Testaa kuka suomalainen julkkis on kesäheilasi
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288981608915.html
Minulle tuli Antti holma
Kommentit (25)
Mulle tuli myös Antti Holma! Mutta eikös hän pidä miehistä? Eli romantiikka jäisi uupumaan :(
Oi voi! Testasin kahteen kertaan, vähän eri vastauksilla, kummallakin kerralla tuli Sipilä!!!! Mä en enää ikinä osallistu näihin. Juhannus pilalla. :/
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]
Oi voi! Testasin kahteen kertaan, vähän eri vastauksilla, kummallakin kerralla tuli Sipilä!!!! Mä en enää ikinä osallistu näihin. Juhannus pilalla. :/
[/quote]
Älä välitä. Minulle tuli Timo Soini.. :(
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]
[/quote]
Älä välitä. Minulle tuli Timo Soini.. :(
[/quote]
Minullekin tuli Soini. Viimekesänä tuli Nykänen! :'D Eli paranee vaan.
Aki Linnanahde, viimevuoden testissä Kimi Räikkönen :-(
Mulla ei ollut heilaa helluntaina, joten ei ole koko kesänäkään, edes tuollaisessa hupitestissä.
Jostain syystä en saa koko testiä näkyviin ollenkaan. En tietokoneella, enkä puhelimella :(
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:20"]Kuka vitun Simo Pölönen?? :D
[/quote]
:DDDDDDDDD Temptation Islandin juntti
Mulle tuli Hjallis! :D Kokeilin toisen kerran (koska mietin muutaman kysymyksen kohdalla parin mieleisen vaihtoehdon kanssa) ja sain Waltteri Torikan. En lämpene kummallekaan, vaikkakin Waltteri on toki hieman miellyttävämpi noista Antti Holman olisin halunnut mieluiten (ei väliä seksuaal. suuntautumisella, juhannusheilan kanssa voi tehdä muutakin kivaa! :).
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:20"]Kuka vitun Simo Pölönen?? :D
[/quote]
:DDDDDDDDD Temptation Islandin juntti
[/quote]
Apua, tää on ehkä pahin...
Mulle tuli Heikki Lampela :D En kyllä koskis pitkällä tikullakaan! Ois ainakin intohimoista... :D
Aki Linnanahde. Aki rehkii sillä aikaa, kun itse rentoudun, heh...