Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paino vaan nousee..

Vierailija
08.02.2022 |

Olen syönyt normaalisti 5 kertaa päivässä. Esimerkiksi tänä aamuna tuorepuuroa, 100g maustamattomaan jogurttiin tehtynä, 1dl kautahiutaleita, sokeroimatonta vadelmakeittoa 1dl, mustikoita ja mansikoita ehkä joku 50-100g, raejuustoa 50g.

Lounaalla töissä makaronilaatikkoa, puolet lautasesta salaattia/kasviksia.

Välipalalla 1 itsetehty sämpylä sekä 150g maitorahkaa jossa seassa puoli purkkia ananasta.

Äsken päivälliseksi täysjyvä pastaa 1/4 oda lautasta, kanakastiketta 1/4 osa, puolet salaattia.

Tässä esimerkki päivän syömisistä, normaalia kotiruokaa siis. Ainoa huono tuossa ehkä tuo vehnäjauhoon tehty sämpylä, mutta sitä en joka päivä syökkään. Haluaisin 3kg painoa pois. Mutta paino sen sijaan noussut pari kiloa.
Salilla käyn 2-3 kertaa viikossa, lisäksi lenkillä 1-2 kertaa viikossa. Missä vika..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että syöt enemmän kuin kulutat ja koko ajan. Sulla on koko ajan verensokerit pilvissä, mutta jatka toki samalla tavalla!

Vierailija
2/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että syöt enemmän kuin kulutat ja koko ajan. Sulla on koko ajan verensokerit pilvissä, mutta jatka toki samalla tavalla!

Olen ymmärtänyt, että nimenomaan pitäisi syödä säännöllisesti ja max 4h välein. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupuurosta voit ainakin puolittaa noi kaurahiutaleet.

Vierailija
4/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lisää hiilareita ruokavalioon. Nythän niitä ei ole kuin korkeintaan 70%.

Vierailija
5/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupuurosta voit ainakin puolittaa noi kaurahiutaleet.

Ja sitä vadelmakeittoa et tartte ollenkaan. Jogurtinkin määrää kannattaa miettiä. Marjat varmaan ok ja raejuusto.

Vierailija
6/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt 5 kertaa päivässä? Minä n. 3 kertaa.

Vierailija
7/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu kiinni!

Vierailija
8/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile vähähiilarista ruokavaliota. Auttaa monia: monet eivät tiedä, että ovat hiilariherkkiä

Vierailija
9/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lisää vielä: kehosi saattaa olla liikunnan takia ylirasituksen tilassa, se lisää kortisolin tuotantoa ja kortisoli lihottaa. Eli vähennä sitä, 2-3 kertaa viikossa riittää. Mun painonhallinta alkoi siitä, ku vähensin sekä hiilareita että liikuntaa.

Vierailija
10/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 lisää vielä: kehosi saattaa olla liikunnan takia ylirasituksen tilassa, se lisää kortisolin tuotantoa ja kortisoli lihottaa. Eli vähennä sitä, 2-3 kertaa viikossa riittää. Mun painonhallinta alkoi siitä, ku vähensin sekä hiilareita että liikuntaa.

Okei, hyvä tietää. Täytyy kokeilla tuota liikunnan vähentämistä, sekä hiilareiden. Ap

Vierailija
11/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt aivan liikaa!

Vierailija
12/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt aivan liikaa!

Kyllä minä myös kulutan paljon. Tuo liikunta mitä harrastan ja lisäksi työni on melko aktiivista. Seisomatyötä, jossa liikutaan lähes koko ajan paikasta toiseen. Lisäksi kolme lasta pitävät vapaa-ajalla aktiivisena. Ap

Vierailija
13/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt aivan liikaa!

Kyllä minä myös kulutan paljon. Tuo liikunta mitä harrastan ja lisäksi työni on melko aktiivista. Seisomatyötä, jossa liikutaan lähes koko ajan paikasta toiseen. Lisäksi kolme lasta pitävät vapaa-ajalla aktiivisena. Ap

No sittenhän kaikki on hyvin. Lopeta valittaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan