Miten nopeasti äitiyspakkaus tullut (2015, Matkahuolto)? entä max. hakuaika?
Onko täällä sellaisia, jotka ovat tilanneet juuri tänä vuonna äitiyspakkauksen? Nykyäänhän se tulee Matkahuollon kautta ja ilmeisesti saa esimerksi Valintataloon. Miten nopeasti hakemuksesta olette saaneet pakkauksen? Ja miten kauan sillä on ollut hakuaikaa? Viikko-kaksi?
Kyselen tätä siksi, kun nyt kesällä ollaan tosi paljon matkoilla ja mökkireissuissa ja toisaalta se määräaikakin on tuossa heinäkuun lopussa. Eli miten tätä taktikoisi, että on varmasti silloin kotona, kun se pitäisi hakea...
Kiitokset tiedoista!
Kommentit (5)
Kesti noin 2-3viikko ja tuli mun lähisiwaan .
ja tänään tullut paketti haettava 3.7
kiitos tiedoista! Eli noutoaikaa oli kuitenkin se kaksi viikkoa...
olen tosiaan lähdössä vielä tässä vaiheessa ulkomaille kahdeksi viikoksi ja sitten pitäisi yrittää mökkeilemään..mutta jos pari viikkoa tästä menee, niin eiköhän se järjesty! Hyvää juhannusta sinulle!
Meillä voi myös soittaa paikalliseen Siwaan ja pyytää heitä pitämään pakettia vähän kauemmin, jos vaikka on reissussa. Hyvää palvelua.
Jos, kun haette niitä äityspakkauksia, niin antakaa puhelinnumeronne oikein. Minulle tarjottiin helmikuussa tekstiviestitse Matkahuollon pakettia, joka oli noudettavissa toisella puolella Suomea, Savossa ja ilmeisesti jonkun äitiyspakkaus.Nim.kolme vuotta sitten viimeeksi raskaana:D