Espanjalaiselle kaverille ohjelmaa Tampereella?
Mun espanjalainen ystäväni on tulossa päiväksi Tampereelle. Hän on matkustellut paljon, älykäs, urbaani n. nelikymppinen koulutettu nainen. Kiinnostunut jostain vähän harvinaisemmasta. Onko ideoita minne kannattais viedä? Joku erikoinen pikku museo tms?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:20"]Mites se uusi Milavida? [/quote] Täytyi ihan miettiä että mikä Milavida!
[/quote]
No et sä nyt kauhean kultturelli ole kun tästä Milavidasta on kohkattu koko kevät ja se on auennut tällä viikolla :) . Eli Näsilinna, siellä on myös ravintola ja kahvila.
[/quote]
No muistin kyllä hetken mietittyäni, mutta on siinä nimellä paiskattu. Se mun ystävä on kyllä kulturellimpi kuin minä.
Mitä vikaa Näsilinnassa? Hieno vanha nimi. Joku Milavida ei espanjalaiseen tee mitään vaikutusta - eikä tähän suomalaiseenkaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:49"]Milloin hän tulee?
[/quote]
Ensi kuun alussa. Toivottavasti on vähän paremmat säät silloin.
ap
Keskustorin alueella on eksotiikkaa. Harmi kun on nyt ne poliisit vähän hillitsemässä julkijuopottelua, kerjäämistä ja huumekauppaa!
Flamencoa tanssimaan, tapaksia syömään, härkiä katsomaan maatilalle, viinimaistajaiset, jalkapalloa katsomaan, Vamos! Kuten Rafael Nadal huutaisi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:01"]Flamencoa tanssimaan, tapaksia syömään, härkiä katsomaan maatilalle, viinimaistajaiset, jalkapalloa katsomaan, Vamos! Kuten Rafael Nadal huutaisi.
[/quote]
Espanjalaiset vähän poikkeaa amerikkalaisista ulkomailla, joille kaiken pitää olla kuin kotipuolessa
Käytä Kelassa, sossussa ja arvauskeskuksessa. Näin toimii suomalainen hyvinvointivaltio, jota ollaan hallituksen toimesta ajamassa alas.
Syötät mämmiä ja mustaamakkaraa väkisin!
Huuhtelette alas lämpimällä kotikaljalla. Eksoottista herkkua Espanjan elätille. Et osta mitään muuta ruokaa kotiisi ja sanot että tätä me täällä aina syödään.
Junalla helsinkiin ja raitkalla itäkeskukseen katsomaan miten maahanmuuttajat ovat myrkyttäneet kokonaisen kaupunginosan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]Junalla helsinkiin ja raitkalla itäkeskukseen katsomaan miten maahanmuuttajat ovat myrkyttäneet kokonaisen kaupunginosan.
[/quote]
Espanjalaiset itse ne varsinaisia maahanmuuttajia ovatkin. Eikä hän ole rasisti.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]
Syötät mämmiä ja mustaamakkaraa väkisin! Huuhtelette alas lämpimällä kotikaljalla. Eksoottista herkkua Espanjan elätille. Et osta mitään muuta ruokaa kotiisi ja sanot että tätä me täällä aina syödään.
[/quote]
Kyllä mä olen ehdottanut Tampereella asuessani usein ulkomaisille vieraille mustaamakkaraa. Eikä se edes ole espanjalaiselle erityisen eksoottista, googlaa morcilla. Puolukkahillo kyytipoikana toki vähän eksoottisempi.
Milloin hän tulee?