Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siniset silmät muuttuivat teininä vihreiksi ja nyt pupillien ympärillä ruskeat ympyrät

Vierailija
08.02.2022 |

Eikai ne muutu vielä ruskeiksi? Ei kai niin voi käydä? Olen nyt 31v

Onko muilla täällä vaihtunut vielä aikuisenakin silmien väri?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muutu. Eri valossa näyttää eriltä.

Vierailija
2/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tummunut aikuisiällä hiukset ja silmät. Johtuu melaniinin määrän lisääntymisestä. En tiedä voiko niiden väri kokonaan muuttua, mutta tummua voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiä vaikka ott Afrikasta alunperin .

Vierailija
4/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskea ympyrä silmissä on merkki jostain sairaudesta, en nyt muista mistä, mut googleta. JOku mikä pitää hoitaa

Vierailija
5/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ruskea ympyrä silmissä on merkki jostain sairaudesta, en nyt muista mistä, mut googleta. JOku mikä pitää hoitaa

🥴

Vierailija
6/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muutu. Mulla on tummanruskeat silmät ja alkoivat sinisistä samentua rusahtaviksi puolen vuoden iässä ja vuoden ikäisenä jo oli selvästi ruskeat, ei missään vaiheessa mitään rinkulaa vaan muuttui tosiaan samentumalla. Samoin muuttui tyttärellä ihan samoihin aikoihin. Sinisestä vihreiksi voivat muuttua sitten myöhemmin mutta ei nyt oikein enää teininä.

Vierailija
7/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttärellä oli lapsena vihertävät silmät, enemmän siniset. Muuttuivat kyllä teini- iässä ruskehtavan vihreiksi. Lähellä ruskeaa ovat nyt.

Vierailija
8/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värin muutos johtuu silmänpohjakupasta, jonka saa jos tuijottaa liikaa aikuisviihdettä. Mee äkkiä lääkäriin.

Vierailija
9/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa central hetechromia, voi ilmeisesti tulla myöhemminkin. Minulla on ollut aina. Mustuaisen ympärillä vähän ruskeaa, sitten vihreää ja uloin väri harmaa. Sitä on eniten.

Vierailija
10/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muuttui parikymppisenä kauniista vihreästä epämääräisen vihreänharmaaksi. Kellanruskea rinkula ollut kyllä aina pupillie ympärillä.

Vierailija
11/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan ollut puhdas sinisilmäinen, vaan sini-ruskea. Kyse on osin samasta ilmiöstä kuin hiusten tummumisessa, tummat dominoivat geenitekijät näkyvät iän myötä yhä enemmän ulkonäössä.

Vierailija
12/12 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥴

wilsonin tauti, kertyy liikaa kuparia, mene neurologille. https://www.parkinson.fi/liikehairiosairaudet/muut-harvinaiset-liikehai…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan