Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tekemistä töissä, muita?

Vierailija
08.02.2022 |

Tää on ihan hirveetä. Niitä pieniäkään tehtäviä ei saa tehdyksi kun on niin tylsää koko ajan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on hektistä ja🏃🏻‍♀️Välillä ruokatauot jäävät väliin tai taukoa ei ehdi pitämään kokonaan.

Työskentelen kokkina. Valmistamme päivässä reilut 16000 annosta.

Vierailija
22/27 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap juksaa.

Ap on kirjoitellut tätä samaa provoa aamusta lähtien. Olen vetelehtinyt koneella koko päivän kuuntelemassa verkkoluentoja ja käynyt välillä tällä palstalla etsimässä lukemista, ja ap:n aihe on vilahtanut uutena jo puolen tusinaa kertaa.

Ekaa kertaa tästä kirjoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap juksaa.

Ap on kirjoitellut tätä samaa provoa aamusta lähtien. Olen vetelehtinyt koneella koko päivän kuuntelemassa verkkoluentoja ja käynyt välillä tällä palstalla etsimässä lukemista, ja ap:n aihe on vilahtanut uutena jo puolen tusinaa kertaa.

Ehkä ne on eri ihmisiä? Olen ollut samassa tilanteessa ap:n kanssa monta kertaa työurallani ja se on voi olla todella uuvuttavaa. Fyysistä työtä tehdessä rasitus on erilaista. Olen minä niitäkin töitä tehnyt.

Vierailija
24/27 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevän tuntuinen korvaus "ei-minkään" tekemisestä! Kaikki hei nyt tollaisiin töihin sieltä kaupan kassalta muista "oikeista töistä"!

Kilpailukyky ja tehokkuus nousee kohta kohisten! Jes!

Vierailija
25/27 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, tosin olen vasta työharjoittelussa. Ei ole töitä tai en vielä osaa tehdä niitä (eikä kukaan jouda opettamaan). On tylsää ja väsyn, aika matelee. Suurin pelkoni on, että näytön arvioinnissa minua syytetään esim laiskaksi tai passiiviseksi, vaikka töitä ei vain ole. Aiemmissa töissä olen saanut kiitosta ahkeruudestani.

Vierailija
26/27 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa käyttää kaikki luppoaika töissä opiskeluun. Esim. YouTube on täynnä hyviä koulutuskanavia. TedTalkissa on hyviä juttuja jne. Ainakin piristää ja on hyödyllistä.

Vierailija
27/27 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa käyttää kaikki luppoaika töissä opiskeluun. Esim. YouTube on täynnä hyviä koulutuskanavia. TedTalkissa on hyviä juttuja jne. Ainakin piristää ja on hyödyllistä.

Ei sellaista turhaan opiskeluakaan loputtomiin jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme