Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kummi ei vastaa viesteihin. Kysyin reilu kk sitten milloin sopisi kyläily. Ei tullut vastausta vaikka viesti oli luettu.

Vierailija
08.02.2022 |

Ja viikko sitten kutsuin lapsen synttäreille ja sama homma ei vastausta. Pitääkö vaan unohtaa koko juttu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihmiset on itsekkäitä kusipäitä

Vierailija
2/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita? :D

Vierailija
4/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, lapseni ei ole nähnyt kummitätiä kymmeneen vuoteen. Mistä lie suuttunut?

Vierailija
5/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kummia voi vaihtaa myöhemmin?

Onko se lopun elämän velvoite?

Vierailija
6/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä selvästikään kiinnosta, anna olla.

Vierailija
7/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei oikein käy ilmi, mikä on ollut tilanne aiemmin. Onko aiemmin ollut vastavuoroisuutta?

Vai onko tilanne nyt muuttunut?  Ehkä kummi ei vaan halua nyt lapsen kautta mahdollista korona-altistusta?

Toisaalta voisihan tämän suoraan sanoa, mutta jos ap on kovasti aktiivinen tai vähättelee altistusmahdollisuutta, ei sitä ehkä vaan jaksa kuunnella. 

Vierailija
8/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin muistanut lahjat toimittaa mutta muuten ei ole vuoden aikana tekemisissä lapsen kanssa. Monesti olen kysynyt kyläily mahdollisuutta koska aina nähdessä pyytää käymään mutta sitten kun kysyy ei joko vastaa tai ole sopiva ajankohta mennä käymään. Ap

Vierailija
9/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kummia voi vaihtaa myöhemmin?

Onko se lopun elämän velvoite?

Uusia kummeja voi nimetä, mutta ei se toki sama asia täysin ole. Kummi on myös kasteen todistaja, eikä sitä voi oikein uusia.

Vierailija
10/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en vastaa kummilapseni äidille enää vaikka hän yrittää tavoitella. Itse pidin vuosia yksipuolisesti yhteyttä, ja kun minusta ei sitten enää kuulunut vuoteen, hän alkoi kyselemään perään. Syksyllä laittoi viestiä että olisi ihana nähdä pitkästä aikaa. Vastasin viikon päästä että mikä päivä minulle kävisi, sanotaan nyt ma ja to. Hänelle ei käyneet kumpikaan päivä. Tuosta on nyt puoli vuotta.

Olen melko suoraviivainen itse, ja kohtelen muita kuten he kohtelevat minua. Eli jos nyt tänään ottaa yhteyttä, niin puolen vuoden päästä vastailen sitten.

Vierailija
11/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että joko häntä ei kiinnosta tai sitten hänellä on omassa henkilökohtaisessa elämässä jotain ongelmia. Minulla samanlainen kokemus aikoinaan. Ensinnäkin pahoittelut huonosta kummivalinnasta ja toisekseen neuvoisin sinua olla laittamatta tai soittamatta enää synttäreiden tiimoilta. Hän kyllä tulee synttäreille jos haluaa tai voi. Lapselle älä tee asiasta suurta numeroa. Jos lapsi kysyy kummistaan niin voit vastata, että kummitäti on sairastunut eikä pääse tulemaan.

Vierailija
12/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä voi olla omia vaikeuksia, joiden takia ei jaksa olla teidän kanssanne.

Vierailija
13/13 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina se aktiivinen osapuoli mutta taidan nyt lopettaa sen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän