Terse! Olen todella läski,
ja aion tulla kuntosalille ja erilaisiin liikuntatapahtumiin hönkimään hengästyneenä, voivottelemaan ja kertomaan kiloistani. Erityisesti salilla viskon hikisiä paitojani lattialle ja penkeille, piereskelen ja hinkkaan persettäni soutulaitteeseen. Suihkutiloissa hankaan suihkua mahamakkaroideni väliin.
-
Vituttaako?
-
Terkuin, nainen 160cm/94kg
Kommentit (14)
Kuulostaa ihanalta. Tuletko meille?
t: Pera 61v
Eihän toi ole edes pahasti lihava. Sano sitten uudestaan kun painoa on reippaasti yli 100 kiloa. ;)
Mä oon läskinpi. Ja minulla on läski ja haiseva ja karvainen pinppi.
T: Sussu 19 vee, 108kg
Ainut, mikä vitutti tekstissäsi oli sana terse. Hyi vittu mikä junttisana!
Mielipiteitä? Haittaako ku tuun, fitness ämmät?
-AP
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:43"]Ainut, mikä vitutti tekstissäsi oli sana terse. Hyi vittu mikä junttisana!
[/quote]
En oo juntti. Olen käynyt amiksen ja elämäm koulun, ja mulla on rikas ja komea mies. Ei lapsia. Mies tosin pettää minua sihteerinsä kanssa.
-ap
Siinä on vain sellainen riski, että kun tarpeeksi kauan käyt salilla häiritsemässä fitness-pimuja niin lopulta olet itsekin sellainen ja läskit muista vain.
Rohkeasti vaan sinne. Ei kannata häpeillä menee koko elämä hukkaan.
Mä siis niin inhoon niitä ku tytöt tulee salille ja niil on joku pling pling paita ja siel alla rintsikat!!! Siis tajuuttekste, kuu pahalta se näyttää?!?!? Ja teil on ihan liikaa meikkii mul sitä on vaa minimisti!! Ku mä katon teitä niin mä mietin että miks oon tyttö ja menetän uskoni naispuolisiin ihmisiin!!!!!!!!!!!!
T. Johanna P.
Haluatko todella kuulla mielipiteeni, lehmä?
Mielestäni olet täysin kelvoton ihminen. Kilosi ovat häpeä luultavasti itsellesi ja satavarmasti kaikille muille. Sinulla on 40 kiloa ylipainoa, eli olet ihmissaasta. Kannattaako katsoa peiliin? Ehkä ei, sillä sieltä katsova hirviö aiheuttaisi karskillekin gansterille painajaisia. Inhoan sinua pelkän tuollaisen kirjoituksen perusteella. Jos tulisisit kadulla vastaan, sylkisisin naamallesi ja tuuppaan sinut kuralätäkköön. Olet taakka yhteiskunnalle. Terveytesi aiheuttaa kuluja rahallisesti, ulkonäkösi aiheuttaa painajaisia.
Saisit hävetä ja viettää loppuelämäsi kotonasi. Kaapissasi, paperipussi naaman tilalla. Jos omistaisin kuntosalin ja sinä tulisisit sinne, heittäisin sinut pois (ai niin, en voi. No, otan avuksi 5 muskelimiestä.) ja antaisin porttikiellon koko suvullesi. Olet kasa oksennusta Auringon alla.
On aivan oikein, että miehesi pettää sinua. Hänhän vain hukkuisi tuollaisen valaan alle. Hyi helvetti. Poistu palstalta, niin meidän muiden ei tarvitse kärsiä. Häivy, paska!
Vihaisin terveisin, Sanna
P.S. Tämän sinä halusit kuulla. No, se on totuus. Laihduta kotonasi, ja palaa takaisin ulkomaailmaan, kun painat enintään 50 kiloa. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:03"]
Haluatko todella kuulla mielipiteeni, lehmä?
Mielestäni olet täysin kelvoton ihminen. Kilosi ovat häpeä luultavasti itsellesi ja satavarmasti kaikille muille. Sinulla on 40 kiloa ylipainoa, eli olet ihmissaasta. Kannattaako katsoa peiliin? Ehkä ei, sillä sieltä katsova hirviö aiheuttaisi karskillekin gansterille painajaisia. Inhoan sinua pelkän tuollaisen kirjoituksen perusteella. Jos tulisisit kadulla vastaan, sylkisisin naamallesi ja tuuppaan sinut kuralätäkköön. Olet taakka yhteiskunnalle. Terveytesi aiheuttaa kuluja rahallisesti, ulkonäkösi aiheuttaa painajaisia.
Saisit hävetä ja viettää loppuelämäsi kotonasi. Kaapissasi, paperipussi naaman tilalla. Jos omistaisin kuntosalin ja sinä tulisisit sinne, heittäisin sinut pois (ai niin, en voi. No, otan avuksi 5 muskelimiestä.) ja antaisin porttikiellon koko suvullesi. Olet kasa oksennusta Auringon alla.
On aivan oikein, että miehesi pettää sinua. Hänhän vain hukkuisi tuollaisen valaan alle. Hyi helvetti. Poistu palstalta, niin meidän muiden ei tarvitse kärsiä. Häivy, paska!
Vihaisin terveisin, Sanna
P.S. Tämän sinä halusit kuulla. No, se on totuus. Laihduta kotonasi, ja palaa takaisin ulkomaailmaan, kun painat enintään 50 kiloa. Kiitos.
[/quote]
Luoja paratkoon, mitä tekstiä! Saisit hävetä, "Sanna" (jos se nyt on edes oikea nimesi)!
T. AV-palstan Kukkahattutädit RY:n johtaja, Anneli Ryynälä
Rauhoitutaanpa nyt. Selvästi ette tajua ap:n tuskaa. Olkaa nyt hiljaa törtöt! Varsinkin tekstin 11 kirjoittaja on taatusti mielenvikainen, tai sitten on provo. Veikkaan provoa.
Ap, älä kuitenkaan tule kuntosalille. Ei ole oikeasti muille kivaa. Sitten on kaikilla paha mieli.
T. AV-palstan Kukkahattutädit RY:n puheenjohtaja, Terttu-Marjatta Lumienkeli
Hyi, älä tule. Olet pelkkä laardikasa, eikö niin, muru? ;)