Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Urheilijoista näkee ensimmäisenä oman ikääntymisen

Vierailija
08.02.2022 |

Tuntuu, että välillä teinit pitävät vieläkin vertaisenaan ja itseä vanhemmat ihmiset lässyttävät, mutta ammattiurheilua katsoessa monet näyttävät tosi lapsenkasvoisilta. Iivo Niskanenkin vain kaksi vuotta vanhempi (-92)

N27

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Huippu-urheilijan ura on melko lyhyt ja monet fyysisessä huippukunnossaan pari/kolmikymppisinä.

Vierailija
2/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Mä oon ain luullut, että Iivo on joku nelikymppinen. Mutta on siis nuorempi kuin minä...aika vanhan näkönen on kyllä, ei suinkaan lapsenkasvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Mä oon ain luullut, että Iivo on joku nelikymppinen. Mutta on siis nuorempi kuin minä...aika vanhan näkönen on kyllä, ei suinkaan lapsenkasvoinen.

Monet lapsenkasvoisia, mutta Iivo ei. Olisin myös luullut vanhemmaksi.

Vierailija
4/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijat on usein niin rasvattomia, että saattavat siksi näyttää vanhemmalta kuin ovat.

En tiedä miltä Iivo Niskanen näyttää, mutta moni -92 syntynyt on jo tosi ”aikuisen” näköinen eikä enää mitenkään teinimäinen.

Esim. Christian Eriksen ja Lotta Harala taitavat olla molemmat -92, ja aikuisen näköisiä.

Vierailija
5/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes noteeraa näitä uusia tulokkaita. Minulle urheilijoita on Matti Nykäsen ja Harri Kirvesniemen ikätoverit. Nämä muut on vaan jotain tulokkaita jotka vähän kokeilee.

Vierailija
6/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes noteeraa näitä uusia tulokkaita. Minulle urheilijoita on Matti Nykäsen ja Harri Kirvesniemen ikätoverit. Nämä muut on vaan jotain tulokkaita jotka vähän kokeilee.

21-vuotias Matti oli näissä arvokisoissa ihan  15-vuotiaan näköinen. :D

https://media.gettyimages.com/photos/matti-nykanen-of-finland-during-th…

Vierailija
7/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen myös 27 ja sitä vaan ihmettelee, kuinka charmikkaita herrasmiehiä ikäiseni miesurheilijat alkaa olla, eivät todellakaan ole mitään poikasia enää. Itse näen peilistä vielä nuoren neidin, kauheaa

Vierailija
8/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, olen myös 27 ja sitä vaan ihmettelee, kuinka charmikkaita herrasmiehiä ikäiseni miesurheilijat alkaa olla, eivät todellakaan ole mitään poikasia enää. Itse näen peilistä vielä nuoren neidin, kauheaa

Hyvä vain. Ei kolmikymppisenkään kuulu vielä näyttää vanhalta. Ihmiset ikääntyvät eri tavalla. 

Vierailija
9/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilijat on usein niin rasvattomia, että saattavat siksi näyttää vanhemmalta kuin ovat.

En tiedä miltä Iivo Niskanen näyttää, mutta moni -92 syntynyt on jo tosi ”aikuisen” näköinen eikä enää mitenkään teinimäinen.

Esim. Christian Eriksen ja Lotta Harala taitavat olla molemmat -92, ja aikuisen näköisiä.

On välimuotoja aikuismaisen ja teinimäisen habituksen välillä.  92 syntynyt on nuori aikuinen ja monesti nuori aikuinen näyttää nuorelta aikuiselta, ei teiniltä tai keski-ikäiseltä.

Vierailija
10/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassoista huomaa että on itse vanhentunut. Kassoilla on ihan lapsia nykyään. Toinen paikka on neuvola, kun käy terveyskeskuksessa, niin meinaa järkyttyä miten nuorilta vauvojen äidit näyttää.

Vierailija
11/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On välimuotoja aikuismaisen ja teinimäisen habituksen välillä.  92 syntynyt on nuori aikuinen ja monesti nuori aikuinen näyttää nuorelta aikuiselta, ei teiniltä tai keski-ikäiseltä.

Ysikakkosethan lähentelee jo keski-ikää.

Vierailija
12/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassoista huomaa että on itse vanhentunut. Kassoilla on ihan lapsia nykyään. Toinen paikka on neuvola, kun käy terveyskeskuksessa, niin meinaa järkyttyä miten nuorilta vauvojen äidit näyttää.

Monesti kuulee sanottavan, että nykyään ihmiset näyttävät nuoremmilta kuin ennen, mutta kun vanhoja valokuvia katsoo niin ihan yhtä lapsenkasvoisia oltiin 80-luvulla. (Tuo Matti Nykäsen kuva hyvä esimerkki). Ensimmäisen lapsensa saaneet myös näyttivät huomattavasti nuoremmilta, koska ihmiset keskimäärin saivat ensimmäisen lapsensa parikymppisinä kun taas nykyään pk-seudulla kolmikymppisinä. 

Vierailija
13/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin tuntuu harvinaisen vanhalta, kun lääkärisi näyttää pikkulapselta.

Vierailija
14/17 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät näytä, vaikka sinuun verrattuna näyttävätkin nuorilta.

Vierailija
15/17 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijat ovat keskimäärin nuoria. Ilkka Herolakin 26-vuotias.

Vierailija
16/17 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset epäkunnioittavat ikäkriiseilevät boomerit pitäisi jättää hoitamatta. 

Vierailija
17/17 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilijat ovat keskimäärin nuoria. Ilkka Herolakin 26-vuotias.

26-vuotias ei ole edes kovin nuori urheilijaksi.