Mitä muijasi on sanoneet spermasi mausta?
Kommentit (30)
Maku on ihan jees, mutta koostumus tökkii.
Eipä juuri mitään, vaikka viimeiseen pisaraan aina imuttaakin.
Jotain nättiähän siitä aina sanotaan, vaikka päällimmäisenä olisi ajatus että jestas miten karseeta kiisseliä tänään (elintavat kun vaikuttaa).
t: nainen joka nielee häneltä jota rakastan
Eipä ole muija suostunut maistamaan.
Tykkää. Kerää illalla kippoon ja syö aamupalaksi.
Ei aio maistaa koska kuulemma tietää oksentavansa jo etukäteen
Ei oo kertonut mutta tuntuis maistuvan.
Sanoo että aika suolaista ja niin varmasti onkin. Emäntä ei muuten ole koskaan sylkäissyt pois :)
Vierailija kirjoitti:
Sanoo että aika suolaista ja niin varmasti onkin. Emäntä ei muuten ole koskaan sylkäissyt pois :)
Sama juttu meillä. Vaimo nuolee ja imee kaluani siihen asti kunnes alkaa touhutippoja erittymään ja yleensä lopettaa siihen. Sanoo että maistuu liian suolaiselta. Olisi kiva joskus saada suihinotto loppuun asti, mutta taitaa olla vain haavetta...
Uudella miehelläni hyvin mietoa ja juoksevaa, imen ja nuolen hyvillä miehillä aivan kaiken. Ei ällöltä yhtään, päinvastoin kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä. Vaimo nuolee ja imee kaluani siihen asti kunnes alkaa touhutippoja erittymään ja yleensä lopettaa siihen. Sanoo että maistuu liian suolaiselta. Olisi kiva joskus saada suihinotto loppuun asti, mutta taitaa olla vain haavetta...
Kumi päälle. Ei tule mitään tippoja.
Pitää mausta ja aina nielee, mutta joudun syömään lähes päivittäin ananasta.
Naista ei kutsuta muijaksi senkin pösilö.
Jos minua muijaksi kutsuisi, siais itse maistaa omaa mälliään.
En ole kysellyt ja eivät ole kertoneet. Muutaman kerran ilme on kyllä ollut aika näkemisen arvoinen kun ovat nielleet ehkä tavallista isomman lastin, ja kerran on rynnännyt vessaan oksentamaan. Eli ei se varmaan niin herkkua ole, mutta ikinä en ole pyytänyt nielemään, joskaan en myöskään ole kieltänyt, ettei saisi.
Ihan yhtä herkkua se on kuin pillusta erittyvä lima suuseksin aikana.
Oksua siinä pidätellään puolin jos toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä herkkua se on kuin pillusta erittyvä lima suuseksin aikana.
Oksua siinä pidätellään puolin jos toisin.
Ns. pillumehu ei ole lainkaan epämielyttävää tai pahan makuista. Sitä paitsi, sen täytyy sisältää jotain ainseosia, jotka saavat ainakin minulla kyrvän seisomaan sykkivänä ja kivenkovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentään touhutipat kestää muttei ikinä ole ottanut loppuun asti. Ei ole varmaan edes maistanut spermaani kun lähtökohtaisesti ilmoitti inhoavansa.
Ei tosin ole suihinottoakaan saanu viimeiseen 7 vuoteen.
On sanottu makeaksi, en silti aio itse maistaa