Kysymys covid-19 pikatestistä
Tein testin, mutta en muistanut katsoa tulosta vaaditun 15 minuutin päästä. Vaan unohdin sen pariksi tunniksi. Nyt testissä näkyy kontrolliviivan lisäksi vaaleanharmaa viiva. Onkohan se vaan viivanpaikka vai..?
Kommentit (8)
Mä sanoisin, et on positiivinen. Mulle ei ainakaan perheen jäsenille tehtyihin n. 10 pikatestiin oo tullut missään vaiheessa hailakoitakaan viivoja.
Vierailija kirjoitti:
Testin tulos ei ole enää tuossa vaiheessa luettavissa, joten turha yrittää tulkita sitä. Uusi testi on tehtävä.
Tiedän ettei virallisesti ole, mutta miten muiden negatiiviset tai positiiviset testit ovat käyttäytyneet parin tunnin jälkeen? Jos joku on silloin sattunut sitä vilkaisemaan. Voiko jotain kuitenkin päätellä? Ei ole nyt toista testiä käsillä, täytyy myöhemmin ostaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, et on positiivinen. Mulle ei ainakaan perheen jäsenille tehtyihin n. 10 pikatestiin oo tullut missään vaiheessa hailakoitakaan viivoja.
Tulee yksi punainen jos on negatiiivinen.Kaksi jos on positiivinen.
Tehkää ne testit aamuisin kun limakalvojen pinnalla pöpöt muhineet yön yli. On luotettavampi.
Ei siitä voi päätellä mitään, on tehtävä uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testin tulos ei ole enää tuossa vaiheessa luettavissa, joten turha yrittää tulkita sitä. Uusi testi on tehtävä.
Tiedän ettei virallisesti ole, mutta miten muiden negatiiviset tai positiiviset testit ovat käyttäytyneet parin tunnin jälkeen? Jos joku on silloin sattunut sitä vilkaisemaan. Voiko jotain kuitenkin päätellä? Ei ole nyt toista testiä käsillä, täytyy myöhemmin ostaa. Ap
Jos on Bosonin, niin mun negatiivisiin ei ole tullut mitään haamuja edes vuorokaudessa.
En enää luota kotitesteihin. 3 kotitestiä näytti negatiivistä, työterveydessä positiivinen.