Mitä mieltä mun kulmakarvoista?
Kommentit (34)
Kulmakarvan kaari jää liian kauas ulos eli voisi kaartaa jo vähän aiemmin sen alasiivekkeen. Lisäksi olet hyvin vaaleaihoinen, joten luonnollisemman sopisivat hyvin myös. Vähemmän itse meikkiä ja tarkemmin ulkorajattu tekisi kokonaisuudesta ylellisemmän värisen.
Jos oot ite tyytyväinen niin eikö se riitä?
Mun mielestä ihan hyvät ja sopii hiustenväriin. Kuten ihonkin. Kauniin muotoiset.
Ihan liikaa meikatut. Tietty jos tavoittelet sellaista "koko naama piirretty"-tyyliä, niin mikäs siinä. Sulla varmaan olis omasta takaa ihan nätin muotoiset ja riittävän karvaisetkin kulmat, joten turhaa korostamista moinen maalaus.
Muuten symmetriset ja ihan hyvän mallistet, mutta suttuiset reunat. Sinuna rajaisin kulmien reunat vielä peitevoiteella, kuten tässä kuvasarjassa viimeisessä kuvassa on tehty: http://heartsornothing.com/assets//2015/04/Brow-Pen-800x638.jpg
Nätin malliset ja väriset. Vähän vähemmän meikkiä, nii sit on just hyvät!
Tosi kauniin muotoiset ja hienosti meikatut. Porukka täällä itkee, että muka liian meikatut. Monesti pikemminkin se liiallinen meikittömyys kulmakarvoissa on ongelma, kun suomalaisia kaupungilla kattelee...
Ihan nätti malli ja symmetriset, mutta jotenkin "tuhnuisen" näköiset, vähän sellaiset että olisit tuputellut niihin väriksi ruskeaa luomiväriä tai vastaavaa. Itse tykkään vähän skarpimmista, mutta eipä nuo mitenkään negatiivisesti kiinnittäisi huomiota kaupungilla. Ihan ok.
Hyvin todennäköisesti vain kuvan huono laatu vääristää, mutta näyttää siltä ettei sun kulmakarvoissa ole karvoja ollenakaan. Eli piirretyn/maalatun näköiset.
Siinähän ne möllöttää. Aika kellertävä tuo ruskea jonka oot valinnut.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:04"]Siinähän ne möllöttää. Aika kellertävä tuo ruskea jonka oot valinnut.
[/quote]
Toimii siis vähän kullanvivahteisten tummanruskeiden hiuksieni kanssa :D
Kuka helvetin epatto välittää paskan vertaa jostain kulmakarvoista?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]Kuka helvetin epatto välittää paskan vertaa jostain kulmakarvoista?
[/quote]
Jopas oot aggressiivinen
Tykkään ja haluaisin nuolla niitä terveisin perheenisä
Luonnottoman väriset, siis liian punaruskeat ja jotenkin liian laitetun oloiset eli liikaa väriä minustakin.