Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ulkomailla työskentelystä tänne! Erityisesti call center ym. työt

Vierailija
18.06.2015 |

Hei!

Onko palstalaisilla kokemuksia call center töistä ulkomailla? Kokemuksia tänne!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa homma paskalla palkalla, lyhyesti sanottuna.

Aina helvetillinen työpaine, vittumaiset asiakkaat, työaika ei riitä työtehtävien suorittamiseen vaan ne pitää tehdä omalla ajalla, firmat kusettaa lomia ja ylitöitä, työkaverit vaihtuu yhtä mittaa jne jne...

Itse olen ollut call center hommissa Irlannissa, Ruotsissa ja nyt Puolassa, kaikkialla sama juttu.

Vierailija
2/7 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se helpparityöskentely monasti pirun kiireistä ja stressaavaakin ja palkkakaan ei päätä huimaa. Ennen lähdettiin vuodeksi helppariin hakemaan ulkomaankokemusta ja sitten takaisin Suomeen johonkin kunnon hommaan, nykyisin homma ei toimi enää niin koska Suomesta ei löydy oikein mitään hommia eikä ulkomaan kokemuksellakaan ole oikein mitään merkitystä. Edessä monen kuukauden karenssi jos työttä meinaa olla ja tukia nostaa. Pitää varautua sitten hieman pidempään reissuun.

Monenlaista porukkaa viilettää helppareissa yms. senttereissä, nuorempaa vastavalmistunutta ja vanhempaa pitkäaikaistyötöntä, porukka yleensä tiivis ja kavereita löytää helposti, tosin sitten kaverit tuppaa vaihtumaan tiuhaan tahtiin.

Perheettömälle ulkomaille muutto tietysti helpointa mutta ei koko perheen muuttokaan aivan harvinaista ole, tämmöiset ihmiset tuppaavat olemaan usein melko rohkeata väkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä. Ensimmäinen vastaaja, oletko tehnyt teknistä tukea vai esim. kirjanpitoon tai hr:ään liittyvää aspaa?

Vierailija
4/7 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kahdessa paikassa, Grouponilla ja yhdellä toisella firmalla. Jälkimmäisessä viivyin jopa viisi päivää. Pomot olivat mallia "Jos ette pysty parempaan, niin lähtekää menemään - ei mua vittu kiinnosta." näillä sanoilla täsmälleen. Muutenkin paikka oli sellainen, että työntekijällä olisi pitänyt riittää kiinnostusta viettää kaikki vapaa-aika työporukan kanssa. Grouponista en edes aloita... Olen muuten edelleen ulkomailla, mutta ihan toisissa töissä.

Vierailija
5/7 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barona pestaa taas. Niillä on niit rekrytilaisuuksiakin. Olin yhdessä. Vähän päälle tonni palkkaa kokoaiaktyössä Espanjassa /kk.

Vierailija
7/7 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut call centerissä töissä Irlannissa isossa it-alan firmassa 2000-luvun alussa. Homma oli myyntityötä, helppoa ja huolestonta, oikeasti helpon ikinä tekemäni työ. Palkka oli 3000-6000€/kk, riippuen myynnistä. Uskon, että ei ole enää ihan samanlaista, sieltä kautta myös urkeni ura suureen it- alan yritykseen Suomessa. Että tällä kokemuksella voin suositella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi