Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää jaksa tätä yksinäisyyttä!

Vierailija
08.02.2022 |

Istun koko ajan yksin. Täällä päin on sukulaisia mutta aika harvoin näen ketään ja sekin aika on lyhytaikaista.
Minne lähden?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity mukaan SPR:n ystävätoimintaan. Voit itse alkaa vanhuksen tai toisen yksinäisen ystäväksi.

Vierailija
2/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota harrastuksia. Jos sinulla on yhtäkään ystävää, pyydä hänet illanistujaisiin ja pyydä tuomaan omia kavereitaan mukanaan niin tutustut niihin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota harrastuksia. Jos sinulla on yhtäkään ystävää, pyydä hänet illanistujaisiin ja pyydä tuomaan omia kavereitaan mukanaan niin tutustut niihin myös.

Ei ole täällä yhtään ystävää.

Vierailija
4/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipelaaminen ☝️ Sitä kautta voi saada ystäviä. Ja sitten voitte kerääntyä yhteen ja pelailla, niin ei tarvitse edes väkinäisesti keksiä puhuttavaa, kun voi puhua pelistä.

Vierailija
5/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity mukaan SPR:n ystävätoimintaan. Voit itse alkaa vanhuksen tai toisen yksinäisen ystäväksi.

Hyvä kun muistutit.

Vierailija
6/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some ja tapahtumailmoitukset. Menoinfot, kokoontumiset, tapahtuma, silloin kun sallittuja. 

Vierailija
7/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some ja tapahtumailmoitukset. Menoinfot, kokoontumiset, tapahtuma, silloin kun sallittuja. 

Ei täällä maalla ole tapahtumia ja kaupungissa ei tutustu kehenkään.

Vierailija
8/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne

Vierailija
9/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne

Joo. Missä päin asut?

Vierailija
10/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes yritä väittää, että tutustuminen olisi helppoa, mutta olen tutustunut yhteen naiseen, jonka tiesin vain viihtyvän kirjastossa, kuten itsekin. Pitkän ajan päästä menin sitten sanomaan "Moi, voitaisiko jutella?" No, juttelimme ja tapailtiin muutama vuosi.

Määräaikaisessa työsuhteessa nuorempi mies, heitti lievää kuittia kaljuudestani, mutta se toimi muhun ja alettiin jutteleen ja tekeen ajokeikkoja kimpassa. Viimeisenä päivänä sitten pohdittin kumpikin, että vaihdetaampa numerot. Ihan siis kaveripohjalta.

Kyllähän ihmisiin tutustuminen vaatii unohtamaan ennakkoluulot ja olemaan valmis heittäytymään ja avautumaan toiselle, ja toisen pitää olla samoin.

Vierailija
11/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne

Joo. Missä päin asut?

Pohjanmaalla, missä sä

Vierailija
12/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne

Joo. Missä päin asut?

Pohjanmaalla, missä sä

40 km etelään Pohjanmaan rajalta.

Vierailija
13/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.

Vierailija
14/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi mun unelmatilanne. Koko ajan joku pyytää näkemään tai vähintään soittaa, laittaa viestiä ja kysyy kuulumisia. Itsellä masennus ja se vie yllättävän paljon resursseja olla koko ajan "tavoitettavissa". Muutamalle olen sanonut suoraan että nyt haluan jonkun ajanjakson keskittyä tekemään mikä itsestä tuntuu parhaalta, eli olla vain yksin, hetken aikaa se toimii, sitten taas alkaa se "joko voit paremmin" -kysely. Ja kahville ja näkemään ja ettet nyt vain jäisi sinne neljän seinän sisään... En halua kokonaan elämästäni menettää näitä ihmisiä joten sitten pitää taas olla saatavilla ja antaa heidän "viedä minut ihmisten ilmoille" kahville yms.

Vierailija
15/15 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne

Joo. Missä päin asut?

Pohjanmaalla, missä sä

40 km etelään Pohjanmaan rajalta.

Mikä on sitte lähin kaupunki tai kunta