Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että tulee sota

Vierailija
08.02.2022 |

Niin eli mua ahdistaa ihan hirveästi tuo Venäjä-Ukraina tilanne. Jos Venäjä hyökkää Ukrainaan Eurooppaan tulee sota ja sitten on Suomi nopeasti siinä mukana. Pelottaa ihan hirveästi poikaystäväni puolesta että jos Suomi joutuu sotaan niin pakotetaanko hänet sitten rintamalle kun on armeijan käynyt 37-vuotias. Mietin voisiko jotenkin hyvissä ajoin lähteä karkuun, mutta poikaystäväni on niin tunnollinen että tuskin lähtisi. En ole nyt saanut pariin yöhön nukuttua kun ahdistaa ja pelottaa niin paljon ja olen vaan miettinyt että miten saisin poikaystväni pysymään turvassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin pelkään sotaa

Vierailija
2/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä 37v.  ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita joihin ei voi vaikuttaa, ei kannata pelätä. Kohtalon (tai urpon Putinin) käsissä koko homma. Sama pätee supertulivuoriin, maanjärjistyksiin, asteroideihin, ei niille voi vaan mitään.

Vierailija
4/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää suunnitelma A, B, C, D, E ja F. Sitten on varasuunnitelmia. Vaikkei sotaa tänne saakka tule.

Vierailija
5/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä 37v.  ???

Niin, mitä ihmeellistä tuossa on?  Olen itse 31- vuotias seurustelen 37-vuotiaan miehen kanssa. Emme ole naimisissa joten ihan vaan mieheksi kutsuminen olisi hämmentävää.  

Vierailija
7/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa päivän uutissa ollut aihe mitä positiivista korona on tuonut. Joku nainen sanoi et ihanaa saada olla puolison kanssa 24/7... onkohan tunne molemminpuoleinen, tultaisiin molemmat hulluiksi. Päiviteltiin vaimon kanssa tätä aamulla ennen töihin lähtöä. Huh.

Vierailija
8/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puutu Venäjän asioihin. Jos sota tulee niin voin tarjota yöpaikan muutamalle venäjän sotilaalle.

Oman kotikaupungin elinkeino ja elinvoimaisuus on venäläisistä täysin riippuva, kun rajat menivät kiinni niin vähän kerrallaan täällä meni liikkeitä kiinni, työttömyys lisääntyi ja sen myötä tulivat muut sosiaaliset ongelmat.

Odotan sitä hetkeä, että rajat aukeaa ja talous lähtee nousemaan täällä meillä Lappeenrannassa 😊.

Ps: suomen ongelma on, että puututaan asioihin jotka eivät kuulu meille. Miksi hakemalla hakea ongelmia?

Vierailija
9/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä 37v.  ???

Niin, mitä ihmeellistä tuossa on?  Olen itse 31- vuotias seurustelen 37-vuotiaan miehen kanssa. Emme ole naimisissa joten ihan vaan mieheksi kutsuminen olisi hämmentävää.  

Kutsu miesystäväksi tai avopuolisoksi.. ei poikakaveriksi hyvänen aika...

Vierailija
10/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysodat käydään istumalla bunkkerissa/tankissa/ohjuslavetissa ja painamalla nappia. Ei siellä kukaan juoksuhautoja tuliasein valtaa. Joten eipä sinne rintamalle pääse kuin napinpainajat.

Vierailija
11/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on tullakseen niin sitten tulee. Minä en uhraa aikaaniu Putinin kaltaisille. Ankea harmaa diktatuuri ja ankea mies. En tietenkään edes voisi hänen metkuihin millään vaikuttaa.

Vierailija
12/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajan pinnassa asuva kirjoitti kuten asia on. Koko ajan työpaikkoja katoaa ja vieressä maa josta tänne halutaan matkustaa. Pitääkö sitä tarkoituksella poiketa puolueettomuudesta kun ei natokaan mikään mallioppilas ole ja osallistunut moniin sotiin. Voisi tarkastella vaikka turkin tilannetta. Tuhansittain ihmisiä katosi ja menetti työpaikkansa kuten iso osa toimittajista ja opettajista. Nato ei korvaansa lotkauttanut ja sotatila siellä on vieläkin menossa.

Vierailija
13/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aika olemattoman pieni mahdollisuus Suomen joutua tuohon sotaan mukaan. Eikä sinne kovinkaan äkkiä lähdettäisi noita ikäihmisiä kutsumaan. Siinä on monta ikäluokkaa nykyisten varusmiesten ja nelikymppisten välissä. Että eipä olisi ensimmäisten joukossa sinun poikaystäväsi.

Vierailija
14/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella on parhaimmat suhteet venäjään maailmassa. Nyt tarvitaan niitä valtiomiestaitoja jotta ei sotkeuduta asiaan.

Vierailija
15/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä että sotaa tulee  ja jos tulisikin, se että Suomi joutuisi nyky tilanteessa mukaan siihen

on jo kaukaa haettua.  Voit olla rauhallisin mielin ja nukkua yösi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän