Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanjalaiselle kaverille ohjelmaa Tampereella?

Vierailija
18.06.2015 |

Mun espanjalainen ystäväni on tulossa päiväksi Tampereelle. Hän on matkustellut paljon, älykäs, urbaani n. nelikymppinen koulutettu nainen. Kiinnostunut jostain vähän harvinaisemmasta. Onko ideoita minne kannattais viedä? Joku erikoinen pikku museo tms?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin hän tulee?

Vierailija
42/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:20"]Mites se uusi Milavida?  [/quote] Täytyi ihan miettiä että mikä Milavida!

[/quote]

No et sä nyt kauhean kultturelli ole kun tästä Milavidasta on kohkattu koko kevät ja se on auennut tällä viikolla :) . Eli Näsilinna, siellä on myös ravintola ja kahvila.
[/quote]

No muistin kyllä hetken mietittyäni, mutta on siinä nimellä paiskattu. Se mun ystävä on kyllä kulturellimpi kuin minä.

Mitä vikaa Näsilinnassa? Hieno vanha nimi. Joku Milavida ei espanjalaiseen tee mitään vaikutusta - eikä tähän suomalaiseenkaan.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:49"]Milloin hän tulee?
[/quote]

Ensi kuun alussa. Toivottavasti on vähän paremmat säät silloin.

ap

Vierailija
44/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustorin alueella on eksotiikkaa. Harmi kun on nyt ne poliisit vähän hillitsemässä julkijuopottelua, kerjäämistä ja huumekauppaa!

Vierailija
45/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamencoa tanssimaan, tapaksia syömään, härkiä katsomaan maatilalle, viinimaistajaiset, jalkapalloa katsomaan, Vamos! Kuten Rafael Nadal huutaisi.

Vierailija
46/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:01"]Flamencoa tanssimaan, tapaksia syömään, härkiä katsomaan maatilalle, viinimaistajaiset, jalkapalloa katsomaan, Vamos! Kuten Rafael Nadal huutaisi.
[/quote]

Espanjalaiset vähän poikkeaa amerikkalaisista ulkomailla, joille kaiken pitää olla kuin kotipuolessa

Vierailija
47/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä Kelassa, sossussa ja arvauskeskuksessa. Näin toimii suomalainen hyvinvointivaltio, jota ollaan hallituksen toimesta ajamassa alas.

Vierailija
48/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötät mämmiä ja mustaamakkaraa väkisin!
Huuhtelette alas lämpimällä kotikaljalla. Eksoottista herkkua Espanjan elätille. Et osta mitään muuta ruokaa kotiisi ja sanot että tätä me täällä aina syödään.

Vierailija
49/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junalla helsinkiin ja raitkalla itäkeskukseen katsomaan miten maahanmuuttajat ovat myrkyttäneet kokonaisen kaupunginosan.

Vierailija
50/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]Junalla helsinkiin ja raitkalla itäkeskukseen katsomaan miten maahanmuuttajat ovat myrkyttäneet kokonaisen kaupunginosan.
[/quote]

Espanjalaiset itse ne varsinaisia maahanmuuttajia ovatkin. Eikä hän ole rasisti.

ap

Vierailija
51/51 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]

Syötät mämmiä ja mustaamakkaraa väkisin! Huuhtelette alas lämpimällä kotikaljalla. Eksoottista herkkua Espanjan elätille. Et osta mitään muuta ruokaa kotiisi ja sanot että tätä me täällä aina syödään.

[/quote]

Kyllä mä olen ehdottanut Tampereella asuessani usein ulkomaisille vieraille mustaamakkaraa. Eikä se edes ole espanjalaiselle erityisen eksoottista, googlaa morcilla. Puolukkahillo kyytipoikana toki vähän eksoottisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan