Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksin tänään mahtavan jutun! Miksei kauppojen kärryissä ole kylmälaatikoita?

Vierailija
18.06.2015 |

Tänää just Prisman juhannusruuhkissa kun kävelin ja mietin että vieläköhän tota kalaa uskaltaa huomena syödä niin tajusin että miksei niihin tehdä pieniä termoslaatikoita niihin kärryihin? Miten kätevää olisi jos voisit tehdä ostokset missä järjestyksessä tahdot eikä tarvis miettiä meneekö liha ja maitotuotteet huonoksi tai sulaako pakasteet. Tietysti auttaa myös jos on pitkät jonot. Jos joku kauppaketju ottaa tällaset käyttöön niin alan käymään sielä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkät jonot, että tuotteiden lämmehtymisestä pitää murehtia, on kaksi-kolme kertaa vuodessa. Voit ottaa oman kylmäkassin tai -lokeron.

Vierailija
2/8 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan kylmälaukun mukaan (+kylmäkallet) kun tiedän ostavani sellaista, mikä ei saa sulaa tai lämmetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis maksaa ruoastasi enemmän sillä uusien kärryjen investointi sijoitetaan suoraan tuotteisiin. Sen sijaan olisi tosi kätevää ottaa se kylmäkassi itse mukaan.

Vierailija
4/8 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää kiirettä! Ruokani eltaantuvat!

Vierailija
5/8 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toi toimi kuten kommentoidaankin. Se olisi kaupan puoleltakin huonoa mainosta.

Vierailija
6/8 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen miten oot niin tyhmä että käyt juhannustorstainan kaupassa etkä aiemmin? Itse kävin eilen klo 21:30, ei ollut juuri ketään.

Vierailija
7/8 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä pitkä kauppareissu, jos ruoka ehtii jo kärryissä pilaantumaan! Jätski saattaa sulaa joo, mutta mikä muu pilaantuu noin nopeasti? Sinuna ostaisin kaikki perustarvikkeet jo aikaisemmin kaupasta ja hakisin pyhää edeltävänä päivänä pelkän kalan tms., jos kauppareissuilla on taipumusta venyä noin pitkään. Suosin myös paikallisia kalakauppiaita ja muut pientuottajia mielummin, kuin asioin hypermarketeissa.

Vierailija
8/8 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:08"]

Lähinnä ihmettelen miten oot niin tyhmä että käyt juhannustorstainan kaupassa etkä aiemmin? Itse kävin eilen klo 21:30, ei ollut juuri ketään.

[/quote]

Tuoretta kalaa ;)