Suomalaisten naisten huono itsetunto
Eksyin tuossa vahingossa täysin tuntemattoman naisen facebook-sivuille. Katselin muutaman kuvan ja tein päätelmäni tästä naisesta. Vähän vajaa 4-kymppinen, mutta n. 15 vuotta vanhemman näköinen. Ylipainoinen, tätimäinen ja pohjattoman huono itsetuntoinen. Monet olivat kuviin kommentoineet että ”kaunis” ”ihana” ”pirteä”, mutta tämä lyyli kuittasi kommentit kiittämällä kommentoijaa siitä, että tämä yrittää olla kohtelias. Ja toiselle kaverilleen vastasi, että ei hän ole kaunis kun hänellä on niin paljon liikakiloja.
Siitä tuli mieleen, että ovatko monet muutkin suomalaiset 4-kymppiset ylipainoiset ja tätimäiset naiset todella näin hirvittävän huono itsetuntoisia? Ja jos ovat niin miksi? Eikö ne liikakilot ja tätimäinen lyhyt ”poikatukka” ole kuitenkin oma valinta? Tämäkin leidi kommentoi että mieli tekee suklaata, siihen kaverinsa vastasi, että syö vaan nythän on joulu. Joo, ei siinä muuten mitään, mutta kommenttien päivämäärä oli joulukuun alkua! Sitä siis ihmettelen miksi pitää huijata itseään uskomaan että on joulu ja hyvä syy syödä suklaata. Miksi ei voi vain tunnustaa itselleen että nyt tekee mieli suklaata ja vaan syödä.
Mä en ehkä ikinä opi ymmärtämään naisia, vaikka nainen olen itsekin.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:09"]No just suomalaisten ihmisten takia. Huono rölli.
[/quote]
Siis sunlaisten. Automaattinen tekstinsyöttö
Ai sulla on läppäri mukana kun päivystätä siellä K-kaupan salaattitiskillä?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:09"]No just suomalaisten ihmisten takia. Huono rölli. [/quote] Siis sunlaisten. Automaattinen tekstinsyöttö
[/quote]
Ai munlaisten takia? Tarkennatko hieman? En edes kyseistä naista tunne, joten tuskin on minun syytäni hänen huono itsetuntonsa. Ihmettelen vaan, että jos kaikki kehuu näitksi yms. niin miksi ei vaan voi uskoa. Miksi pitää alkaa väittämään että kommentoija yrittää vaan olla kohtelias?
Miten suomalaisten naisten huono itsetunto olisi minun syytäni? Tai ylipäänsä kenenkään syytä.
AP
Mun mielestä suomalaiset naiset usein vaan kerjää huomiota valittamalla omasta ulkonäöstään.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:47"]
Mun mielestä suomalaiset naiset usein vaan kerjää huomiota valittamalla omasta ulkonäöstään.
[/quote]
Tämäkin on totta.
No just suomalaisten ihmisten takia. Huono rölli.