Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira puri minua. Mitä kannattaa tehdä?

Vierailija
18.06.2015 |

Koira ei ole omani, vaan olin lenkillä ja juoksin koiranulkoiluttajan ohi. Koira hyökkäsi kimppuuni ja ehti purra minua reiteen kunnes omistaja sai koiran pois.

Haava ei ole kovin syvä, mutta kuitenkin hampaat upposivat ihooni hiukan. Aluksi tuli vain todella vähän verta, ei todellakaan paljoa. Mutta sekin sitten loppui. Kipeä haava tietysti on, mutta ei mahdottoman. Pystyin jopa juosta lenkkini loppuun asti :D

Tapahtumasta on nyt 5 tuntia. Olen laittanut lasten haavanpuhdistusainetta nyt 4 kertaa. Ja olen pessyt vedellä haavaa.

Koira ja koiranomistaja eivät kiinnosta minua, mietin nyt vain itsäni. Täytyykö käydä lääkärissä? Vai riittääkö että seuraan tilannetta ja desinfioin haavaa? Jäykkäkouristusrokote on voimassa vielä vuoden ajan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:05"]

Koira ja koiranomistaja eivät kiinnosta minua, mietin nyt vain itsäni. [/quote]
Niin että jos vaikka joku satunnainen miekkonen puukottaa sinua naamaan niin ei se tyyppi pahemmin kiinnostaa, antaa jatkaa vaan

Vierailija
22/22 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:18"]

Otithan koiranomistajan yhteystiedot? Ja mene ehdottomasti käymään lääkärissä. 

[/quote]Heh heh, et ilmeisesti tunne koiranomistajia? Luuletko tosiaan, että jäisi antamaan yhteystiedot. Purevan koiran omistava henkilö on yleensä sieltä pahimmasta päästä, kun ei ole koiraakaan kasvatettu ja ties minkälaiset kotiolot, todennäköistä runsasta päihteidenkäyttöä yms.
[/quote]Koiranomistaja/koira ei voi piiloutua, koira on pakko ulkoiluttaa, ja siitä tyypistä voi ottaa kuvan, seurata kotiin ja näin saada yhteystiedot jotka ilmoittaa poliisille, ja sitäpaitsi, KOIRA EI OLE VASTUUSSA TEOISTAAN, VAAN OMISTAJA, VOIT SAADA TUHANSIEN KORVAUKSET TUOSTA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi