä ole. Parivuotta on ollut tuo kaljankittaus harrastuksena. Varmaan ainakin se pitäis sitten lopettaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:27"]No mitä pitäisi muuttaa itsessä jotta edea jotenkin onnistuisi? Ruumiinrakenne on mikä on. Liikuntaharrastukset on aika vähissä, kaljamahaa ei kyllä ole. Parivuotta on ollut tuo kaljankittaus harrastuksena. Varmaan ainakin se pitäis sitten lopettaa.
[/quote]
Mä en nyt ois siitä ulkonäöstä huolissaan. Enemmänki tarvisit preppausta loogisen päättelyn puolella. Tuo paketti mitä sä tavoittelet on aika mahdoton.
Tässä on ongelmana se, että noilla kriteereillä ap saa elämäänsä paljon lisäarvoa. Rahaa säästyy, kun kodinhoitajaa ei tarvita. Nainen saa palvella kaljankittaajaa. Tuosta avausviestistä ei käy mitään sellaista ilmi, mitä minä en vaatimattoman näköisenä, kotitöissä tasa-arvoa vaativana naisena saisi monelta muultakin.
Mulle et kelpaisi koska haluat lapsia. Mutta veikkaan että 99 % naisista haluaa lapsia joten varmasti löydät jonkun ihanan naisen :)
Raha ei tässä ole mikään järkyttävä ongelma. Omillaan toimeentuleva tarkoittaa lähinnä sitä että pystyy huolehtimaan itsestään ja kodistaan. Se mitä pystyn tarjoamaan on pysyvän ja vakavaraisen suhteen vailla huolia tulevasta. Pidän kuitenkin talon ja pihan (sekä autot) pystyssä ja liikkeessä käsilläni. Minun kanssani harvemmin tulee ongelmia koska olen rauhallinen ja onnistun "ratkomaan" asioita. Jos se on valmiista ruuasta pöydässä tai imuroinnista kiinni niin hoidan kyllä nekin kuntoon(vaan en omilla käsilläni).
Naisia kiinnostaa ennen kaikkea raha ja materiaali, joten kelpaat. Tosin sitä ei kannata miettiä, miksi kelpaat.
Joku edustusvaimo voisi olla sulle hyvä
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:44"]
Raha ei tässä ole mikään järkyttävä ongelma. Omillaan toimeentuleva tarkoittaa lähinnä sitä että pystyy huolehtimaan itsestään ja kodistaan. Se mitä pystyn tarjoamaan on pysyvän ja vakavaraisen suhteen vailla huolia tulevasta. Pidän kuitenkin talon ja pihan (sekä autot) pystyssä ja liikkeessä käsilläni. Minun kanssani harvemmin tulee ongelmia koska olen rauhallinen ja onnistun "ratkomaan" asioita. Jos se on valmiista ruuasta pöydässä tai imuroinnista kiinni niin hoidan kyllä nekin kuntoon(vaan en omilla käsilläni).
[/quote]
Mitä sulla on noin henkisellä tasolla tarjottavaa naiselle? Olet kuitenkin koko ajan töissä tai rentoutumassa.
Missä vaiheessa ajattelit viettää mahdollisen jälkikasvun kanssa aikaa? Entä vaimon kanssa?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:44"]Raha ei tässä ole mikään järkyttävä ongelma. Omillaan toimeentuleva tarkoittaa lähinnä sitä että pystyy huolehtimaan itsestään ja kodistaan. Se mitä pystyn tarjoamaan on pysyvän ja vakavaraisen suhteen vailla huolia tulevasta. Pidän kuitenkin talon ja pihan (sekä autot) pystyssä ja liikkeessä käsilläni. Minun kanssani harvemmin tulee ongelmia koska olen rauhallinen ja onnistun "ratkomaan" asioita. Jos se on valmiista ruuasta pöydässä tai imuroinnista kiinni niin hoidan kyllä nekin kuntoon(vaan en omilla käsilläni).
[/quote]
Siis viittaatko nyt omillaan toimeentulemisella kodinhoitotaitoihin etkä ansiotyöhön? Kannattaa vähän selkeyttää ilmaisua, yleensä kun sanotaan että joku tulee omillaan toimeen, tarkoitetaan että hän ansaitsee itse elantonsa.
Anyways, noilla spekseillä sun kannattaa etsiä joku lähihoitajanainen. Korkeammin koulutetut eivät halua kodin hengettäriksi, ja hoitoalalla saa töitä vaikka muutaman vuoden olisikin kotona.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:13"]Poltat ja juot alkoholia päivittäin, ei hyvä.
[/quote]
Varsinkin jos perhehaaveita on, niin tuollainen päihteidenkäyttö on turn off.